Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hva jeg ganske nettopp så på MTV HD var for noe.

Det var live konsert, elektronisk musikk, med en kvinnelig vokal (dama var ikke på konserten, men i musikken) De hadde en front man som sto på scena og gira publikum, han hadde ganske langt hår, rasta fletter, og han fikk publikum til å sette seg ned, og chille litt før de tok siste sang, hvor de sang noe med: I dont even notice, flere ganger.

I følge program schedule var det MTV LIVE: ISLE OF MTV 2011 HIGHLIGHTS. som var på tv da. uten at jeg klarer å finne frem til bandet.

Kom tilfeldig over noe på MTV HD her nettopp, og tenkte men en gang på innlegget ditt. Det jeg så var ifra Exit festival 2011.

Det var Magnetic man - Perfect Sranger.

55692bb0c90f.jpg

ah konge!helt riktig. Takk!

Endret av JRL
Lenke til kommentar

Jeep-reklamen som presenterer de "nye" modellene av Jeep som selges i Norge

Husker ikke reklamemusikken for Jeep-reklamen akkurat nå, men hvis det brukes samme musikken som i den nederlandske versjonen, så er det i følge kommentarene denne sangen:

Fleetwood Mac - The Chain

Delen brukt i reklamen begynner på 3:10.

Den nederlandske versjonen:

Håper det hjalp litt på vei. :)

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Leter etter navn på en trance evt. drum and bass-låt.

Aner ikke om den er ny eller gammel. Det er hovedsaklig en damestemme som synger/snakker noe, når hun synger/snakker er det ikke noe tung bass, mens bassen tar av mellom sang/snakke-versene.

Damestemmen har vel vært gjennom autotune eller noe så det er ikke så lett å høre hva hun synger, men jeg mener å ha plukket opp disse linjene (ikke nødvendigvis sammenhengende)

"Take a look inside (you?)"

"Look into my eyes"

"I wanna make you feel good, wanna make you feel comfortable" (dette virker å være refrenget)

Har ikke hatt suksess med noe av det jeg har funnet ved å google tekstlinjene. Noen her som kan hjelpe?

Fant den, etter å ha hørt ytterligere en tekstlinje da jeg hørte den igjen i dag :)

http://www.youtube.com/watch?v=I2YzdbaKjcI

Lenke til kommentar

Moro at du også lenker til en cover :p Her er originalen:

Er fullstendig klar over at det er en cover. Skjønner ikke moroen, skrev ingenting om at det var orginalen jeg linket til. Om han har hørt sangen rundt år 2000 er det langt mer sannsynlig at det er en av coverversjonene han har hørt.

Lenke til kommentar

Hørte en sang som jeg har hørt flere ganger på radioen. Det er noe piano spill. En rolig sang.. Muligens gitar inne i sangen også.. også i refrenget synger han fyren noe også helt i slutten synger han noe med: "How to say goodbye" også kommer det piano så synger han igjen; "How to saaay goodbye"

Noen som vet? :(

Lenke til kommentar

Hørte en sang som jeg har hørt flere ganger på radioen. Det er noe piano spill. En rolig sang.. Muligens gitar inne i sangen også.. også i refrenget synger han fyren noe også helt i slutten synger han noe med: "How to say goodbye" også kommer det piano så synger han igjen; "How to saaay goodbye"

Noen som vet? :(

KAN du ha hørt feil og han synger "how to save a life" istedenfor "how to say goodbye?" :)

Fordi den sangen du beskriver kan være denne:

Endret av Karina Hulesangerhule
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Hei

Noen som vet hvilken sang som blir spilt her?

Fra 11:11-11:26

Har prøvd med en nettside som heter Midomi som gjenkjenner musikk, men den fant ikke noe.

Edit: Fant det ut selv. Dave Brubeck - Kathy's Waltz

Endret av Slettet+45613274
Lenke til kommentar

Hei, hørte en sang på radio Norge ca 20:15 i dag som jeg ikke kan navnet på. Alt jeg husker er at de sang "legs are burning!" osvosvosv... Dette sier sikkert ingen noe...noen som hvet om det finnes en liste som radio Norge legger ut, om alle de spillte sangene sine?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...