sebbur Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det er The Naked and Famous - Young Blood. Den brukes for tiden forresten i en reklame for Viaplay, eller noe. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) http://open.spotify.com/track/0ZFqkCpQ7YrKAm0528LREE - Young Blood Edit: Glemte å refreshe siden mens jeg letet gjennom den ene spotify-lista mi Endret 6. desember 2011 av AnewZ 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det er en norsk sang som går en del på radio for dagen. Er ganske "up-beat" og lystig, vokalisten minner litt om Odd Nordstoga. Det eneste jeg husker av teksten er noe sånt som "eg vil inn, vil inn. Oss to på saueskinn". Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er The Naked and Famous - Young Blood. Den brukes for tiden forresten i en reklame for Viaplay, eller noe. http://open.spotify.com/track/0ZFqkCpQ7YrKAm0528LREE - Young Blood Edit: Glemte å refreshe siden mens jeg letet gjennom den ene spotify-lista mi Takk skal dere ha Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er en norsk sang som går en del på radio for dagen. Er ganske "up-beat" og lystig, vokalisten minner litt om Odd Nordstoga. Det eneste jeg husker av teksten er noe sånt som "eg vil inn, vil inn. Oss to på saueskinn". Staut - Slepp me inn Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er ikke den Stemmen til hun som synger i den sangen, den ligner litt på Katy Perry's... Er det P3 den går på? Har du isåfall sjekket ABC-listene? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er en norsk sang som går en del på radio for dagen. Er ganske "up-beat" og lystig, vokalisten minner litt om Odd Nordstoga. Det eneste jeg husker av teksten er noe sånt som "eg vil inn, vil inn. Oss to på saueskinn". Staut - Slepp me inn Det var den, ja Takk, takk. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Nei, men dere kan bare stoppe.. Jeg hører mye på radio for tiden, så jeg skal prøve å finne ut litt mer.. Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen som vet hvilken sang er? Det er en Fanta reklame som gikk for 5-6 år siden. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Nokon som veit kva song som blir brukt i desember-reklamen til Discovery Channel? Elelktronis, ambient-ish track... (kanskje noko big-beat, litt usikker) Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Leter ikke etter en sang, men leter etter en oversikt om hvilke sanger så ble brukt i tv serien Dag? Noen så kan hjelpe Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Se rulleteksten på slutten av hver episode eller kontakt kamerakameratene. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Noen som vet hvilken sang er? Det er en Fanta reklame som gikk for 5-6 år siden. Er du seriøs??? Står jo i kommentarene på YouTube videoen du postet!! Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Noen som vet hvilken sang er? Det er en Fanta reklame som gikk for 5-6 år siden. Er du seriøs??? Står jo i kommentarene på YouTube videoen du postet!! I Norge (og tydeligvis andre land) er det en annen sang som har blitt brukt i denne reklamen. DEN sangen står i kommentarene. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hva heter sangen i den nye Coca-Cola-reklamen? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Er ikke det Shake it up med Natasha Bedingfield? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det var det vettu, takker! Lenke til kommentar
Fredr12345 Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hei Håper noen kan hjelpe meg med å gjenkjenne musikk fra en dokumentar jeg nylig så; The House of the Rothschild: Money's Prophets, sannsynligvis basert på Niall Fergusons bok med samme tittel. Musikken starter på 21:16 og varer noen minutter. http://www.youtube.com/watch?v=Y_wkVJcH65s Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Får tilgi videoens innohld, men var interessert i sangen. En remix av Lux Aeterna høres det ut som, men hvilken? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå