Slettet--- Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) En sang hvor for vært vers så synger han: hey hey hey.. og det ene verset tror jeg er: im more than just another, hey hey hey. Denne burde være lett da ganske kjent sang EDIT: fant ut selv, var: drake - find you love Endret 18. august 2011 av R3pulsive Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Hørt en sang på radioen noen dager nå. de synger "shiiiiine et eller annet" noen som vet hva den heter? Fant det ut, Atle Pettersen - Shine Endret 18. august 2011 av lettere-gal Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg er på utkikk etter et band jeg hørte på fest i går som jeg likte veldig. Husker ikke navnet, men vet at det ble formet i 2007 (i følge wikipedia), og at det er britisk. Vet også at navnet var langt, 4-5 ord. Jeg tror det inneholdt enten "the" eller "club" som et av disse ordene. Er imidlertid ikke sikker på om begge disse var en del av navnet. Musikken er jeg litt usikker på hvor jeg skal plassere. Kan best beskrive den med at det var veldig god bakgrunnsmusikk. Var litt bass og stemning, men mer rytmer og instrument som var fremtredene, enn vokalisten. Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg er på utkikk etter et band jeg hørte på fest i går som jeg likte veldig. Husker ikke navnet, men vet at det ble formet i 2007 (i følge wikipedia), og at det er britisk. Vet også at navnet var langt, 4-5 ord. Jeg tror det inneholdt enten "the" eller "club" som et av disse ordene. Er imidlertid ikke sikker på om begge disse var en del av navnet. Musikken er jeg litt usikker på hvor jeg skal plassere. Kan best beskrive den med at det var veldig god bakgrunnsmusikk. Var litt bass og stemning, men mer rytmer og instrument som var fremtredene, enn vokalisten. two door cinema club? 1 Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noen som har navnet på sangen som er i dette klippet, fra 00:58 og utover? Sammendrag av Tour De France 2011 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noen som har navnet på sangen som er i dette klippet, fra 00:58 og utover? Sammendrag av Tour De France 2011 Den videoen der er magisk. Sitter med klump i halsen og bredt smil hver gang jeg ser den <3 Låta er forresten Jon Schmidt - Michael Meets Mozart - 1 Piano, 2 Guys, 100 Cello Tracks. Spotifylink. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg er på utkikk etter et band jeg hørte på fest i går som jeg likte veldig. Husker ikke navnet, men vet at det ble formet i 2007 (i følge wikipedia), og at det er britisk. Vet også at navnet var langt, 4-5 ord. Jeg tror det inneholdt enten "the" eller "club" som et av disse ordene. Er imidlertid ikke sikker på om begge disse var en del av navnet. Musikken er jeg litt usikker på hvor jeg skal plassere. Kan best beskrive den med at det var veldig god bakgrunnsmusikk. Var litt bass og stemning, men mer rytmer og instrument som var fremtredene, enn vokalisten. two door cinema club? Takk for den! Treff på første forsøk, det liker jeg. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det er kanskje litt lite info, men prøver uansett. Såg eit 10 sek. klipp av eit svensk band, trur det var melodical death metal. (typ. In Flames) Vokalisten var ganske kraftig/feit. Fekk desverre ikkje med meg noke av teksten, so får håpe på at det høyrest litt kjent ut for noken. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det er kanskje litt lite info, men prøver uansett. Såg eit 10 sek. klipp av eit svensk band, trur det var melodical death metal. (typ. In Flames) Vokalisten var ganske kraftig/feit. Fekk desverre ikkje med meg noke av teksten, so får håpe på at det høyrest litt kjent ut for noken. Amon Amarth ? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er nok ikkje det nei, han hadde kort hår og briller. Lenke til kommentar
Vinnie Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hei! Jeg hørte nettopp en sang som går sånn her: Duuu daa dadi do lalalala oooooooo yeah lurte på om noen visste hva den heter? 1 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=68ugkg9RePc Lenke til kommentar
ostekakebakern Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det var en fin sang. Lenke til kommentar
Vinnie Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Det var ikke den jeg tenkte på, men takk likevel. Åååh. Klarer ikke å huske tittelen. Her er forøvrig et hint til: slutter på "dabadabadiii do lalali oooooooooooooo yeah". Endret 20. august 2011 av Vinnie Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 for det første så er det en egen tråd for slike spørsmål, for det andre så skal du være heldig om noen kan tolke en så døv beskrivelse Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=tIMWudFLsaY Scatman john? Lenke til kommentar
ostekakebakern Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 for det første så er det en egen tråd for slike spørsmål, for det andre så skal du være heldig om noen kan tolke en så døv beskrivelse Calm son. Lenke til kommentar
Vinnie Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Dæven! Takk! Det var sangen fra Scatman John. Nå har jeg leita LENGE!! Jeg har spurt mange folk, men ingen har fortstått noe. TUSEN TAKK!§!!! Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 http://www.melodypile.com/Ever/mid/trouble-ever.mid Hva heter denne sangen/artisten og hvor kan jeg finne den? står "trouble", men har lett meg grønn etter sangen og finner den ikke noe sted! er en jazzy gammel låt. en million takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå