TMB Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Eh, høres ut som den vanlige Lux Aeterna spør du meg? Den jeg alltid har hørt på diverse soundtracks og videoer i hvert fall Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Eh, høres ut som den vanlige Lux Aeterna spør du meg? Den jeg alltid har hørt på diverse soundtracks og videoer i hvert fall Den som er på soundtracket er jo ikke samme basslinje i det hele tatt ihvertfall, her er det jo lagt til masse trommer og dill? AtW Endret 11. desember 2011 av ATWindsor Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg postet riktig versjon 2 poster lenger opp Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg postet riktig versjon 2 poster lenger opp haha, takk, jeg skjønte ikke at videoen var koblet med spørsmålet mitt i det hele tatt, da det var en helt annen tittelen og det så ut som en slags raplåt på omslaget AtW Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ble litt sjokkert første gang jeg så det selv. Tror det er introsporet på et album av rapperen som er avbildet eller noe sånt Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Eg spør igjen eg; nokon som veit kva som er bakgrunns-songen i desember-reklamen til Discovery Channel? Typisk big-beat eller trip-hop, med ein veldig mjuk vokal av ei dame, for så å gå over til ein behageleg synth. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg svarer deg at du burde ta opp lyden/video slik at det blir lettere for folk å svare når de faktisk får høre låta du prøver å finne frem til. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hørte en sang på radion isted. Den begynner med rolig gitarspill. Er en mann 40-50 år som synger. Den begynner med ettellerannet også: One hundred millinon [...] in a hour. Noen som vet om noe lignende? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) ---------- Endret 13. desember 2011 av FiveInline Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har ikke SJANS til å huske hva sangen jeg lurer på heter. Enste jeg vet er at den har vært ganske populær og at musikkvideoen inneholder en mann som spiller gitar samtidig som han letter fra bakken. Melodien husker jeg også, men er vanskelig å forklare. Det er toner som går om igjen og om igjen fra høylavhøylavhøylavhøylav for så å gå opp en tone med samme utgangspunkt også gå ned til utgangspunktet igjen. Vet dette er en vanskelig ledetråd, men jeg prøver desperat å finne sangen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hvem er de to som synger denne? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hvem er de to som synger denne? Google sier Prinsesse Märtha Louise & Sigvart Dagsland faktisk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Haha, tror ikke det er det? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 I videoen står det Oslo Gospel Choir, kanskje noen derfra synger? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg svarer deg at du burde ta opp lyden/video slik at det blir lettere for folk å svare når de faktisk får høre låta du prøver å finne frem til. Har ikkje noko godt til å ta opp med, så eg sendte like godt ein mail til dei. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hørte en sang på radion isted. Den begynner med rolig gitarspill. Er en mann 40-50 år som synger. Den begynner med ettellerannet også: One hundred millinon [...] in a hour. Noen som vet om noe lignende? Denne? Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Leiter etter en svensk rap om faren sin, mener den handla om at faren var en alkoholiker. Fant den på youtube for et par år siden, på youtuben filmen er den svart også står lyricsen på videon med hvit skrift. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 P4 og Radio Norge spiller en låta som starter og går mye på røff gitar-riff, vokalisten likner mye Ozzy O. Hva heter sangen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg hører veldig mye på P4/RN og kan sikkert hjelpe deg hvis du klarer å gi litt mer info enn det Noe sangtekst f.eks.? Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Tidligere i år ble det spilt en låt på P3? Mulig det var en urørt? Men finner ikke noe på sidene deres. En litt rolig melodiøs sang sunget av en dame. "...Oh Lord won't you have mercy on me..." Mener det synges "To have and to hold" og "to sell or be sold" også. PS! Er ikke Elin Sofye - Have Mercy On Me. Endret 17. desember 2011 av Nervevrak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå