DurinVIII Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Om du først skal være spydig, så kunne du jo ha sjekket om svaret i youtube kom før eller etter at jeg posta spørsmålet her. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Da må jeg bare beklage for den upassende oppførselen min! Det var jo helt for jævlig sagt, og skjønner godt at du følte deg utilpass. 3 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Var ikke så utilpass, bare litt flau på dine vegne. Lenke til kommentar
winds1 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) edit:fant utav d Endret 15. oktober 2011 av winds1 Lenke til kommentar
.com Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=MW6XHApigE8 Noen som vet hvilken sang som begynner på 0:57? Lenke til kommentar
a-m Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Hvilken sang er det de har laga ny tekst på her? Endret 15. oktober 2011 av a-m Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Aqua - Back to the 80s Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Min idrett: Norges beste klatrer Noen som vet hva den første sangen her heter? Lenke til kommentar
uggenauf Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Min idrett: Norges beste klatrer Noen som vet hva den første sangen her heter? Linkin Park - Place for my head 1 Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hva heter låta som spilles i SantaMarias nye reklamefilm om tapas? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Veldig vanskelig: Hei! Leter etter en sang hvor det høres ut som nøtter som knekker. Det er en slags elektronika-sang, og jeg har ikke mer informasjon. Mulig det er Daft Punk eller Ugress eller noe. Regner ikke med at noen vet hva jeg mener, men verdt et forsøk! =) Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Min idrett: Norges beste klatrer Noen som vet hva den første sangen her heter? Linkin Park - Place for my head Takk så mye! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) *never mind* Endret 19. oktober 2011 av Kenichi-san Lenke til kommentar
VTW Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Veldig vanskelig: Hei! Leter etter en sang hvor det høres ut som nøtter som knekker. Det er en slags elektronika-sang, og jeg har ikke mer informasjon. Mulig det er Daft Punk eller Ugress eller noe. Regner ikke med at noen vet hva jeg mener, men verdt et forsøk! =) Fant den =) Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei, trenge hjelp å finne en sang. den spilles ihvertfall av slutten av Plague Town. Husker ikke så mye av teksten. Men hun ene jenta i svart (minste) jenta hører på den midt ti filmen. Takker for svar. litt av teksten: I know why you should follow every where we go and its so sweet, no you sweeti little boy i know, the boy i know ^sikkert fullt med feil, men som sagt takker for svat. btw en dame som synger sangen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Noen som vet hvilken låt de bruker i reklamen for spiderman 3 på viasat 4? Hørte bare "open up your eyes" Lenke til kommentar
uggenauf Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hva heter låta som spilles i SantaMarias nye reklamefilm om tapas? Tenker du på denne? http://www.youtube.com/watch?v=jB0cKgPGDy8&feature=related Står at det er Don&palm som har den men akkurat hva den heter er litt værre. Vil tippe det er "hold On" Lenke til kommentar
uggenauf Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei, trenge hjelp å finne en sang. den spilles ihvertfall av slutten av Plague Town. Husker ikke så mye av teksten. Men hun ene jenta i svart (minste) jenta hører på den midt ti filmen. Takker for svar. litt av teksten: I know why you should follow every where we go and its so sweet, no you sweeti little boy i know, the boy i know ^sikkert fullt med feil, men som sagt takker for svat. btw en dame som synger sangen. Nå har jeg verken sett Plague town eller hørt en sang som kan inneholde noe av dette, men kan det være denne? Lenke til kommentar
uggenauf Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Noen som vet hvilken låt de bruker i reklamen for spiderman 3 på viasat 4? Hørte bare "open up your eyes" Har ikke sett reklamen enda, men vet om noen sanger som inneholder "open your eyes" er det en rolig sang? Rock? techno? Endret 20. oktober 2011 av uggenauf Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Noen som vet hvilken låt de bruker i reklamen for spiderman 3 på viasat 4? Hørte bare "open up your eyes" Har ikke sett reklamen enda, men vet om noen sanger som inneholder "open your eyes" er det en rolig sang? Rock? techno? Den er rolig den sekvensen man hører, en slags pop rock kanskje.. Har sjekket youtube uten hell. Endret 20. oktober 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå