Wutwut Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Noen som vet navnet på denne sangen her? http://www.youtube.com/watch?v=LyhOiX2yOL4 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 P4 og Radio Norge spiller en låta som starter og går mye på røff gitar-riff, vokalisten likner mye Ozzy O. Hva heter sangen? Hahaa!!! Fant sangen til slutt. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Noen som vet navnet på denne sangen her? (random movie) En kommentar langt uti ga meg denne sanglista: Blue Stahli - Shotgun Senorita Blue Stahli - Overklock Celldweller - Scardonia Celldweller - Narrow Escape Celldweller - Fadeaway (Lifeafterdeath) 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Hu derre kineserdama som imponerte halve internett her om dagen... Kan noen lenke meg? edit: Noe a la norske talenter, bare kinesisk. Endret 10. januar 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Alizee Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Noen som vet hva sangen heter ifra Gatebil filmen ifra 2010 Når det er ifra Bergen, Den norske rap sangen? i starten, har recorda et lite lydklipp ifra sangen men vet ikke åssen jeg får lasta den opp her sånn at dere kan få hørt det ;P Endret 10. januar 2012 av Alizee Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 En kommentar langt uti ga meg denne sanglista: Blue Stahli - Shotgun Senorita Blue Stahli - Overklock Celldweller - Scardonia Celldweller - Narrow Escape Celldweller - Fadeaway (Lifeafterdeath) Takk, akkurat det jeg trengte =) Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=8eCvrIiu_YQ Er så sikker på at jeg har hørt gitarriffet i versa og refrenget før! Noen som veit hva det er fra? Leiter etter sangen som er samplet! BUMP! Lenke til kommentar
Alizee Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Eller det det noen som har mulighet/ vet komplett "Track List" som ble brukt i gatebil 2010 filmen ?;D Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Hu derre kineserdama som imponerte halve internett her om dagen... Kan noen lenke meg? edit: Noe a la norske talenter, bare kinesisk. Denne du tenker på? http://www.kjendis.no/2012/01/05/kjendis/musikk/susan_boyle/adele/19673341/ Endret 11. januar 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som vet hvem som har melodien i det klippet her? Melodien var bare elsk http://youtu.be/KGgZfiSKoow Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som vet hvem som har melodien i det klippet her? Melodien var bare elsk <Snip> E.S. Posthumus - Nara 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Takk takk Blur, du er en engel Lenke til kommentar
Alizee Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som vet nanvnet på denne sangen ? Så hadde det vært veldig fint ;D Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg leter etter en sang jeg har hørt et par ganger, men vet veldig lite om den. Refrenget startet med noe sånn som "I just lik to" også kommer det plystring. Kan minne om Lily Allen men har ikke funnet den blant sangene hennes, så er litt usikker. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hei! Håper noen kan hjelpe meg her. For noen år siden hørte jeg en sang som starter med gitarspilling i denne tonerekken: Den spilles sånn: da-da, dada, da-da, dada Tonene er som følger, en takt separert med komma: D# D1 D1 D#1, D# D1 D1 D#1, C D1 D1 D#1, C D1 D1 D#1 Derfra husker jeg ikke mer. Spilt på gitar. Tror det er en ung artist. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som vet nanvnet på denne sangen ? Så hadde det vært veldig fint ;D Jeg kjenner ikke så mange Bergensrappere, men noen av de mest kjente er kanskje Lars Vaular og Gest (og Spetakkel som Gest var en del av). Du kan jo sjekke ut Fjorden Baby! også, men de lager mer melodiøse låter uten rap-preget fra klippet ditt. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som vet nanvnet på denne sangen ? Så hadde det vært veldig fint ;D Jepp. Det er Akeron - Tilbake til fremtiden. Kanskje litt på utkant av bergensbølgen den andre brukeren referer til, ettersom han er født og oppvokst på Sotra. http://www.youtube.com/watch?v=M2S8rtx9bKg Fun fact (eller egentlig rumour) - det blir påstått at det er han som står for den ultrahurtige rappingen på Ugress sin Rappkjefta Røykerobotmix av en Spetakkel-låt. Another fun fact: han har også prosjektet Absolutt Åndssvakt, og de har igjen samarbeidet litt med Skatebård fra Side Brok. 1 Lenke til kommentar
Alizee Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Vil Bare si tusen takk til "Onkel Kompost" og "blur" for all hjelp ;D Dere er noen engler ;D 1 Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Leter etter en danseband/contrysang der de synger om dyrlegen. Ho e så fin, kjæm i fra byn.................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå