Anonym234 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) noen som veit kva denne sangen heter? http://home.no/vriddsau/humhum.wmv.mp3 Er det ikke en Ralph Myerz & The Jack Herren Band låt? Edit: joda, det er Ralph Myerz & The Jack Herren Band - Nikita Endret 29. september 2005 av Stine Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Put your ass in the air.... Put your ass in the air... Synger de i en sang, hører den ofte når jeg er ute og full på utesteder men husker ikke hva den heter, noen som vet dette? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Put your ass in the air.... Put your ass in the air... Synger de i en sang, hører den ofte når jeg er ute og full på utesteder men husker ikke hva den heter, noen som vet dette? Baracuda - Ass Up Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 yeha, den var det, takk :!: Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hva heter denne sangen som er med i filmen van the man ? VAN_THE_MAN_Sang.zip Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hva heter denne sangen som er med i filmen van the man ? Husker ikke hva sangen heter, men er rimelig sikker på at gruppen er Limp Bizkit. Tror det er den sangen som er i MI2. Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hva heter denne sangen som er med i filmen van the man ? Husker ikke hva sangen heter, men er rimelig sikker på at gruppen er Limp Bizkit. Tror det er den sangen som er i MI2. Visste noen kom til å si det, er nemlig ikke den. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Turbonegro - Get It On? Nix da hadde jeg huska det (der er det noe like it, love it, like it, love it osv) Tror kanskje det er Status Quo ja. edit: S*TAN, SQ var close. Men jeg tror ikke det var de heller.. Det er bittelitt mer sånn intenst og går litt kjappere (den linjen med mange "like it") første "like it"-linjen er det en liten pause (som en 4/4-takt der hver like it er ett slag og hver pause er ett slag) tror de 2 første ordene på linje to er I really... Har en slags mistanke om at det kan være Greenday eller noe i den dur... Sikkert noe jeg har hørt på radio... edit: Google sier The Rolling Stones - It's Only Rock'n Roll (but I Like It) Jeg ripper Forty Licks CD 2 innpå PCen nå, så får vi se... Det var absolutt IKKE Stones! Det burde egentlig si seg selv... Endret 29. september 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Noen som har peiling på hva dette bandet heter? skógræktarrokk! Sinnsyk fet musikkvideo! Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 noen som veit kva denne sangen heter? http://home.no/vriddsau/humhum.wmv.mp3 Er det ikke en Ralph Myerz & The Jack Herren Band låt? Edit: joda, det er Ralph Myerz & The Jack Herren Band - Nikita takk Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) I like it, yeah I like it*enellerannenteksther* (6 stavelser tror jeg) but I like it, I like it, I like it, I like it I like it *osv* The Dandy Warhols - Bohemian Like You? Cause I like you, Yeah, I like you, And I'm feelin so Bohemian like you, Yeah, I like you, Yeah, I like you, And I feel wahoo, wooo Endret 29. september 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Noen her som vet hva låta de spiller i Burnout: Revenge reklamen heter? Synes den er så _utrolig_ kul. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 The Dandy Warhols - Bohemian Like You? *stor klem på deg* Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 I'm feeling the løøøv! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kan noen nevne navn på en sang ALLE filmer har når det er to gutter som ser på hverandre, også blir det "LiksomRomantisk" Brukt i komedier.. hehe Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kan noen nevne navn på en sang ALLE filmer har når det er to gutter som ser på hverandre, også blir det "LiksomRomantisk" Brukt i komedier.. hehe Kanskje "Distant Memories" fra Titanic-soundtracket rundt 40 sekunder ut i sporet? Noe sånt du tenkte på, eller noe med tekst? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Crawford tenker på .... Y M C A! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 nei skate4life.. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Noen som har peiling på hva dette bandet heter?skógræktarrokk! Sinnsyk fet musikkvideo! sangen heter sikkert "skógræktarrokk" men hva slags band er det tru? hmmm.... var egentlig Dri* bra Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hallo! Jeg kom tilfeldigvis over en såkalt bratz-reklame på cartoon network, og der var det en sykt kul sang. Den gikk noe sånn her: Welcome to blablabla.. også so good. Det er ikke den der "so good, so good-sangen" men en annen. Noen som vet hva den heter? Kjempeglad for svar. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå