untouch4ble Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hmm... det er en låt som het "kjære du" eller noe sånt no. Hørte den for noen mnd siden i en klubb og har hørt den et par ganger igjen... Høres ut som det er en dansk dancelåt ellerno? Noen som vet hvilken artist jeg snakker om? Det er sikkert noe fra Medina eller Rasmus Seebach Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Noen som aner hva den sangen på 71 grader nord episode 12 sesong 13 heter? Går på TV akkurat nå.. (ca 45 min inni episoden) Når de rente med ski nedover bakken? Det er ikke noe tekst, bare melodi med plystring høres det ut som? Anyone?? Hadde vært evig takknemmelig! Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hmm... det er en låt som het "kjære du" eller noe sånt no. Hørte den for noen mnd siden i en klubb og har hørt den et par ganger igjen... Høres ut som det er en dansk dancelåt ellerno? Noen som vet hvilken artist jeg snakker om? Det er sikkert noe fra Medina eller Rasmus Seebach Vet ikke hva jeg snakket om, men ja, du hadde helt rett. Det var Rasmus Seebach - Natteravn jeg siktet til. Takk så meget. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hva heter sangen/ artisten som spiller sangen litt ute i denne videoen? Du, så fint! http://www.vgtv.no/#!id=46303 Lenke til kommentar
internaut Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hva heter sangen/ artisten som spiller sangen litt ute i denne videoen? Du, så fint! http://www.vgtv.no/#!id=46303 Nomad Soul - Murmuration 1 Lenke til kommentar
didar Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hørte en sang på radioen for sikker ett år siden, tror det var en duett med med en svensk mann og en norsk dame og refrenge var" det kjenst som jag har en sol i min sjel, som lalaettelersnnet" noen som klarer denne? Klarer ikke å finne noe på tuba.. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Noen som vet hvilken sang som er i TV1000-reklamen ("Sommer på TV1000", eller hva det er)? Tror jeg fant svaret. Det er Pop Levi - Wannamama. Det gjorde godt etter å ha leita i over et halvår! Lenke til kommentar
Rembrandt Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hei, for en kort stund tilbake var det en fransk sang som var veldig populær i andre europeiske land som ble brukt mye på diskoteker. Den er sunget av en mann og er nesten som rap men i slower tempo, han sier masse på fransk også er det den musikken som skaper kul stemning. Det er veldig livlig musikk og man får lyst til å danse.... Vet dere hvilken musikk jeg snakker om? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Franks Top 40 liste. Er du heldig så ligger den der. http://top40-charts.com/chart.php?cid=11 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg tenker Stromae - Alors on danse (?) Bruk forøvrig https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1393394 neste gang du lurer på en låt Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Noen som vet hva den sangen som de har på Chase-reklamen på viasat4 heter? Lenke til kommentar
jivac Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) * Endret 23. november 2011 av jivac Lenke til kommentar
lille_cille Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Okeii, hørte en sang på brun og blid radioen her i stad og vil gjerne finne ut hvilken sang det er.. husker veldig lite av den men var på norsk og de sang noe om å svømme med/blant(?) fiskene, og noe med fuglene.. Veldig lite info, jeg vet - men noen som har peiling? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Prepple og Morten Abel - Hodet over vannet? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hei, for en kort stund tilbake var det en fransk sang som var veldig populær i andre europeiske land som ble brukt mye på diskoteker. Den er sunget av en mann og er nesten som rap men i slower tempo, han sier masse på fransk også er det den musikken som skaper kul stemning. Det er veldig livlig musikk og man får lyst til å danse.... Vet dere hvilken musikk jeg snakker om? Høres ut som det kan være Stromae - Alors On Danse. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Okeii, hørte en sang på brun og blid radioen her i stad og vil gjerne finne ut hvilken sang det er.. husker veldig lite av den men var på norsk og de sang noe om å svømme med/blant(?) fiskene, og noe med fuglene.. Veldig lite info, jeg vet - men noen som har peiling? Lars Vaular Feat. John Olav Nilsen - Som i En Siste Dans Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 En låt som går på radio i disse tider, er en dansk sanger, og en del av lyricsen er "Jeg kommer, jeg kommer", musikken er noe alá pop/trance Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det er ikke svensk altså, Veronica Maggios Jag kommer? Passer jo ikke helt med trancebeskrivelsen din, men når teksten var så lik så må man jo spørre. 2 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 dj wb, aldri hørt om han, stemmer dette? Lenke til kommentar
lille_cille Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Okeii, hørte en sang på brun og blid radioen her i stad og vil gjerne finne ut hvilken sang det er.. husker veldig lite av den men var på norsk og de sang noe om å svømme med/blant(?) fiskene, og noe med fuglene.. Veldig lite info, jeg vet - men noen som har peiling? Lars Vaular Feat. John Olav Nilsen - Som i En Siste Dans Åh der var den! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå