Ayb Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Klarer ikke finne ut hvem de to svenskene som var på Skavlan for noen uker siden er. Det var to jenter som sang en country-aktig duett. Noen som vet? snip! Takk! Det var dem ja, stemmer. Forøvrig denne jeg var på leting etter: http://www.youtube.com/watch?v=PC57z-oDPLs&ob=av2e Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Lurer på hva jeg ganske nettopp så på MTV HD var for noe. Det var live konsert, elektronisk musikk, med en kvinnelig vokal (dama var ikke på konserten, men i musikken) De hadde en front man som sto på scena og gira publikum, han hadde ganske langt hår, rasta fletter, og han fikk publikum til å sette seg ned, og chille litt før de tok siste sang, hvor de sang noe med: I dont even notice, flere ganger. I følge program schedule var det MTV LIVE: ISLE OF MTV 2011 HIGHLIGHTS. som var på tv da. uten at jeg klarer å finne frem til bandet. Kom tilfeldig over noe på MTV HD her nettopp, og tenkte men en gang på innlegget ditt. Det jeg så var ifra Exit festival 2011. Det var Magnetic man - Perfect Sranger. http://www.youtube.com/watch?v=mRxAu4SoRf8 ah konge!helt riktig. Takk! Endret 21. februar 2012 av JRL Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Jeep-reklamen som presenterer de "nye" modellene av Jeep som selges i Norge Husker ikke reklamemusikken for Jeep-reklamen akkurat nå, men hvis det brukes samme musikken som i den nederlandske versjonen, så er det i følge kommentarene denne sangen: Fleetwood Mac - The Chain Delen brukt i reklamen begynner på 3:10. Den nederlandske versjonen: Håper det hjalp litt på vei. Endret 22. februar 2012 av Smål Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Noen som vet hvilken sang dette er? Har hatt denne melodien sporadisk på hjernen i årevis. Opptaket er fritt gjengikk fra min hukommelse, og jeg tror sangen er fra rundt 2000. Sjanger, hastishet, artist, etc vet jeg ikke. sang.mp3 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Leter etter navn på en trance evt. drum and bass-låt. Aner ikke om den er ny eller gammel. Det er hovedsaklig en damestemme som synger/snakker noe, når hun synger/snakker er det ikke noe tung bass, mens bassen tar av mellom sang/snakke-versene. Damestemmen har vel vært gjennom autotune eller noe så det er ikke så lett å høre hva hun synger, men jeg mener å ha plukket opp disse linjene (ikke nødvendigvis sammenhengende) "Take a look inside (you?)" "Look into my eyes" "I wanna make you feel good, wanna make you feel comfortable" (dette virker å være refrenget) Har ikke hatt suksess med noe av det jeg har funnet ved å google tekstlinjene. Noen her som kan hjelpe? Fant den, etter å ha hørt ytterligere en tekstlinje da jeg hørte den igjen i dag http://www.youtube.com/watch?v=I2YzdbaKjcI Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Noen som vet hvilken sang dette er? Har hatt denne melodien sporadisk på hjernen i årevis. Opptaket er fritt gjengikk fra min hukommelse, og jeg tror sangen er fra rundt 2000. Sjanger, hastishet, artist, etc vet jeg ikke. sang.mp3 Denne? http://www.youtube.com/watch?v=DpGdLsG87qo&ob=av2n Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen som vet hvilken sang dette er? Har hatt denne melodien sporadisk på hjernen i årevis. Opptaket er fritt gjengikk fra min hukommelse, og jeg tror sangen er fra rundt 2000. Sjanger, hastishet, artist, etc vet jeg ikke. sang.mp3 Syntes melodilinjen minnet litt om begynnelsen på verset fra ca 19 sekunder. Er jo covret endel denne: http://www.youtube.com/watch?v=FL0bjwez8mg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Moro at du også lenker til en cover Her er originalen: http://www.youtube.com/watch?v=qaNiENuFJbw Lenke til kommentar
edonis Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Prøvd å finne denne sangen i flere dager nå. Anyone? Ser ut som sangen er skrevet for reklamen, her er fyren bak: http://www.michaelmeinl.com Ser dessverre ikke ut som det finnes noen lengre versjon enn denne Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Moro at du også lenker til en cover Her er originalen: Er fullstendig klar over at det er en cover. Skjønner ikke moroen, skrev ingenting om at det var orginalen jeg linket til. Om han har hørt sangen rundt år 2000 er det langt mer sannsynlig at det er en av coverversjonene han har hørt. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hørte en sang som jeg har hørt flere ganger på radioen. Det er noe piano spill. En rolig sang.. Muligens gitar inne i sangen også.. også i refrenget synger han fyren noe også helt i slutten synger han noe med: "How to say goodbye" også kommer det piano så synger han igjen; "How to saaay goodbye" Noen som vet? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Hørte en sang som jeg har hørt flere ganger på radioen. Det er noe piano spill. En rolig sang.. Muligens gitar inne i sangen også.. også i refrenget synger han fyren noe også helt i slutten synger han noe med: "How to say goodbye" også kommer det piano så synger han igjen; "How to saaay goodbye" Noen som vet? KAN du ha hørt feil og han synger "how to save a life" istedenfor "how to say goodbye?" Fordi den sangen du beskriver kan være denne: Endret 25. februar 2012 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hjertelig tusen takk! Ja, det er lett å høre feil! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Leter etter en sang der de sier noe alà dette på slutten (som lest opp fra en nyhetssending): "The word har just been announced, world leading hiphop artist "navnet" has just been sentenced to death." Har prøvd å google det uten lykke. Endret 25. februar 2012 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Hei Noen som vet hvilken sang som blir spilt her? Fra 11:11-11:26 Har prøvd med en nettside som heter Midomi som gjenkjenner musikk, men den fant ikke noe. Edit: Fant det ut selv. Dave Brubeck - Kathy's Waltz Endret 25. februar 2012 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hei, hørte en sang på radio Norge ca 20:15 i dag som jeg ikke kan navnet på. Alt jeg husker er at de sang "legs are burning!" osvosvosv... Dette sier sikkert ingen noe...noen som hvet om det finnes en liste som radio Norge legger ut, om alle de spillte sangene sine? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hei, hørte en sang på radio Norge ca 20:15 i dag som jeg ikke kan navnet på. Alt jeg husker er at de sang "legs are burning!" osvosvosv... Dette sier sikkert ingen noe...noen som hvet om det finnes en liste som radio Norge legger ut, om alle de spillte sangene sine? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Noen som kjenner igjen samplen som går i bakgrunnen av denne sangen? http://www.youtube.com/watch?v=gYBBxqUGzPI Jeg synes det høres ut som noe 70-talls prog, type Van der Graaf Generator, men jeg har ikke lykkes å kjenne igjen samplen... Lenke til kommentar
cea333 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg behøver hjelp til å finne ut hvilken sang dette er; Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hei, hørte en sang på radio Norge ca 20:15 i dag som jeg ikke kan navnet på. Alt jeg husker er at de sang "legs are burning!" osvosvosv... Dette sier sikkert ingen noe...noen som hvet om det finnes en liste som radio Norge legger ut, om alle de spillte sangene sine? Der har vi'n! Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå