ventle Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det var det, takk skal du ha Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hva heter sangen på 2:13 ut i denne filmen? 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Markoolio Vs The Boppers: Rocka På Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 skre tidligere i posten om en sang men ingen svarte så jeg prøver igjen.. hørte nettopp en sang på radioen.. vet ikke hvilken kanal.. men virker til å være en veldig ny sang.. det var en dame som sang,, og refrenget låt noe med... tonight is the night osv... husker ikke akkurat teksten videre.. men noen som vet??? måå bare vite det:p takk Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Markoolio Vs The Boppers: Rocka På Takk takk 1 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) det var en dame som sang,, og refrenget låt noe med... tonight is the night osv... husker ikke akkurat teksten videre.. men noen som vet??? måå bare vite det:p Samsaya - Superhero mest sannsynlig. Selv leter jeg etter en rock/pop sang som går på radioen for tiden (Har prøvd P3 sine spillelister uten hell og flere google søk) hvor en mann i ganske høy tone synger noe slikt som "I'm playing with the dangerous **** (game?) again" i refrenget. Den blir brukt i P3 sin reklame om seg selv, som blir spilt på P3 av og til. (Prøver på nytt siden min forrige post havnet nederst på sist side og fikk ca. 5 minutter med levetid). Endret 2. desember 2011 av Venerable Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 det var en dame som sang,, og refrenget låt noe med... tonight is the night osv... husker ikke akkurat teksten videre.. men noen som vet??? måå bare vite det:p Samsaya - Superhero mest sannsynlig. Selv leter jeg etter en rock/pop sang som går på radioen for tiden (Har prøvd P3 sine spillelister uten hell og flere google søk) hvor en mann i ganske høy tone synger noe slikt som "I'm playing with the dangerous **** (game?) again" i refrenget. (Prøver på nytt siden min forrige post havnet nederst på sist side og fikk ca. 5 minutter med levetid). ja rett sang thankz':)) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Her er en litt tricky en kanskje? Hva heter sangen i denne videoen? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Selv leter jeg etter en rock/pop sang som går på radioen for tiden (Har prøvd P3 sine spillelister uten hell og flere google søk) hvor en mann i ganske høy tone synger noe slikt som "I'm playing with the dangerous **** (game?) again" i refrenget. Den blir brukt i P3 sin reklame om seg selv, som blir spilt på P3 av og til. (Prøver på nytt siden min forrige post havnet nederst på sist side og fikk ca. 5 minutter med levetid). Team Me - Show Me Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ser på beat for beat reprise med Wig Wam Åge. De synger duett på en låt som var noe med en "devil in my heart" eller noe lignende. Hørtes ganske musikalaktig ut. Noen som vet hvem/hva? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Her er en litt tricky en kanskje? Hva heter sangen i denne videoen? Symmetry & Ryan Lewis - On Your Toes Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Selv leter jeg etter en rock/pop sang som går på radioen for tiden (Har prøvd P3 sine spillelister uten hell og flere google søk) hvor en mann i ganske høy tone synger noe slikt som "I'm playing with the dangerous **** (game?) again" i refrenget. Den blir brukt i P3 sin reklame om seg selv, som blir spilt på P3 av og til. (Prøver på nytt siden min forrige post havnet nederst på sist side og fikk ca. 5 minutter med levetid). Team Me - Show Me Ahh for fucks sake, så klart. Kjenner til både bandet og sangen... Takk Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ser på beat for beat reprise med Wig Wam Åge. De synger duett på en låt som var noe med en "devil in my heart" eller noe lignende. Hørtes ganske musikalaktig ut. Noen som vet hvem/hva? "She Devil" fra Which Witch Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ser på beat for beat reprise med Wig Wam Åge. De synger duett på en låt som var noe med en "devil in my heart" eller noe lignende. Hørtes ganske musikalaktig ut. Noen som vet hvem/hva? "She Devil" fra Which Witch Stemte det ja. Takk! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) En popsang som går på radioen for tiden, refrenget er unikt vil jeg si, det er en slags elektro-synth som varier veldig i tonene, den er av samme "slaget" som denne, men låter ikke helt likt : http://www.youtube.com/embed/3OnnDqH6Wj8 og hun dama synger "Yeah Yeah Yeah" i delen av sangen der refrenget er.. Spol til 2:50 Det er ei dame som synger i denne sangen! Endret 5. desember 2011 av The Red Knight Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 En popsang som går på radioen for tiden, refrenget er unikt vil jeg si, det er en slags elektro-synth som varier veldig i tonene, den er av samme "slaget" som denne, men låter ikke helt likt : http://www.youtube.com/embed/3OnnDqH6Wj8 og hun dama synger "Yeah Yeah Yeah" i delen av sangen der refrenget er.. Spol til 2:50 Det er ei dame som synger i denne sangen! Avicii - Levels? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg tror også det må være Avicii - Levels Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Det er ikke den Stemmen til hun som synger i den sangen, den ligner litt på Katy Perry's... Endret 6. desember 2011 av The Red Knight Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=eXfc12BqFkc Kunne sverget på at jeg har hørt sangen i starten av denne traileren et sted før. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå