Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Kool And The Gang - Hollywood Swinging edit: til ctv Takk Ble temmelig hekta av den sangen Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 er på desperat leting etter en sank som jeg høret i fylla, husker bare refrenget på den, er ei dame som synger. party låt (dance/house e.l) refrengent: "all i wanna do in a rich man's way, all i wanna do im gonna do it someday" (ca) kan tenke meg orginalen er en sang fra 90tallet.. denne jeg hørte var åpenlyst en remix. har søkt meg ihjel de siste 2 dagene nå, har enda ikke funnet noe som kan sammenlignes.. noen som kan hjelpe meg ? takker så mye på forhånd. Norske Di Mico - "All I Wanna Do", kanskje? Vet ikke om det har blitt laget remixer av denne, men originallåta er i alle fall fra 1998 eller noe rundt der og har teksten du gjengir ordrett i refrenget. kanskje, må bare finne den først noen andre forslag ? tror orginalen kommer fra det svenske Markoolio. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 du har ikke en tittel også ? virker ikke som en markolio sang akkurat da.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har ikke Markoolio bare svenske sanger? Husker godt Gør det Igen...for en genial sang. Men finner den ingen steder på nettet, og jeg har rotet bort cd'en Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har ikke Markoolio bare svenske sanger? det jeg og mente.. litt merkelig hvis de plutselig har en engelsk en Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 STOR takk til "johnj" det var Di Mico - All I Wanna Do Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) STOR takk til "johnj" det var Di Mico - All I Wanna Do PM for kontonummer. Noen med peiling på den småstressende, dog deilige musikken i H&Ms "Central Park"-reklamefilmer? Kan også høres her. Endret 2. oktober 2005 av johnj Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen her som vet hva låta de spiller i Burnout: Revenge reklamen heter? Synes den er så _utrolig_ kul. Fant det ut selv. Kaiser Chiefs - Sink That Ship Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som kan si meg navn på sangen, og artisten til denna? http://www.le-parkour.com/6eme.sens.wmv Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som kan si meg navn på sangen, og artisten til denna?http://www.le-parkour.com/6eme.sens.wmv Ja, jeg kan det. Det er altså viljen det står på. Akon - "Ghetto". Andresingelen fra "Trouble". Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Takk Virker som du er den som kan navn på mest sanger på forumet. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) fuck Endret 3. oktober 2005 av Glint Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dette har blitt spurt om før, men jeg gidder ikke tråle 50 sider bakover for å finne svaret. Hvilken sang spilles i Lost når Hurley går fri for batteri på discman? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Trenger ikke lete igjennom når man kan Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skate4life.. hvis du søker og trykker på linken kommer du på siste siden.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 ikke hvis du velger vis resultater etter innlegg (og ikke emne) Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Dette har blitt spurt om før, men jeg gidder ikke tråle 50 sider bakover for å finne svaret. Hvilken sang spilles i Lost når Hurley går fri for batteri på discman? Damien Rice - Delicate Lenke til kommentar
maradona Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har fått beskjed om å finne den sangen Mary J. Blige synger på H&M (eller var det Cubus?) reklamen hvor to personer med bukser ligger i senga og koser. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Damien Rice - Delicate Takker og bukker. Og en til takk til de som tipset om hvordan man kunne søke litt "annerledes", visste ikke om det jeg Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg vet at det er blitt skrevet før her en plass, men jeg fant det ikke igjen, så da spør jeg: Hvilke sanger er musikken til Gildes funky BBQ-reklame satt sammen av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå