Jarmo Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg hører veldig mye på P4/RN og kan sikkert hjelpe deg hvis du klarer å gi litt mer info enn det Noe sangtekst f.eks.? Tja? Sangen har nesten ikke trommer i det hele tatt, stort sett bare rå gitarriff og en del keyboardsound. Litt sånn mystisk musikk men allikevel rockete ballade-aktig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Sangen har nesten ikke trommer i det hele tatt, stort sett bare rå gitarriff og en del keyboardsound. Litt sånn mystisk musikk men allikevel rockete ballade-aktig. Hvis du husker hvilken dag du hørte den er det egentlig bare å søke på spillelistenene til p4. Bare søk hvert 7 minutt på klokkeslett gjennom dagen hvis du ikke husker hvilket klokkeslett det var. http://www.p4.no/musikk/spilleliste/Default.aspx Og skriv hvilken låt det var hvis du finner den Lenke til kommentar
Augzz Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg leter etter en house/kommersiell house låt. Den er fra et sted rundt 2008-2010 vil jeg tro, har hørt den et par ganger. Den har et veldig tydelig piano-riff som går noe sånt som (Bb-Bb A-A G-G-G), som gjentar seg en gang hver bar. Om det er den tonearten eller ikke er jeg usikker på. Om noen med peil kunne spilt tonene for seg selv tror jeg de kjenner den igjen! Den er i mine ører veldig typisk Guetta i lydbildet, men tror ikke det er han som har laget denne.. Takk for alle svar! Mener å huske denne var særlig populær i 2009 og utover. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg leter etter en house/kommersiell house låt. Den er fra et sted rundt 2008-2010 vil jeg tro, har hørt den et par ganger. Den har et veldig tydelig piano-riff som går noe sånt som (Bb-Bb A-A G-G-G), som gjentar seg en gang hver bar. Om det er den tonearten eller ikke er jeg usikker på. Om noen med peil kunne spilt tonene for seg selv tror jeg de kjenner den igjen! Den er i mine ører veldig typisk Guetta i lydbildet, men tror ikke det er han som har laget denne.. Takk for alle svar! Mener å huske denne var særlig populær i 2009 og utover. Første som slo meg var Eric Prydz - Pjanoo ? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hva heter sangen og artisten? Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) er en sang jeg hørte for en uke siden som jeg ikke aner hva heter den starter med gitar som spiller sånn her "dundunDUN,dundun.....dundunDUN,dundun..." også er det et manne stemme "eeeeeehhhiiiiii...." så kommer "dundunDUN!dundun.....dundunDUN!dundun..." igjen. Irriterer meg veldig og håper noen klarer og skjønne hvilken sang jeg mener Endret 18. desember 2011 av Krissma512 Lenke til kommentar
vZ Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) er en sang jeg hørte for en uke siden som jeg ikke aner hva heter den starter med gitar som spiller sånn her "dundunDUN,dundun.....dundunDUN,dundun..." også er det et manne stemme "eeeeeehhhiiiiii...." så kommer "dundunDUN!dundun.....dundunDUN!dundun..." igjen. Irriterer meg veldig og håper noen klarer og skjønne hvilken sang jeg mener Vanskelig å gjette. Du må nok gi oss mer informasjon om rytme/tempo, hvilken sjanger, noe tekst fra sangen som du husker o.l. Akkuratt nå kan det være alt i fra Red Hot Chili Peppers til Jason Castro. http://www.youtube.com/watch?v=rn_YodiJO6k&ob=av2e http://www.youtube.com/watch?v=jZyv6iGwJME Endret 18. desember 2011 av vZ Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 er en sang jeg hørte for en uke siden som jeg ikke aner hva heter den starter med gitar som spiller sånn her "dundunDUN,dundun.....dundunDUN,dundun..." også er det et manne stemme "eeeeeehhhiiiiii...." så kommer "dundunDUN!dundun.....dundunDUN!dundun..." igjen. Irriterer meg veldig og håper noen klarer og skjønne hvilken sang jeg mener Vanskelig å gjette. Du må nok gi oss mer informasjon om rytme/tempo, hvilken sjanger, noe tekst fra sangen som du husker o.l. Akkuratt nå kan det være alt i fra Red Hot Chili Peppers til Jason Castro. http://www.youtube.com/watch?v=rn_YodiJO6k&ob=av2e http://www.youtube.com/watch?v=jZyv6iGwJME jeg fant sangen! var Robert Plant denne sangen:¨ http://www.youtube.com/watch?v=hCUiiF4HqEc Lenke til kommentar
Augzz Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg leter etter en house/kommersiell house låt. Den er fra et sted rundt 2008-2010 vil jeg tro, har hørt den et par ganger. Den har et veldig tydelig piano-riff som går noe sånt som (Bb-Bb A-A G-G-G), som gjentar seg en gang hver bar. Om det er den tonearten eller ikke er jeg usikker på. Om noen med peil kunne spilt tonene for seg selv tror jeg de kjenner den igjen! Den er i mine ører veldig typisk Guetta i lydbildet, men tror ikke det er han som har laget denne.. Takk for alle svar! Mener å huske denne var særlig populær i 2009 og utover. Første som slo meg var Eric Prydz - Pjanoo ? Ja det er den!! Nydelig :D Lenke til kommentar
GuitarHero Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 hva heter den rap-sangen i denne filmen? noen som vet? starter på 1:20 : Lenke til kommentar
Rimtusse Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Får tilgi videoens innohld, men var interessert i sangen. En remix av Lux Aeterna høres det ut som, men hvilken? AtW Dette er den fulle remixa versjonen av Lux Aeterna av Clint Mansell & the Kronos Quartet, den ble mixa for Lord of The Rings Two Towers filmen og er ikke originalen, men det er den du hører på klippet du la ut. Ikke la deg lure, fordi før 3:22 hører du kun en saktegående rytme uten noen typisk beat i noen minutter, utover det begynner ett snev av beat og på nøyaktig 3:22 begynner en kraftig beat med masse av instrumenter osv som du hører på klippet du la ut! http://www.youtube.com/watch?v=_KxkYuGHlSo Endret 18. desember 2011 av Rimtusse Lenke til kommentar
amanda_kurtovic Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Er det noen som vet hva denne vedlagte sangen heter? sang.mp3 Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Er det noen som vet hva denne vedlagte sangen heter? sang.mp3 Lenke til kommentar
amanda_kurtovic Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Tusen takk, huf. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Jeg er på jakt etter sangene som ble spilt i "I saw mommy kissing santa claus". Noen som vet artistene. Spesielt den som er en halvtime in i filem... (Starter med varm og deilig gitar intro... før den går litt sånn its was late christmas eve it's the same all alone thinking at you all alone thinking at you alone ref; well rock santa rock yeah roll santa roll rudolf, dont be slow... Står noen sanger på slutten av filmen, men finner ingen verken på youtube eller spotify... Gary Twinn - Rock, Santa, Rock Spotify; http://open.spotify.com/track/1zFkdxkRmmnUC7lqSlsn78 Kunne godt tenkt meg resten av sangene Endret 20. desember 2011 av dj_vega Lenke til kommentar
GuitarHero Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Alle sammen! Hører dere en sang på youtube/radio bruk (for iPad,iPod,iPhone) Soundhound. Og om du har mikrofon på datamaskinen din, bruk programmet Tunatic! Funker faen meg bra skal jeg si dere! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Finnes på Android også, for folk som ikke selger sjela si. 2 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hva heter sangen og artisten? Det høres jo veldig ut som noe TRON musikk, men jeg klarer ikke finne ut hvilken, og jeg har nå hørt gjennom TRON soundtracket.. Lenke til kommentar
PuffMeUp Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hei, jeg leter etter en sang jeg ikker husker navenet på. Den starter med at en, sier dette med mørk stemme: Once upon a time, the wolf! Eller noe, så kommer det noe techno lignende! Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå