camilla87 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Jeg fant ut av det :-) Endte opp med å ringe min bror, og så fant vi sangen til slutt. Vocal var det også, hehe, hukommelsen er ikke til å stole på! Det var denne: http://www.youtube.com/watch?v=-YhQ7BetDdM Endret 8. november 2011 av camilla87 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hva heter sangen som begynner på 4:13 i denne videoen? Shazam gir meg Breaking Your Rules (Original Mix) - Time Axis Er nok ikke det nei... Noen som vet? Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er nok ikke det nei... Noen som vet? Eg vet! Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hei, godt mulig denne tråden er feil plassert, men pytt pytt. På NRK de siste dagene har det gått en reklame for dette nye programmet som startet på NRK i går. I reklamen synger han en eller annen sang på norsk. Men et per ganger i reklamen kommer det noen få sekvenser av en engelsk en. Noen som vet navnet på denne? Teksten var vanskelig å høre. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Noen som vet hva sangen på slutten av Hotell-sydens sesongsluttepisode heter? Jeg fikk kun med meg noe om ''break up''... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Noen som vet hva sangen på slutten av Hotell-sydens sesongsluttepisode heter? Jeg fikk kun med meg noe om ''break up''... Første jeg kommer på når du sier "break-up" er denne: Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Niks, har søkt overalt på youtube med Break Up song, men det er bare et ord i en hel sang. Men serien handler jo om at noe tar slutt (sesongavslutning) Det står heller ikke noe på TV 3's sider... Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Ganske kjent sang, som jeg har hørt haugevis av ganger før. Kommer selvfølgelig ikke på navnet, så legger ut en video fra årets Idol, mens jeg prøver å google meg fram til den: http://www.youtube.com/watch?v=j4PWzzemjY4 Edit: Sangen starter helt i slutten, litt før 3:00 Edit2: Tok mer tid å skrive dette innlegget enn å google meg fram til navnet lol: Håkan Hellström - River en vacker dröm Endret 11. november 2011 av Skinkestek Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Sangen jeg leter etter starter å 18:45 på denne videoen: http://www.tv3play.no/play/257898/?autostart=true Lenke til kommentar
JRL Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 prøvd å google teksten? Lenke til kommentar
H.A.A.R.P Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Skrillex - Scary monsters and nice sprites? Lenke til kommentar
H.A.A.R.P Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Hvilke to sanger blir nynnet på her? Er to techno/pop sanger med ei dame stemme. Endret 12. november 2011 av alteriwnet Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 prøvd å google teksten? Ja. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Niks, har søkt overalt på youtube med Break Up song, men det er bare et ord i en hel sang. Men serien handler jo om at noe tar slutt (sesongavslutning) Det står heller ikke noe på TV 3's sider... En annen break up er jo robbie williams sin http://www.youtube.com/watch?v=U-MXS200i_o Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg lurer på hva en sang heter, jeg husker ikke navnet på den eller teksten men det eneste jeg husker er hvordan musikk videoen gikk. Du ser hele bandet stå inne i et rom som kan se ut som en stue, hele rommet blir ødelagt og vi ser at ting knuser fordi noen skyter hull i veggene, det hele ender med at han som synger blir skutt i hodet. Det er det jeg husker, google var ikke til hjelp, noen som kan kjenne igjen dette å vite hva slags sang eller band det er snakk om? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 tror ikke det stemmer 100%, men jeg tenker at det kan være korn-freak on a leash. Lenke til kommentar
H.A.A.R.P Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvilke to sanger blir nynnet på her? Er to techno/pop sanger med ei dame stemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå