Phas Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Trenger virkelig hjelp med denne Svensk sang http://www.filmweb.no/film/article432572.ece?show=trailer Sangen begynner på 01:03 Takk! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Trenger virkelig hjelp med denne Svensk sang http://www.filmweb.no/film/article432572.ece?show=trailer Sangen begynner på 01:03 Takk! Det ble besvart på forrige side. Kid Cudi - Pursuit of Happiness (Steve Aoki Remix). Lenke til kommentar
Phas Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Trenger virkelig hjelp med denne Svensk sang http://www.filmweb.no/film/article432572.ece?show=trailer Sangen begynner på 01:03 Takk! Det ble besvart på forrige side. Kid Cudi - Pursuit of Happiness (Steve Aoki Remix). Hvordan kan det være den? Denne Kid Cudi - Pursuit of Happiness er jo ikke svensk eller i nærheten av samme sjanger. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Trenger virkelig hjelp med denne Svensk sang http://www.filmweb.no/film/article432572.ece?show=trailer Sangen begynner på 01:03 Takk! Det ble besvart på forrige side. Kid Cudi - Pursuit of Happiness (Steve Aoki Remix). Haha Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Prøver å finne igjen en litt eldre sang, mener den er fra 90tallet, electro eller noe i den duren, videoen inneholder noen roboter som slåss, muligens mot noe monster lignende insekt, nesten litt sånn gammel godzilla film stil over det, mener det også er 3 menn ikledd noe gult som går rundt å synger/rapper. Tenkte det kanskje var noe fra The Chemical Brothers, men sjekka det meste ut nå og ser ikke slik ut. Noen som har peiling på hva jeg er ute etter? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Prøver å finne igjen en litt eldre sang, mener den er fra 90tallet, electro eller noe i den duren, videoen inneholder noen roboter som slåss, muligens mot noe monster lignende insekt, nesten litt sånn gammel godzilla film stil over det, mener det også er 3 menn ikledd noe gult som går rundt å synger/rapper. Tenkte det kanskje var noe fra The Chemical Brothers, men sjekka det meste ut nå og ser ikke slik ut. Noen som har peiling på hva jeg er ute etter? 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Beastie Boys var det ja, takker så mye @Blåbær =) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Trenger virkelig hjelp med denne Svensk sang http://www.filmweb.no/film/article432572.ece?show=trailer Sangen begynner på 01:03 Takk! Det ble besvart på forrige side. Kid Cudi - Pursuit of Happiness (Steve Aoki Remix). Hvordan kan det være den? Denne Kid Cudi - Pursuit of Happiness er jo ikke svensk eller i nærheten av samme sjanger. Beklager. Må ha blanda noen linker. Var overbevist om at det var Project X-traileren det var snakk om. Skal se om jeg greier å finne den svenske låten for å veie opp for min dumhet Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 I starten på av burlesquefilmen er det en sang som er veldig rocka og med pianospilling. Først piano, så bare rock osv osv. Den kommer når aguilera kommer til hollywood og går rundt omkring i starten av filmen. Ingen syngingU Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) I starten på av burlesquefilmen er det en sang som er veldig rocka og med pianospilling. Først piano, så bare rock osv osv. Den kommer når aguilera kommer til hollywood og går rundt omkring i starten av filmen. Ingen syngingU Her har du forklaringene når sangene ble spilt, eller hvilken scene. Håper det hjelper, eller gir deg en pekepinn. Endret 5. mars 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
Phas Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Trenger virkelig hjelp med denne Svensk sang http://www.filmweb.no/film/article432572.ece?show=trailer Sangen begynner på 01:03 Takk! Det ble besvart på forrige side. Kid Cudi - Pursuit of Happiness (Steve Aoki Remix). Hvordan kan det være den? Denne Kid Cudi - Pursuit of Happiness er jo ikke svensk eller i nærheten av samme sjanger. Beklager. Må ha blanda noen linker. Var overbevist om at det var Project X-traileren det var snakk om. Skal se om jeg greier å finne den svenske låten for å veie opp for min dumhet Takk for det, håper du finner det ut Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Trenger virkelig hjelp med denne Svensk sang http://www.filmweb.no/film/article432572.ece?show=trailer Sangen begynner på 01:03 Takk! Det ble besvart på forrige side. Kid Cudi - Pursuit of Happiness (Steve Aoki Remix). Hvordan kan det være den? Denne Kid Cudi - Pursuit of Happiness er jo ikke svensk eller i nærheten av samme sjanger. Beklager. Må ha blanda noen linker. Var overbevist om at det var Project X-traileren det var snakk om. Skal se om jeg greier å finne den svenske låten for å veie opp for min dumhet Takk for det, håper du finner det ut Jeg har sendt SF Norge en epost. Spennende å se om jeg får noe matnyttig svar. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 I starten på av burlesquefilmen er det en sang som er veldig rocka og med pianospilling. Først piano, så bare rock osv osv. Den kommer når aguilera kommer til hollywood og går rundt omkring i starten av filmen. Ingen syngingU Her har du forklaringene når sangene ble spilt, eller hvilken scene. Håper det hjelper, eller gir deg en pekepinn. Fant den. Takk. Drit bra side Lenke til kommentar
Phas Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Trenger virkelig hjelp med denne Svensk sang http://www.filmweb.no/film/article432572.ece?show=trailer Sangen begynner på 01:03 Takk! Det ble besvart på forrige side. Kid Cudi - Pursuit of Happiness (Steve Aoki Remix). Hvordan kan det være den? Denne Kid Cudi - Pursuit of Happiness er jo ikke svensk eller i nærheten av samme sjanger. Beklager. Må ha blanda noen linker. Var overbevist om at det var Project X-traileren det var snakk om. Skal se om jeg greier å finne den svenske låten for å veie opp for min dumhet Takk for det, håper du finner det ut Jeg har sendt SF Norge en epost. Spennende å se om jeg får noe matnyttig svar. Åja, ikke dumt. Det tenkte jeg overhodet ikke på. Men tusen så langt! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg har sendt SF Norge en epost. Spennende å se om jeg får noe matnyttig svar. Åja, ikke dumt. Det tenkte jeg overhodet ikke på. Men tusen så langt! Den som spør, skal få svar! Artisten og låta du leter etter er Lars Winnerbäck – Ett Slags Liv. Den er ikke gitt ut enda, men det går sikkert an å finne ut når man kan få tak i låta. 1 Lenke til kommentar
Warz Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Finner ikke ut hvilken sang dette her er... det høres litt ut som Selah Sue, men jeg finner den ikke på google Her er det jeg klarte å tyde fra teksten (vet ikke om det er helt riktig): ...you broken heart from time to time but that doesn't stop missing your call [...] if I was your girl you would see if you where my boy [...] you'be wishing for a brighter day, dreaming of a brighter day I swear I never knew what love could do, until the time I start falling in love with you I thought it would be all so simple but, [...] [...] i regret never putting myself on the line [...] Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hei, holder på å bli gal her. Jeg er sikker på at det er en låt som ligner veldig på refrenget (typ 1:14) i Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder (Spotify Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hei, holder på å bli gal her. Jeg er sikker på at det er en låt som ligner veldig på refrenget (typ 1:14) i Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder (Spotify Noe av Håkan Hellström? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hei, holder på å bli gal her. Jeg er sikker på at det er en låt som ligner veldig på refrenget (typ 1:14) i Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder (Spotify Jokke-hvis jeg var deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå