Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Hva heter sangen og artisten?

Det høres jo veldig ut som noe TRON musikk, men jeg klarer ikke finne ut hvilken, og jeg har nå hørt gjennom TRON soundtracket..

Rett skal være rett: Dette er Daft Punk (og det er selvsagt de som har laget soundtracket til Tron: Legacy). Låta heter Encom Part I. Grunnet til at du ikke fant det ut med en gang er at Encom Part I er et spor fra Special Edition-versjonen av soundtracket ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rett skal være rett: Dette er Daft Punk (og det er selvsagt de som har laget soundtracket til Tron: Legacy). Låta heter Encom Part I. Grunnet til at du ikke fant det ut med en gang er at Encom Part I er et spor fra Special Edition-versjonen av soundtracket ;)

Takker, ble veldig nyskjerrig selv nå =)

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Antagelig ganske vanskelig, for jeg husker bare en bit fra teksten fra denne låta, og ikke helt nøyaktig, men:

"..når speilbildet er den beste vennen du har"

Usikker på om språket er svensk eller norsk. Mulig samme betydning på engelsk, men det er lite trolig.

Veldig lite å gå på, noe som irriterer meg. Håper at noen kanskje får en lys idé. har lett i to dager. Husker pokker ikke hvor jeg har det fra!

På forhånd, takk. :thumbup:

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Har hørt en fin låt på radio noen ganger i 2011, men aldri fått med meg navnet. Tror jeg hørte "the boys are going out tonight..." som del av refrenget, uten at jeg har hatt noe hell med å søke på denne setningen på google. Noen som har peiling? Relativt mye spilt radiolåt i 2011. Musikkstil er elektronika/pop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...