Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siste sang på Turbonegerkonsert

Jeg lurer på hva den siste sangen som blir spilt på de fleste Turbonegerkonserter i år heter. Konserten er over og gutta kommer ut på scenen. De danser i takt til den, de står på rekke og går frem og tilbake og "sparker" opp i lufta i takt. Sangen begynner rolig, så går den raskere og raskere og raskere....

Den er kanskje russisk, fordi jeg hørte Hank rope: "Ja nå kjenner jeg russerblodet strømme i kroppen" når sangen kom.

 

Noen som har vært på Turbokonsert i år som kan hjelpe meg?

Jeg lurer på om det ikke er "walz nr 2". Var en smule bedugget på turbo under lost weekend, men det var en låt jeg kunne husker jeg. Den er ikke russisk tror jeg, men østeuropeisk er den hvertfall.

du var på Lost Weekend du også ja. Hehe, bra det ja :thumbup:

 

Det er forresten en gammel gresk sang som heter Zorba. Tror faktisk den er på "Lock Stock and Two Smoking Barrels"

den sangen heter zorba the greek. kjent gresk folkesang eller no sånt.

 

de spilte den i hvert fall på øya.

Lenke til kommentar
DA lurer jeg på denne :

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=477785&hl=

 

Sangen fra lost episoden, den fra begynnelsen. Hvor kan jeg få tak  den?

( make your own kind of music )

Mama Cass Elliot - "Make Your Own Kind of Music"

Er det ikke Mamas and The Papas som har den versjonen som er i Lost episoden?

Jepp, det er The Mamas and The Papas som har den versjonen i Lost ja. ;)

Mamas and The Papas bestod av John Phillips, Cass Elliot, Denny Doherty og Michelle Phillips.

Mens de turnerte rundt, døde Cass Elliot 29. juli 1974, av en hjertefeil.

 

EDIT: Hvis ikke du vil ty til den ulovlige metoden, så kan du kjøpe

"The Best Of The Mamas and The Papas", på Amazon. :)

Link

Endret av Espen54
Lenke til kommentar

er på desperat leting etter en sank som jeg høret i fylla, husker bare refrenget på den, er ei dame som synger. party låt (dance/house e.l)

 

refrengent:

"all i wanna do in a rich man's way, all i wanna do im gonna do it someday" (ca)

 

kan tenke meg orginalen er en sang fra 90tallet.. denne jeg hørte var åpenlyst en remix.

 

har søkt meg ihjel de siste 2 dagene nå, har enda ikke funnet noe som kan sammenlignes..

 

noen som kan hjelpe meg ?

 

takker så mye på forhånd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Det kan ikke være en eller annen slags remix av låten money money av abba? Jeg tviler egentlig på at det er laget en remix av den men...

Uansett så synges det noe med rich mans way i den også..?

 

Jeg er sikkert på bærtur, jeg prøvde å søke utifra det du nevnte og det jeg sa uten hell..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
http://www.spikedhumor.com/articles/2474/Go_White_Boy.html

 

Noen som vet hva den sangen heter? har spurt om det før, må vite det!!  ;)

Den melodien spilles i radioen på gta3 san andreas også, med tekst. Jeg husker desverre ikke hva den heter..

 

EDIT OT: Den mannen var litt gal :p

Anbefales å se! :) Morsom film

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
er på desperat leting etter en sank som jeg høret i fylla, husker bare refrenget på den, er ei dame som synger. party låt (dance/house e.l)

 

refrengent:

"all i wanna do in a rich man's way, all i wanna do im gonna do it someday" (ca)

 

kan tenke meg orginalen er en sang fra 90tallet.. denne jeg hørte var åpenlyst en remix.

 

har søkt meg ihjel de siste 2 dagene nå, har enda ikke funnet noe som kan sammenlignes..

 

noen som kan hjelpe meg ?

 

takker så mye på forhånd.

Norske Di Mico - "All I Wanna Do", kanskje?

 

Vet ikke om det har blitt laget remixer av denne, men originallåta er i alle fall fra 1998 eller noe rundt der og har teksten du gjengir ordrett i refrenget. :)

Lenke til kommentar
er på desperat leting etter en sank som jeg høret i fylla, husker bare refrenget på den, er ei dame som synger. party låt (dance/house e.l)

 

refrengent:

"all i wanna do in a rich man's way, all i wanna do im gonna do it someday" (ca)

 

kan tenke meg orginalen er en sang fra 90tallet.. denne jeg hørte var åpenlyst en remix.

 

har søkt meg ihjel de siste 2 dagene nå, har enda ikke funnet noe som kan sammenlignes..

 

noen som kan hjelpe meg ?

 

takker så mye på forhånd.

Norske Di Mico - "All I Wanna Do", kanskje?

 

Vet ikke om det har blitt laget remixer av denne, men originallåta er i alle fall fra 1998 eller noe rundt der og har teksten du gjengir ordrett i refrenget. :)

kanskje, må bare finne den først :p

 

noen andre forslag ? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...