uggenauf Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ok. Har ikke mye og gå på men skal prøve... Sang fra ca midten av 90tallet. En dame som synger Rock/pop låt som jeg tror var en stor hit da den kom Det jeg husker av tektsten er at slutten av refrenget slutter med hey hey yeah, dudupa dudupa. Et av utdrag av verset tror jeg går... but i miss you baby so muuuuuch, there is why I aaaaiieeeee hey hey Hanson - MMMBop nei, nei ikke den! Går i et roligere tempo Kan det være? Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Jakter låten som blir spillt av i Tron Legacy når sønnen til Flynn har hentet disken i tårnet, og slått Rinzler av balkongen. Har søkt gjennom sangene på Spotify, men finner den ikke. Det kan være en låt som ikke er del av det originale lydsporet, for noen av låtene fra filmen ble gitt ut eksklusivt gjennom flere forskjellige nettbutikker. En stund siden jeg så filmen sist så jeg husker ikke musikken i den scenen. har lastet opp ett avsnitt av filmen hvor du kan høre musikken. http://www.youtube.com/watch?v=6fMUdGIY-As Fant den: Disc Wars Endret 24. oktober 2011 av ATLW Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hei, hva heter sangen(ene) i denne spilltraileren? Lenke til kommentar
uggenauf Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Egen sang som IGM har komponert kun til Ace Combat Assault Horizon vil jeg tro http://acecombatassaulthorizon.namcobandaigames.eu/section/fan-kit/ Last den ned der om du trenger den. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) http://www.break.com/index/the-human-slingshot-2194843 hva heter sangen? shazam nekta å funke edit: fant den på youtube. Micah Anderson - head in the air. Endret 26. oktober 2011 av Sangesland Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Egen sang som IGM har komponert kun til Ace Combat Assault Horizon vil jeg tro http://acecombatassaulthorizon.namcobandaigames.eu/section/fan-kit/ Last den ned der om du trenger den. Høres mer ut som en sang for min del som har blitt kuttet i de 10 siste sekundene og satt på slutten av sangen istedenfor sammenhengen. Fant ikke noe annet en ringetoner på den siden :< Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Jakter låten som blir spillt av i Tron Legacy når sønnen til Flynn har hentet disken i tårnet, og slått Rinzler av balkongen. Har søkt gjennom sangene på Spotify, men finner den ikke. Det kan være en låt som ikke er del av det originale lydsporet, for noen av låtene fra filmen ble gitt ut eksklusivt gjennom flere forskjellige nettbutikker. En stund siden jeg så filmen sist så jeg husker ikke musikken i den scenen. har lastet opp ett avsnitt av filmen hvor du kan høre musikken. <Snip> Fant den: Disc Wars Det er Disc Wars som spilles i klippet Du finner låta på det originale lydsporet. Sitter her med gåsehud å hører på låta selv mens jeg skriver dette. Daft Punk <3 Edit: Ser der ja, du fant det ut selv. Så ikke at du hadde skrevet under youtube-klippet... Endret 26. oktober 2011 av Βlur Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ok. Har ikke mye og gå på men skal prøve... Sang fra ca midten av 90tallet. En dame som synger Rock/pop låt som jeg tror var en stor hit da den kom Det jeg husker av tektsten er at slutten av refrenget slutter med hey hey yeah, dudupa dudupa. Et av utdrag av verset tror jeg går... but i miss you baby so muuuuuch, there is why I aaaaiieeeee hey hey Her snakker vi definitivt om Cranberries - when you're gone Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 JAZZ! Noen som vet hvem som har komponert og/eller spiller piano på denne låta? Synes det høres ut som Duke Ellington eller Bill Evans for eksempel, men er ikke sikker :/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Flo Rida - Turn Around Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nokon som veitt kva song som blir brukt i reklamen for Simpsons Halloween på Viasat4? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg lurer på om noen vet hva en sang jeg leter etter heter.. Den har litt sånn beats som bandet "Yello" pleier å bruke, Men så har den litt horror/Halloween theme i seg med en sånn mann som har litt mørk stemme.. Som sagt nesten som yello bare skumlere også tror jeg det var noe spøkelseslyder i sangen også "uuuuuuuuuUUUU" Husker ikke helt lyrikken men var noe" he was the one in the" mener jeg å huske han sa Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Jeg lurer på om noen vet hva en sang jeg leter etter heter.. Den har litt sånn beats som bandet "Yello" pleier å bruke, Men så har den litt horror/Halloween theme i seg med en sånn mann som har litt mørk stemme.. Som sagt nesten som yello bare skumlere også tror jeg det var noe spøkelseslyder i sangen også "uuuuuuuuuUUUU" Husker ikke helt lyrikken men var noe" he was the one in the" mener jeg å huske han sa Med en gang du nevnte spøkelseslyder tenkte jeg på the Avalanches - Frontier Psychiatrist. Den ble vel linket på forrige side eller noe så det er nok ikke den. http://www.youtube.com/watch?v=qLrnkK2YEcE&ob=av3e Men husker du noe mer om sangen? Hvordan er strukturen. Er det vers-refreng eller er det mer slik at det er en fortelling som fortelles over musikken? Eks. som under? (Cinephile - Cinephile) http://www.youtube.com/watch?v=IxFkCU-1xpo Endret 29. oktober 2011 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
dropface Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 1. Hørte en låt på radioen her en dag med et norskt band som het noe med star i seg. De synger engelsk altså. Tror sangen er ny, og er en typisk listepop hit. 2. Leter også etter en annen sang som inneholder "say HOOOO, everybody say Hooooooo" eller noe i den duren. Nei, det er ikke everybody say WEY-HO-sangen Dette er også en ny hit som går på radioen, og tror også det er en eller annen stor rapper er med i låta. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Jeg lurer på om noen vet hva en sang jeg leter etter heter.. Den har litt sånn beats som bandet "Yello" pleier å bruke, Men så har den litt horror/Halloween theme i seg med en sånn mann som har litt mørk stemme.. Som sagt nesten som yello bare skumlere også tror jeg det var noe spøkelseslyder i sangen også "uuuuuuuuuUUUU" Husker ikke helt lyrikken men var noe" he was the one in the" mener jeg å huske han sa Med en gang du nevnte spøkelseslyder tenkte jeg på the Avalanches - Frontier Psychiatrist. Den ble vel linket på forrige side eller noe så det er nok ikke den. http://www.youtube.com/watch?v=qLrnkK2YEcE&ob=av3e Men husker du noe mer om sangen? Hvordan er strukturen. Er det vers-refreng eller er det mer slik at det er en fortelling som fortelles over musikken? Eks. som under? (Cinephile - Cinephile) http://www.youtube.com/watch?v=IxFkCU-1xpo Forestill deg Yello - Jungle bill fra 1:17 i den videoen.. Men at det er ett skumlere tema, Det er nesten litt halloweenkomisk.. I motsetning til Jungle bill så er det "Spooky theme liksom" http://www.youtube.com/watch?v=B8QepakuTLU Er vanskelig å forklare, Men alt jeg kan si er at mannen hadde en stemme som hadde litt ekko i seg, Også mener jeg at det var noe spøkelser eller andre ting som skulle lage en litt slags "Skummel sang".. Men den hadde litt "Beats" i seg Sangen har refreng, Men den er nok litt mer moderne enn de du har linka te.. Mest sannsynelig mellom 1980 til 1999 en plass. Og aksenten på mannen mener er jeg veldig sikker på var skikkelig Amerikansk. Hørte da jeg skulle handle kostyme i en butikk som heter Mye Morro på ett kjøpesenter liksom, Og de hadde "Halloween stemning" og effekter over hele seg Endret 29. oktober 2011 av Plizket Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 1. Hørte en låt på radioen her en dag med et norskt band som het noe med star i seg. De synger engelsk altså. Tror sangen er ny, og er en typisk listepop hit. 2. Leter også etter en annen sang som inneholder "say HOOOO, everybody say Hooooooo" eller noe i den duren. Nei, det er ikke everybody say WEY-HO-sangen Dette er også en ny hit som går på radioen, og tror også det er en eller annen stor rapper er med i låta. Kan nr. 2 være denne? http://www.youtube.com/watch?v=NLIlM6FJZBs Lenke til kommentar
dropface Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 1. Hørte en låt på radioen her en dag med et norskt band som het noe med star i seg. De synger engelsk altså. Tror sangen er ny, og er en typisk listepop hit. 2. Leter også etter en annen sang som inneholder "say HOOOO, everybody say Hooooooo" eller noe i den duren. Nei, det er ikke everybody say WEY-HO-sangen Dette er også en ny hit som går på radioen, og tror også det er en eller annen stor rapper er med i låta. Kan nr. 2 være denne? (youtubelink) jaaa! takk Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg lurer på om noen vet hva en sang jeg leter etter heter.. Den har litt sånn beats som bandet "Yello" pleier å bruke, Men så har den litt horror/Halloween theme i seg med en sånn mann som har litt mørk stemme.. Som sagt nesten som yello bare skumlere også tror jeg det var noe spøkelseslyder i sangen også "uuuuuuuuuUUUU" Husker ikke helt lyrikken men var noe" he was the one in the" mener jeg å huske han sa Med en gang du nevnte spøkelseslyder tenkte jeg på the Avalanches - Frontier Psychiatrist. Den ble vel linket på forrige side eller noe så det er nok ikke den. Men husker du noe mer om sangen? Hvordan er strukturen. Er det vers-refreng eller er det mer slik at det er en fortelling som fortelles over musikken? Eks. som under? (Cinephile - Cinephile) Forestill deg Yello - Jungle bill fra 1:17 i den videoen.. Men at det er ett skumlere tema, Det er nesten litt halloweenkomisk.. I motsetning til Jungle bill så er det "Spooky theme liksom" Er vanskelig å forklare, Men alt jeg kan si er at mannen hadde en stemme som hadde litt ekko i seg, Også mener jeg at det var noe spøkelser eller andre ting som skulle lage en litt slags "Skummel sang".. Men den hadde litt "Beats" i seg Sangen har refreng, Men den er nok litt mer moderne enn de du har linka te.. Mest sannsynelig mellom 1980 til 1999 en plass. Og aksenten på mannen mener er jeg veldig sikker på var skikkelig Amerikansk. Hørte da jeg skulle handle kostyme i en butikk som heter Mye Morro på ett kjøpesenter liksom, Og de hadde "Halloween stemning" og effekter over hele seg Et skudd i blinde... Marilyn Manson - This is halloween? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg lurer på om noen vet hva en sang jeg leter etter heter.. Den har litt sånn beats som bandet "Yello" pleier å bruke, Men så har den litt horror/Halloween theme i seg med en sånn mann som har litt mørk stemme.. Som sagt nesten som yello bare skumlere også tror jeg det var noe spøkelseslyder i sangen også "uuuuuuuuuUUUU" Husker ikke helt lyrikken men var noe" he was the one in the" mener jeg å huske han sa Med en gang du nevnte spøkelseslyder tenkte jeg på the Avalanches - Frontier Psychiatrist. Den ble vel linket på forrige side eller noe så det er nok ikke den. Men husker du noe mer om sangen? Hvordan er strukturen. Er det vers-refreng eller er det mer slik at det er en fortelling som fortelles over musikken? Eks. som under? (Cinephile - Cinephile) Forestill deg Yello - Jungle bill fra 1:17 i den videoen.. Men at det er ett skumlere tema, Det er nesten litt halloweenkomisk.. I motsetning til Jungle bill så er det "Spooky theme liksom" Er vanskelig å forklare, Men alt jeg kan si er at mannen hadde en stemme som hadde litt ekko i seg, Også mener jeg at det var noe spøkelser eller andre ting som skulle lage en litt slags "Skummel sang".. Men den hadde litt "Beats" i seg Sangen har refreng, Men den er nok litt mer moderne enn de du har linka te.. Mest sannsynelig mellom 1980 til 1999 en plass. Og aksenten på mannen mener er jeg veldig sikker på var skikkelig Amerikansk. Hørte da jeg skulle handle kostyme i en butikk som heter Mye Morro på ett kjøpesenter liksom, Og de hadde "Halloween stemning" og effekter over hele seg Et skudd i blinde... Marilyn Manson - This is halloween? Neineinei, Det der er jo Screamer.. Asså kort oppsumert, Yello Beats aktig, Amerikansk aksent med ekko i seg, Litt skumle bakgrunnslyder som spøkelse.. Asså sangen er egentlig helt lik Yello - Jungle bill fra 1:17, MEN, Den har andre toner, Og er av ett skumlere tema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå