Matercula Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg har en låt i bakhodet jeg ikke finner, har lett lenge og aner ikke hva den heter! Jeg vet ikke hvem artisten er, jeg vet ikke hva låta heter. Det jeg husker er at den er fra rundt 2002-2003. Pop-ish og musikkvideoen går ut på en biltur, litt i ødemarken, litt på en landevei med åkrer og gress rundt. Husker bare bruddstykker. Det er ikke cardigans eller hun andre med pianoet! Dama er mørkhåret og jeg tror hun er one-hit-wonder da jeg ikke har sett noe mer fra henne, gikk ofte på radioen og litt på voice eller mtv. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg har en låt i bakhodet jeg ikke finner, har lett lenge og aner ikke hva den heter! Jeg vet ikke hvem artisten er, jeg vet ikke hva låta heter. Det jeg husker er at den er fra rundt 2002-2003. Pop-ish og musikkvideoen går ut på en biltur, litt i ødemarken, litt på en landevei med åkrer og gress rundt. Husker bare bruddstykker. Det er ikke cardigans eller hun andre med pianoet! Dama er mørkhåret og jeg tror hun er one-hit-wonder da jeg ikke har sett noe mer fra henne, gikk ofte på radioen og litt på voice eller mtv. Kan noen hjelpe meg? Regnere med tu tenker vanessa carlton som hun med pianoet, og da tenker jeg: kan det være des'ree-life Lenke til kommentar
Matercula Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg har en låt i bakhodet jeg ikke finner, har lett lenge og aner ikke hva den heter! Jeg vet ikke hvem artisten er, jeg vet ikke hva låta heter. Det jeg husker er at den er fra rundt 2002-2003. Pop-ish og musikkvideoen går ut på en biltur, litt i ødemarken, litt på en landevei med åkrer og gress rundt. Husker bare bruddstykker. Det er ikke cardigans eller hun andre med pianoet! Dama er mørkhåret og jeg tror hun er one-hit-wonder da jeg ikke har sett noe mer fra henne, gikk ofte på radioen og litt på voice eller mtv. Kan noen hjelpe meg? Regnere med tu tenker vanessa carlton som hun med pianoet, og da tenker jeg: kan det være des'ree-life Nei det er ikke denne, kunne fint ha vært det for jeg glemte jo og skrive at damen som synger er hvit i hudfargen. Takk for svar da! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg har en låt i bakhodet jeg ikke finner,(snip) Titiyo - Come Along? Lenke til kommentar
Matercula Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg har en låt i bakhodet jeg ikke finner,(snip) Titiyo - Come Along? Nope... Vanskelig å komme med mer info, er alt jeg husker... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hei, høyrte ein sang på P3, der det var ei jente som synger. Hugser litt av teksten: "Some die young, but you better hold on". Any ideas? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er vel ikke The Perry Band - If I Die Young? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Nope, det var det ikkje :/ Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Nope, det var det ikkje :/ Kan det være denne du leter etter? Endret 31. januar 2012 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Derja!! Tusen takk! :-) Lenke til kommentar
CSJC Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hei, hørte en sang for ganske mange år siden. Tror det var en Norsk versjon av Why don't you get a job? - The Offspring. Har søkt og søkt men finner ingen ting. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
akselme Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Prøvd å finne denne sangen i flere dager nå. Anyone? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Noen som vet om et norsk band med en sang som inneholdt mye "na na na na na" elns. Tror de var med i grand prix for lenge siden. Musikken var type pop. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Noen som vet om et norsk band med en sang som inneholdt mye "na na na na na" elns. Tror de var med i grand prix for lenge siden. Musikken var type pop. halvdan sivertsen - ti tusen tommeltotta? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Prøvd å finne denne sangen i flere dager nå. Anyone? Ligna endel på Hans Zimmer - Time, hvis vi ser bort ifra lydene som er lagt oppå. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 For 10 min. siden så en musikkvideo på MTV LIve. Der det bla. ble vist amerikanske soldater som braste gjennom veggen til klasserommet, mens læreren underviste barna. Av navn fikk jeg med meg noe sånt som "fightless" og "boh.. . Sjanger: Rock Setter veldig pris på om synske finner ut hvilken sang/musikkvideo jeg så Lenke til kommentar
Matercula Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Noen som vet hvilken låt som blir spilt i bakgrunnen til reklamen for den nye serien på tv3 som heter "revenge"? Og den som blir brukt i reklamen til ramsey rydder opp på tv3? Hehe, avslørende hvilken kanal som står på her i heimen! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Noen som vet om et norsk band med en sang som inneholdt mye "na na na na na" elns. Tror de var med i grand prix for lenge siden. Musikken var type pop. halvdan sivertsen - ti tusen tommeltotta? Nei. Låten jeg husker går kanskje enda mer mot trance/techno. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hvilket band var det som spilte i nattklubben til Johnny på slutten av episode 2 av Lillyhammer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg lurer på hva en sang heter, den ble spilt på radio P5 Bergen klokken 12:00 idag. Mener den hadde noe med "love" både som navn og ble nevnt en del i sangen. Men som de elendige programlederne aldri greier, så er det å si navnet på sangen klart og tydelig. Jeg kan enkelt identifisere sangen, dersom den blir foreslått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå