Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en norsk sang som er med i filmen Pitbullterje.

Hovedpersonen (jim om jeg ikke husker feil) har fest i garasjen også spilles det en slags hip-hop sang, og jeg vet at Oslo nevnes. Noen som vet?

Noe av Klovner i Kamp, muligens?

Mulig, men det er ikke Juleevangelium om det var det du tenkte

Lenke til kommentar

Lurer på en norsk sang som er med i filmen Pitbullterje.

Hovedpersonen (jim om jeg ikke husker feil) har fest i garasjen også spilles det en slags hip-hop sang, og jeg vet at Oslo nevnes. Noen som vet?

Er det "Et juleevangelium" av Klovner I Kamp du tenker på?

Lenke til kommentar

Hvilken sang blir spill 7:18 minutter inn i denne videoen

[media][/media]

Har fått den på hode og får den ikke ut, men vet ikke hvor jeg har hørt den før

Skal huske deg neste gang jeg hører låta, vet hvilken låt det er men det er en velkjent houselåt.

Jeg regner med at du ikke vet hvilken låt det er men at den er kjent?

Lenke til kommentar

Er ikke så ofte jeg er på her, men nå trengte jeg det virkelig. Jeg hørte en sang, sånn siste sang greier. Det jeg fikk meg med som jeg husker nå er sånn ca: "Time to say, goodbye." Den foregår veldig rolig, og er fin avslutningssang. Er vel mest piano i sangen + sang da selfølgelig.

Den sangen jeg hørte, var av en mannlig artist.

Endret av Joon-Erik
Lenke til kommentar

Hvilken sang blir spill 7:18 minutter inn i denne videoen

Har fått den på hode og får den ikke ut, men vet ikke hvor jeg har hørt den før

Nå mistenker jeg at den brukes i mange sanger, men første jeg tenker på er Utah saints-Something good.

Lenke til kommentar
Er ikke så ofte jeg er på her, men nå trengte jeg det virkelig. Jeg hørte en sang, sånn siste sang greier. Det jeg fikk meg med som jeg husker nå er sånn ca: "Time to say, goodbye." Den foregår veldig rolig, og er fin avslutningssang. Er vel mest piano i sangen + sang da selfølgelig.

Den sangen jeg hørte, var av en mannlig artist.

Yess!! Jeg fant den :D det va Stage Dolls, Hard to say goodbye.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Rundt i 20 tiden i dag (16 januar) ble det spilt en eldre Eminem låt.

Hvilken sang var det, og veldig viktig; hvilken Radio kanal var det på?

EDIT:

Eller for å spørre enklere; har funnet ut ganske sikkert at det var Mockingbird, men hvilken kanal ble denne spilt på i går, altså 16 januar?

Endret av FredrikUG92
Lenke til kommentar

EDIT:

Eller for å spørre enklere; har funnet ut ganske sikkert at det var Mockingbird, men hvilken kanal ble denne spilt på i går, altså 16 januar?

Enkelere?

Hvorfor er det så viktig? Du har jo funnet sangen.

Sikkert en ungdomskanal, Nrj, Nrk mp3, The voice, Nrk p3. osv

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

EDIT:

Enkelere?

Hvorfor er det så viktig? Du har jo funnet sangen.

Sikkert en ungdomskanal, Nrj, Nrk mp3, The voice, Nrk p3. osv

Fordi det ikke er den sangen jeg er ute etter, men en helt annen som ble spilt i tidsrommet 20.00 til 20.30. Men fordi nrk er så forbanna inkompetente, er det jo omtrent umulig å finne sangen på nettsidene deres. Jeg synes jo det er helt sinnsykt at den sangen ikke står listet opp noe sted, når jeg VET 100% sikkert at den ble spilt. Det skulle ikke være vanskelig å ha et slikt fungerende system i det hele tatt; hvor inkompetente og tette i pappen går det egentlig an å bli spør jeg bare...

Men det er altså radiokanalen jeg MÅ ha. : (

Lenke til kommentar

Fordi det ikke er den sangen jeg er ute etter, men en helt annen som ble spilt i tidsrommet 20.00 til 20.30. Men fordi nrk er så forbanna inkompetente, er det jo omtrent umulig å finne sangen på nettsidene deres. Jeg synes jo det er helt sinnsykt at den sangen ikke står listet opp noe sted, når jeg VET 100% sikkert at den ble spilt. Det skulle ikke være vanskelig å ha et slikt fungerende system i det hele tatt; hvor inkompetente og tette i pappen går det egentlig an å bli spør jeg bare...

Men det er altså radiokanalen jeg MÅ ha. : (

Og siden du her går løs på NRK, så antar jeg at du er sikker på at det var en NRK-kanal?

Edit: Uten at jeg har peiling på Eminem, så registrerer jeg at det på NRK mp3 ble spilt en låt av ham 20:32 i går ([link]).

Lydverket sine sendinger (de som hadde sending under tidspunktet du nevner på NRK P3 i går) kan du finne her.

Foruten de to har jeg mine tvil om at i NRK forøvrig skulle spilt noe Eminem..

Endret av Samara
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...