morgan_kane Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 dj wb, aldri hørt om han, stemmer dette? Sangen heter: Übermench of K.E.F - Jävla Fjortisar Noen som vet hva sangen som brukes i hellstrøm rydder opp nesten hele tiden heter? Takker Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Leter etter en kjærlighets sang, prøvd å google mye av teksten, men det kommer ikke noe opp så kanskje jeg husker litt feil. Det er ei dame som synger. Teksten er i vertfall noe som dette: You never speak/talk, cus you know i don't want you to, yeah you do. Også er refrenget noe som: Just me/you .... også noe mer. Tror også hun synger noe om mistake og "I made a choice" dundudn ....yeah. Noen som kan hjelpe meg? Trodde sangen var ganske kjent, men kanskje jeg tar feil. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Noen som vet navnet på sangen brukt i denne korte videoen ? http://www.youtube.com/watch?v=_jgFTVm15bM Edit: Fant sangen: Billy Talent - The dead can't testify Endret 28. november 2011 av Ferd!s Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Den begynner med en form for gitarspilling, er sånn gammel techno/trance eller dance låt.. åsså begynner den med en kar som synger oh oh wey oh med litt redigert stemme så *gitarspilling* ooh oh wey oh! igjen.. den er nok litt gammel! noen som har peiling? apollo 440 - aint talking bout dub? Nei, er ikke den.. Er en mer fjortis-aktig sang. Om man kan si det på den måten Men takk for forslaget! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hva heter den originale sange til denne? Har hørt den på radioen i det siste, men jeg husker jo selvfølgelig ikke noe av teksten uten om "nananananna.." Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Er dessverre ikke den. Den jeg tenker på høres ut som en litt eldre sang, tror jeg Er en mann som synger, om det hjelper Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 kan det være KC & The Sunshine Band - Give It Up du skal frem til? http://www.youtube.com/watch?v=IeqtAB1WgEw 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Vel, litt vannskelig å tyde utifra bokstaver men: Lissom det er en sang som en person synger gjentatte ganger etter hverandre: ææææææÆÆÆÆÆÆæææææÆÆÆÆÆÆÆÆÆæææææÆÆÆÆÆÆ Noe i den during, nei trur ikke det er rock. høres mer ut som pop eller noe lignende. Lol vannskelig å tyde, Men ble brukt under en fotballcup derfor fikk jeg aldri vite hva den egentlig het. Hva tror dere? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 kan det være KC & The Sunshine Band - Give It Up du skal frem til? [media] [media] Hjertelig tusen takk! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Vel, litt vannskelig å tyde utifra bokstaver men: Lissom det er en sang som en person synger gjentatte ganger etter hverandre: ææææææÆÆÆÆÆÆæææææÆÆÆÆÆÆÆÆÆæææææÆÆÆÆÆÆ Noe i den during, nei trur ikke det er rock. høres mer ut som pop eller noe lignende. Lol vannskelig å tyde, Men ble brukt under en fotballcup derfor fikk jeg aldri vite hva den egentlig het. Hva tror dere? du sier at det kanskje ikke er rock. men eneste sangen jeg kommer på er immigrant song: http://www.youtube.com/watch?v=nBmueYJ0VhA Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Noen som har navnet på sangen i denne utrolige filmen? Gjenopplev Tour De France 2011 Lurte intenst på dette selv. Litt googling og ymse gjetninger bar frukter. Det er "Manju" av E.S Posthumus. Enjoy! Spotify: http://open.spotify.com/track/0iwY50OdI7oAtroHUw3e4G Endret 28. november 2011 av Raspeball 1 Lenke til kommentar
Fredr1k Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Ok, her er en vanskelig en til dere som er glad i Rock! Jeg leter etter en meget kjent rock-sang som jeg ikke kan navnet eller bandet på. * Sangen er temmelig lik Smells like teen spirit - Nirvana * Sangen er en eldre sang, garantert før 2005! * Sangen har et rask tempo, kan minne veldig mye om The Offspring og/eller Lenny Kravitz tempo/rytme messig. * Mannlig vokalist og mye el-gitar Artister/band dere kan utelukke: *Nirvana *Lenny Kravitz, det ligner veldig mye, så kan ikke utelukke det helt! *Blink 182 *The Offspring *ZZ Top *Billy Idol *Motorhead *Lostprophets *Nickelback *Airbourne *Bruce Springsteen *Bryan Adams *ACDC Dette er et skudd i mørke føler jeg, men jeg håper noen kan gi meg noen forslag. Skal godt gjøres å tippe riktig sang med så lite info, men jeg håper på det beste. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det er ikke svensk altså, Veronica Maggios Jag kommer? Passer jo ikke helt med trancebeskrivelsen din, men når teksten var så lik så må man jo spørre. Nei, er nok ikke det.. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Leter etter en kjærlighets sang, prøvd å google mye av teksten, men det kommer ikke noe opp så kanskje jeg husker litt feil. Det er ei dame som synger. Teksten er i vertfall noe som dette: You never speak/talk, cus you know i don't want you to, yeah you do. Også er refrenget noe som: Just me/you .... også noe mer. Tror også hun synger noe om mistake og "I made a choice" dundudn ....yeah. Noen som kan hjelpe meg? Trodde sangen var ganske kjent, men kanskje jeg tar feil. Om det er en kjærlighetssang er jeg litt usikker på, aldri tenkt på den som det men så har jeg ikke tolket teksten så veldig heller. Men er uansett rimelig sikker på at det er Twisted Little Star med Bertine Zeltlitz du mener. http://www.youtube.com/watch?v=Q3X4Wx-Wh-g 1 Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 en ny sang der det synges tonight is the night... av en dame,.,. helt ny sang eller i år hvertfal...??? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Leter etter en rock/pop sang som går på radioen for tiden (Har prøvd P3 sine spillelister uten hell og flere google søk) hvor en mann i ganske høy tone synger noe slikt som "I'm playing with the dangerous **** (game?) again" i refrenget. Endret 30. november 2011 av Venerable Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Heisann. Leter etter en sang fra How I Met Your Mother. Den er i sesong 6, episode 16, når Marshall forteller om da han og familien pleide å kjøre til en eller annen hytte et sted, og at det var helt mørkt utenfor bilen. Det er rundt 14:55 ut i episoden. Takk for hjelp Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Noen som vet navnet på låta som går i bakgrunnen fra 22:30 til 22:56 i dette NRK-programmet: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/807992 på forhånd takk Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Noen som vet navnet på låta som går i bakgrunnen fra 22:30 til 22:56 i dette NRK-programmet: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/807992 på forhånd takk Pendulum - The Tempest. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå