Kriptyx Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Noen som vet hva sangen som ble brukt i "Berserk mot Sydpolen" under oppholdet i Kamtsjatka heter? Altså den sangen som er "typisk russisk" og hvor "Kamtsjatka" blir repetert. Takk! Denne? Nå laget jeg meg bruker bare for å svare deg men jeg brukte sykt mange timer på å finne den selv så jeg ville gjerne dele den Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Skulle gjerne visst hva sangen i denne videoen heter. Shazam vet ikke svaret http://www.youtube.com/watch?v=EwWmWx5ix0E Tusen takk! Lenke til kommentar
MGjenta Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Heii! Er det noen som vet hva den nest siste sangen i denne videoen heter? Den som starter på 2,25 ? Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Er det noen som veit hva sangen heter som du hører på NCIS når Gibbs tenker på familien? Piano sang. Lenke til kommentar
MGjenta Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Ehm... Jaa jeg skulle ikke egentlig skrive to innlegg da men.. Endret 8. februar 2012 av MGjenta Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 . Telefonen min plukket opp "Stronger (Sunstorm Radio Edit) av Verzus Lenke til kommentar
puselus Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 hva heter sangen som spilles på denne siden :http://videofunz.clanteam.com/video.php?id=79.html ? IKKE virus Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 hva heter sangen som spilles på denne siden :http://videofunz.clanteam.com/video.php?id=79.html ? IKKE virus Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Introen, de første 5-7 sekundene i denne sangen minner meg veldig mye om en eller annen sang jeg vet jeg har hørt før. Noen tips? Kanskje en film-theme av noe slag? :S Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Red Hot Chili Peppers - Otherside? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Introen, de første 5-7 sekundene i denne sangen minner meg veldig mye om en eller annen sang jeg vet jeg har hørt før. Noen tips? Kanskje en film-theme av noe slag? :S snow patrol-run? Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Dessverre ingen av de.. kanskje det er jeg som tuller, men mener å ha hørt en annen liknende sang.. jaja, takk for hjelpen iallfall:) Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) slettet Endret 23. mars 2012 av nilsnilspils Lenke til kommentar
puselus Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 leter etter en norsk rapp aktig sang. eneste jeg husker av teksten er "hvis satan var korrupt hadde jeg vært konge nedi der, spør søstra di jeg er konge nedi der" eller noe sånt... noen som vet av den ?!?! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Dessverre ingen av de.. kanskje det er jeg som tuller, men mener å ha hørt en annen liknende sang.. jaja, takk for hjelpen iallfall:) Red Hot Chili Peppers med By the Way er veldig lik. Lenke til kommentar
Star Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Har hørt en sang for ikke så lenge siden - som jeg ikke aner hva heter.. har hørt den et par ganger før, men har utrolig lite å gå på her.. Det høres umiddelbart ut som Snoop Dogg som synger, men etter å ha søkt en del - regner jeg med at dette ikke stemmer. Sangen begynner ganske "rolig" - før det er et kort stopp og en sinnsykt, heftig pulserende bass begynner - men noe som ligner på; "diiti du du du dum dum du du diiii" (synges - mer variert og lekende etterhvert) Noen som har peiling? Vet dette er sykt tynt - men krysser fingrene! Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som vet hva sangene i TV-serien "DAG" heter? Har funnet ut att svense "Thåström" har en del sanger med der, men det er en del flere også jeg ikke finner. Noen som vet? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 De har noen ganger skrevet musikklisten etter hver episode på facebook Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hva heter sangen på denne nettsiden? Side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå