Fotballspiller15 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei, trenge hjelp å finne en sang. den spilles ihvertfall av slutten av Plague Town. Husker ikke så mye av teksten. Men hun ene jenta i svart (minste) jenta hører på den midt ti filmen. Takker for svar. litt av teksten: I know why you should follow every where we go and its so sweet, no you sweeti little boy i know, the boy i know ^sikkert fullt med feil, men som sagt takker for svat. btw en dame som synger sangen. Nå har jeg verken sett Plague town eller hørt en sang som kan inneholde noe av dette, men kan det være denne? Ohh,u score! Tusen takk! Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Sitter her med et uvanlig problem... Jeg vet navnet på sangen MEN finner ingen måter å få tak i den på... Den finnes ikke en gang på youtube... Og da lurer jeg på om det er noen luringer her inne som kunne hjulpet meg, eller vet en side man kan få tak i sanger ganske lett på. Jeg har søkt hele kvelden... den heter: Party to Rock ( ft Mikey Rockwell ) - Kolab det er et lite klipp fra den her: Omtrent 2:40 ut i videoen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Sitter her med et uvanlig problem... Jeg vet navnet på sangen MEN finner ingen måter å få tak i den på... Den finnes ikke en gang på youtube... Og da lurer jeg på om det er noen luringer her inne som kunne hjulpet meg, eller vet en side man kan få tak i sanger ganske lett på. Jeg har søkt hele kvelden... den heter: Party to Rock ( ft Mikey Rockwell ) - Kolab det er et lite klipp fra den her: Omtrent 2:40 ut i videoen. Her: http://www.amplifier.co.nz/release/39009/what-comes-next.html Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Noen som vet hva sangen i introen til Blanke ark heter (med mindre det er en sang de har laget selv)? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Noen som klarer å finne navnet på denne? Shazam finner den ikke. (Kan åpnes i VLC player)Tale 002.zip Lenke til kommentar
oyvinols Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Noen som vet navnet på sangen i bakgrunnen her? http://www.youtube.com/watch?v=NrHE8nw8Gcg Rediger: løst Karl Jenkins - Palladio (eScala - Palladio ). Takk for hjelpen Endret 23. oktober 2011 av oyvinols Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Musikken er komponert av Gaute Storaas og framføres av Kringkastingsorkesteret. http://www.nrk.no/sport/1.7834121 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Noen som vet navnet på sangen i bakgrunnen her? http://www.youtube.com/watch?v=NrHE8nw8Gcg Karl Jenkins - Palladio. Spotify-link/ . Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hva heter låta som spilles i SantaMarias nye reklamefilm om tapas? Tenker du på denne? http://www.youtube.com/watch?v=jB0cKgPGDy8&feature=related Står at det er Don&palm som har den men akkurat hva den heter er litt værre. Vil tippe det er "hold On" Sweet, takk! Fant ikke akkurat mixen fra reklamen. Men får lete litt til Er på sporet, så takk Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jakter låten som blir spillt av i Tron Legacy når sønnen til Flynn har hentet disken i tårnet, og slått Rinzler av balkongen. Har søkt gjennom sangene på Spotify, men finner den ikke. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Sangen som går i bakgrunnen de første 9 sekundene her? Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Sangen som går i bakgrunnen de første 9 sekundene her? Stil dre - Dr dre Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ok. Har ikke mye og gå på men skal prøve... Sang fra ca midten av 90tallet. En dame som synger Rock/pop låt som jeg tror var en stor hit da den kom Det jeg husker av tektsten er at slutten av refrenget slutter med hey hey yeah, dudupa dudupa. Et av utdrag av verset tror jeg går... but i miss you baby so muuuuuch, there is why I aaaaiieeeee hey hey Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ok. Har ikke mye og gå på men skal prøve... Sang fra ca midten av 90tallet. En dame som synger Rock/pop låt som jeg tror var en stor hit da den kom Det jeg husker av tektsten er at slutten av refrenget slutter med hey hey yeah, dudupa dudupa. Et av utdrag av verset tror jeg går... but i miss you baby so muuuuuch, there is why I aaaaiieeeee hey hey Hanson - MMMBop Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ok. Har ikke mye og gå på men skal prøve... Sang fra ca midten av 90tallet. En dame som synger Rock/pop låt som jeg tror var en stor hit da den kom Det jeg husker av tektsten er at slutten av refrenget slutter med hey hey yeah, dudupa dudupa. Et av utdrag av verset tror jeg går... but i miss you baby so muuuuuch, there is why I aaaaiieeeee hey hey Hanson - MMMBop nei, nei ikke den! Går i et roligere tempo Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jakter låten som blir spillt av i Tron Legacy når sønnen til Flynn har hentet disken i tårnet, og slått Rinzler av balkongen. Har søkt gjennom sangene på Spotify, men finner den ikke. Det kan være en låt som ikke er del av det originale lydsporet, for noen av låtene fra filmen ble gitt ut eksklusivt gjennom flere forskjellige nettbutikker. En stund siden jeg så filmen sist så jeg husker ikke musikken i den scenen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er den noen som vet hvilken sang som spilles når TV2 viser hvilke filmer som skal gå i fremtiden? Avsluttes med no rolig pianospill... Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har en her. Jeg leter etter en sang jeg antar kom på 90-tallet. Det er sånn 90-talls hip-hop, hvertfall. Bachs Air er samplet, og det lille jeg husker av tekst tror jeg er noe som "everything is gonna be alright". Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har en her. Jeg leter etter en sang jeg antar kom på 90-tallet. Det er sånn 90-talls hip-hop, hvertfall. Bachs Air er samplet, og det lille jeg husker av tekst tror jeg er noe som "everything is gonna be alright". Første som slo meg var Sweetbox - Everything's gonna be alright ?? 1 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Sweetbox - Everything's gonna be alright ?? Takk, det var den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå