Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaffa - du har gitt i grenseland lite å gå etter her. Kan du nynne et klipp eller lignende og legge ut?

Nærmeste jeg tenkte på er Enigma - Return to innocence. Er usikker på omn har vært brukt i film dog, det har den sikekrt.

Er det vokal på den du er ute etter, elelr er det en ren instrumental?

http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08

evt vangelis - conquest of paradise

http://www.youtube.com/watch?v=WYeDsa4Tw0c

Ellers så er vel det å lete litt i enya sine slik som Onkle foreslår et forslag som ikke er så dumt.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Det har nylig vært en sang på radio, dame som synger. Hun har en litt dyp stemme på en måte. Husker ikke helt hvordan teksten går, men refrenget er noe ala "love yooooooUUUUUUUUUuuuuUUU" på sluten.

Ikke helt lett å forklare melodien, men den er lett gjenkjennelig. NaNaNaNaNaa love yooooUUUUUU"

Noen som vet?

EDIT: Å herre jesus, så finner jeg den endelig med en gang etter jeg skrev dette. SAngen er Adele - Someone Like You

Endret av co2
Lenke til kommentar

Hjelper min mor med å finne en sang hun har hørt på The Voice.

Hun sier det er en mann som kanskje rapper, mens i refrenget spilles det en melodi på trompet. Melodien er en gammel melodi som kanskje ble laget av Ole Edvard Antonsen, en sampling mao. Men melodien kan jo være fra noe annet, men den var iallefall gammel..?

Jeg har ikke hørt sangen selv så må spørre her. Vi sitter å kikker på The Voice i håp om at den skal komme igjen da :p

Noen som vet? :)

EDIT: Fant det ut! Hun begynte å nynne litt rart på melodien, da hørte jeg jo hvilken sang det var!!!

Guru Josh Project - Infinity

Var jo verken noe rapping eller Ole Edvard Antonsen (?) melodi!? Ikke rapping iallefall!

Hahaha, men gammel er jo melodien da :p Haha ;)

Endret av niisin
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Okei, nå leter jeg etter en sang fra Melodi Grand Prix.

Jeg husker jeg fant den på YouTube for et års tid siden, men husker ikke hva den heter. Så den ligger nok på nettet!

Sangen var relativt anonym, bortsett fra at gruppen hadde noen BatMan-ligndende kostymer. Det var vel 4-5 menn i Gruppen. Året er jeg ikke helt sikker på, men den er nok fra mellom 2000 og 2005 et sted. Det var vel et østeuropeisk land som hadde låten. Tror sangen var ganske rolig, ikke noe Lordi greier akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...