Blåbær Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=GC--wTSbQ2s Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) hola Leiter etter en sang som har samme lyrics som introen av denne: Tror ikke det er en remix av flo rida sin. Er mer i house / dance sjangeren. Vokalen starter på ca. 2:43 Endret 21. september 2011 av TMB 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 hola Leiter etter en sang som har samme lyrics som introen av denne: Tror ikke det er en remix av flo rida sin. Er mer i house / dance sjangeren. http://www.youtube.com/watch?v=vrRXz6a3n0I 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Det var jo orginalen Men er de lyricsene jeg mener. Bare i en house/dance sang =) DER JA! takk! har leitet etter den en god stund no Endret 21. september 2011 av Bibow Lenke til kommentar
BjoernVegard Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hva heter denne låten på filmen? http://www.youtube.com/watch?v=-i_BdjrPGiY&feature=related Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hans Zimmer - Leaving Wallbrook 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hva heter melodien som pleide å komme på værmeldingen. Hei, for en stund siden så pleide jeg å se på værmeldinga sånn klokka halv 8 tida eller noe. Fordi jeg skulle på skolen..osv Så pleide det å komme enn trist melodi når de viste været i de forskjellige byene. Noen som har noen anelse? jeg tror denne meldoien var fra God morgen norge. Lenke til kommentar
mads Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hva heter låta i denne reklamen http://www.youtube.com/watch?v=DD-ASVzNhWA ? :-) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Her er en vanskelig en: Å finne artister blir vel kanskje litt i overkant av det lille som er å finne der, men hvilken sjanger vil dere si denne type musikk går under? 90-talls trance? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Her er en vanskelig en: Å finne artister blir vel kanskje litt i overkant av det lille som er å finne der, men hvilken sjanger vil dere si denne type musikk går under? 90-talls trance? Det er ikke trance i alle fall. Dette er mer chillout house eller kanskje ambient house. Synes det er vanskelig selv å sette slike låter i bås (selv om jeg elsker denne typen musikk). Endring: Låta er forresten St. Germain - Pont des Arts Endret 25. september 2011 av Βlur Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hva heter låta i denne reklamen http://www.youtube.com/watch?v=DD-ASVzNhWA ? :-) høres ut som en slags remix av Muse - Supermassive Black Hole, men mer vet jeg ikke Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Leter etter en låt som de ofte spiller på P3 nå om dagen. Tror det er en sample fra en eldre låt, med en sånn slags smurfeaktig stemme, samt dubstep. Any ideas? Tror kanskje det er Madonna sin frozen som blir samplet? "You only see what your eyes want to see" tror jeg lyrikken er Endret 26. september 2011 av Anathema Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Fikk en strofe av en sang på hjernen på jobb idag. Får ikke noe treff når jeg søker på teksten jeg husker, men kanskje noen her vet hvilken sang det er snakk om. Det jeg husker: Life is like a ball pit, all fun and games. ***** ..., still complains. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Leter etter en låt som de ofte spiller på P3 nå om dagen. Tror det er en sample fra en eldre låt, med en sånn slags smurfeaktig stemme, samt dubstep. Any ideas? Tror kanskje det er Madonna sin frozen som blir samplet? "You only see what your eyes want to see" tror jeg lyrikken er Ikke sample fra Madonna sin Frozen, men kan det være Nero - Guilt? http://www.youtube.com/watch?v=rFUAewADuUA Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nero - Guilt stemmer! Lyrikkstilen minnet meg om den i frozen, derav forvirringen. Takk Lenke til kommentar
Luz Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Er det noen som veit hva sangen som ble spilt, rundt klokka 15.00 på Radio Norge idag heter ? Prøver å komme på den, men jeg klarer ikke å huske det ( Har dessverre ingen tekster / melodier jeg kan hjelpe med, håper bare en eller anna musikkjenner hørte på Radio Norge akkurat da Kunne minne litt om Pet Shop Boys, men tror ikke det var dem Endret 28. september 2011 av Luz Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hva heter melodien som pleide å komme på værmeldingen. Hei, for en stund siden så pleide jeg å se på værmeldinga sånn klokka halv 8 tida eller noe. Fordi jeg skulle på skolen..osv Så pleide det å komme enn trist melodi når de viste været i de forskjellige byene. Noen som har noen anelse? jeg tror denne meldoien var fra God morgen norge. Lenke til kommentar
fedved Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Noen som aner hvilket band dette er og hva sangen heter? edit: skjønner forresten at bildene på videoen er rammstein, men såvidt jeg har skjønt er ikke dette en rammstein sang Endret 29. september 2011 av fedved Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Noen som aner hvilket band dette er og hva sangen heter? edit: skjønner forresten at bildene på videoen er rammstein, men såvidt jeg har skjønt er ikke dette en rammstein sang Bandet er Rammstein, men sagnen er jeg litt usikker på. Endret 29. september 2011 av Bibow Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) hva heter den sangen de bruker på nrk p3 når de reklamerer for topp 20, den sangen med den pipestemmen? edit: fant ut av det var babylon zoo - spaceman Endret 29. september 2011 av Fanta4free Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå