embark Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) EDIT: Got it; var "Korn - Dead Bodies Everywhere" Endret 28. september 2005 av Ferr Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Siste sang på Turbonegerkonsert Jeg lurer på hva den siste sangen som blir spilt på de fleste Turbonegerkonserter i år heter. Konserten er over og gutta kommer ut på scenen. De danser i takt til den, de står på rekke og går frem og tilbake og "sparker" opp i lufta i takt. Sangen begynner rolig, så går den raskere og raskere og raskere.... Den er kanskje russisk, fordi jeg hørte Hank rope: "Ja nå kjenner jeg russerblodet strømme i kroppen" når sangen kom. Noen som har vært på Turbokonsert i år som kan hjelpe meg? Endret 27. september 2005 av Nidhogg Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvilken sang spiller de i begynnelsen i childs play 4? Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hva heter siste singelen til g-unit/50-cent? Den som spilles mye på radio nå Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hva heter siste singelen til g-unit/50-cent? Den som spilles mye på radio nå Just a lil' bit? Outta Control? Må være en av de to hvis du snakker om 50 Cent og du snakker om norsk radio. Hvis det er en annen del av G-Unit, kan det være noen av låtene fra den nye plata til Tony Yayo, som f.eks. So Seductive, men ville ikke tro at den spilles så mye på radio. Håper det hjalp Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Trenger en sang (ikje akkurat en sang), sånn de alltid bruker i filmer når noen begynner å drømme, noen som har peilling hvor jeg kan få tak i sånn, visst dere forstår hva jeg mener? Hadde ikje helt peiling på hvor jeg skulle poste dette Endret 28. september 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Trenger en sang (ikje akkurat en sang), sånn de alltid bruker i filmer når noen begynner å drømme, noen som har peilling hvor jeg kan få tak i sånn, visst dere forstår hva jeg mener? Hadde ikje helt peiling på hvor jeg skulle poste dette Noe harpe-lignende? http://www.deusx.com/audio/harprun2.wav Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Tusen Takk, var veldig close til hva jeg tenkte meg Bruker den om ingen andre kommer med noe bedre Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Det er en musikkvideo jeg ikke husker navnet på. Det er noen unger som er rundt et hus, og i videoen henger det en fyr på en knagg og "danser" på en måte. Så er det en som vasker ansiktet... Den gikk på svisj en stund, men jeg greier ikke å finne ut hvilken det var. Noen som vet? Endret 28. september 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvilken sang spiller de i begynnelsen i childs play 4? Billy Idol - White Wedding? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det er en musikkvideo jeg ikke husker navnet på. Det er noen unger som er rundt et hus, og i videoen henger det en fyr på en knagg og "danser" på en måte. Så er det en som vasker ansiktet... Den gikk på svisj en stund, men jeg greier ikke å finne ut hvilken det var. Noen som vet? carpark north-human Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Siste sang på Turbonegerkonsert Jeg lurer på hva den siste sangen som blir spilt på de fleste Turbonegerkonserter i år heter. Konserten er over og gutta kommer ut på scenen. De danser i takt til den, de står på rekke og går frem og tilbake og "sparker" opp i lufta i takt. Sangen begynner rolig, så går den raskere og raskere og raskere.... Den er kanskje russisk, fordi jeg hørte Hank rope: "Ja nå kjenner jeg russerblodet strømme i kroppen" når sangen kom. Noen som har vært på Turbokonsert i år som kan hjelpe meg? Jeg lurer på om det ikke er "walz nr 2". Var en smule bedugget på turbo under lost weekend, men det var en låt jeg kunne husker jeg. Den er ikke russisk tror jeg, men østeuropeisk er den hvertfall. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Siste sang på Turbonegerkonsert Jeg lurer på hva den siste sangen som blir spilt på de fleste Turbonegerkonserter i år heter. Konserten er over og gutta kommer ut på scenen. De danser i takt til den, de står på rekke og går frem og tilbake og "sparker" opp i lufta i takt. Sangen begynner rolig, så går den raskere og raskere og raskere.... Den er kanskje russisk, fordi jeg hørte Hank rope: "Ja nå kjenner jeg russerblodet strømme i kroppen" når sangen kom. Noen som har vært på Turbokonsert i år som kan hjelpe meg? Jeg lurer på om det ikke er "walz nr 2". Var en smule bedugget på turbo under lost weekend, men det var en låt jeg kunne husker jeg. Den er ikke russisk tror jeg, men østeuropeisk er den hvertfall. du var på Lost Weekend du også ja. Hehe, bra det ja Det er forresten en gammel gresk sang som heter Zorba. Tror faktisk den er på "Lock Stock and Two Smoking Barrels" Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Hva heter siste singelen til g-unit/50-cent? Den som spilles mye på radio nå Just a lil' bit? Outta Control? Må være en av de to hvis du snakker om 50 Cent og du snakker om norsk radio. Hvis det er en annen del av G-Unit, kan det være noen av låtene fra den nye plata til Tony Yayo, som f.eks. So Seductive, men ville ikke tro at den spilles så mye på radio. Håper det hjalp Edit: Okok. Det er Outta Control. Takker og bukker, og takker litt til Endret 29. september 2005 av Slåmeg Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvilken sang spiller de i begynnelsen i childs play 4? Billy Idol - White Wedding? Nei, det var ikke den:'( det var foressten bride of chucky Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Mulig jeg er dum, men I like it, yeah I like it*enellerannenteksther* (6 stavelser tror jeg) but I like it, I like it, I like it, I like it I like it *osv* Har fått akkurat det lille der på hjernen, og samme hvor stygg en sang er, så er det dumt å ha to linjer på hjernen uten å kunne resten eller vite hvilken sang det er... Liker hva forresten? Tekstforfatteren må definitivt ha vært i pillerus. Eller kanskje han bare vil erklære at han absolutt ikke er kresen på noe som helst i det hele tatt Endret 29. september 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
johnj Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) I like it, yeah I like it*enellerannenteksther* (6 stavelser tror jeg) but I like it, I like it, I like it, I like it I like it *osv* Status Quo - "Rockin' All Over The World"? Endret 29. september 2005 av johnj Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 noen som veit kva denne sangen heter? http://home.no/vriddsau/humhum.wmv.mp3 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Mulig jeg er dum, menI like it, yeah I like it*enellerannenteksther* (6 stavelser tror jeg) but I like it, I like it, I like it, I like it I like it *osv* Turbonegro - Get It On? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå