Rimtusse Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Utfordring her folkens "You were there for me..." og "...one more time..." - Any ideas? Hørte sangen nylig på radio. Kan det være Michael Mansion - There 4 Me? Lenke til kommentar
Rimtusse Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 1. Hørte en låt på radioen her en dag med et norskt band som het noe med star i seg. De synger engelsk altså. Tror sangen er ny, og er en typisk listepop hit. 2. Leter også etter en annen sang som inneholder "say HOOOO, everybody say Hooooooo" eller noe i den duren. Nei, det er ikke everybody say WEY-HO-sangen Dette er også en ny hit som går på radioen, og tror også det er en eller annen stor rapper er med i låta. Kan nr. 2 være denne? http://www.youtube.com/watch?v=NLIlM6FJZBs Kan nr. 1 væra Lukestar? Dem er norske og synger på engelsk i hvertfall.. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Utfordring her folkens "You were there for me..." og "...one more time..." - Any ideas? Hørte sangen nylig på radio. Kan det være Michael Mansion - There 4 Me? Var ikke techno eller trance, eller noe i den duren. Var en litt mer pop/rock greie Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Den begynner med en form for gitarspilling, er sånn gammel techno/trance eller dance låt.. åsså begynner den med en kar som synger oh oh wey oh med litt redigert stemme så *gitarspilling* ooh oh wey oh! igjen.. den er nok litt gammel! noen som har peiling? 1 Lenke til kommentar
didar Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 prøver meg igjenn:P leter etter en sang som jeg er nåkså sikker på er songet av en svensk mann og et norsk kvinnfolk, rolig å fin sang, så vitt jeg husker synger de ``det er som jeg har en sol i min sjel sometteleranneto.s.v`` ett år siden jeg hørte den, kan tenke meg sissel kjørkebø som sang elle noe sånt, veldig fin stemme hvertfall Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Utfordring her folkens "You were there for me..." og "...one more time..." - Any ideas? Hørte sangen nylig på radio. Jimmy Eat World - Hear you me Lenke til kommentar
scootermus Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hei folkens, en liten utfordring her. Hørte en låt her om dagen, de sa noe "mad men" og noe til jeg ikke husker, det er en låt som kan høres på ved trening osv, noen som har noen idêr? vet ikke om den er "ny" eller gammal. Kom med tips til hva den heter, så finner jeg ut om det er den eller ikke - Marius Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen som vet hva den sangen de spiller i introen til God Kveld Norge heter? Evt noen som vet hva de sier? Er egentlig bare det som er interessant. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg tror muligens det er noe de har laget selv til programmet og det som blir sagt tror jeg er "Sensation". Jeg vet Dorthe har svart på det en gang. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Noen som vet hva den sangen de spiller i introen til God Kveld Norge heter? Evt noen som vet hva de sier? Er egentlig bare det som er interessant. Er nok "Sensation", som det ble sagt over her. finnes et klipp med svaret. Slik jeg hører det er det "Sn-sei-shooOOn", hvis du skjønner Endret 26. november 2011 av sebbur Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Den begynner med en form for gitarspilling, er sånn gammel techno/trance eller dance låt.. åsså begynner den med en kar som synger oh oh wey oh med litt redigert stemme så *gitarspilling* ooh oh wey oh! igjen.. den er nok litt gammel! noen som har peiling? apollo 440 - aint talking bout dub? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) prøver meg igjenn:P leter etter en sang som jeg er nåkså sikker på er songet av en svensk mann og et norsk kvinnfolk, rolig å fin sang, så vitt jeg husker synger de ``det er som jeg har en sol i min sjel sometteleranneto.s.v`` ett år siden jeg hørte den, kan tenke meg sissel kjørkebø som sang elle noe sånt, veldig fin stemme hvertfall Ja? Endret 27. november 2011 av TheMartine 1 Lenke til kommentar
didar Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 prøver meg igjenn:P leter etter en sang som jeg er nåkså sikker på er songet av en svensk mann og et norsk kvinnfolk, rolig å fin sang, så vitt jeg husker synger de ``det er som jeg har en sol i min sjel sometteleranneto.s.v`` ett år siden jeg hørte den, kan tenke meg sissel kjørkebø som sang elle noe sånt, veldig fin stemme hvertfall Ja? JA! tusen takk:) Lenke til kommentar
scootermus Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hva heter sangen i Hangover 2 på slutten der Alan bryter inn når japse bandet spiller i bryllupet? rett før Mike Tyson begynner å synge? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hva heter sangen i Hangover 2 på slutten der Alan bryter inn når japse bandet spiller i bryllupet? rett før Mike Tyson begynner å synge? Finnes kanskje i soundtracket? Lenke til kommentar
scootermus Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hva heter sangen i Hangover 2 på slutten der Alan bryter inn når japse bandet spiller i bryllupet? rett før Mike Tyson begynner å synge? Finnes kanskje i soundtracket? I ran - ska rangers Endret 27. november 2011 av scootermus Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) dj wb, aldri hørt om han, stemmer dette? Sangen heter: Übermench of K.E.F - Jävla Fjortisar Noen som vet hva sangen som brukes i hellstrøm rydder opp nesten hele tiden heter? Endret 27. november 2011 av Gryterett Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 http://www.vgtv.no/#!id=46281 Hvilken sang spilles på 16.37? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Noen som har navnet på sangen i denne utrolige filmen? Gjenopplev Tour De France 2011 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 http://www.vgtv.no/#!id=46281 Hvilken sang spilles på 16.37? Hørtes ut som Swedish House Mafia - Save the World. Litt usikker egentlig, og hvis det er Save the World så er det nok ikke originalversjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå