Majiinfreddy Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 eeeelp! Hvilken sang? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 eeeelp! Hvilken sang? Er det denne da? Lenke til kommentar
Majiinfreddy Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 eeeelp! Hvilken sang? Er det denne da? Nei, desverre Men tusen, tusen takk for forslaget ! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) eeeelp! Hvilken sang? Er det denne da? Nei, desverre Men tusen, tusen takk for forslaget ! http://www.nrk.no/spillelister/spilleliste.aspx?progid=DPMU01012711&kode=dj_friendly&sendt=10.%20august%202011%2023:03:00 Så nemlig du la ut om Dj Friendly i en annen tråd om sangen, her kan du høre på programmet. Det var slik jeg fant den andre også. Endret 12. august 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Majiinfreddy Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 eeeelp! Hvilken sang? Er det denne da? Nei, desverre Men tusen, tusen takk for forslaget ! http://www.nrk.no/spillelister/spilleliste.aspx?progid=DPMU01012711&kode=dj_friendly&sendt=10.%20august%202011%2023:03:00 Så nemlig du la ut om Dj Friendly i en annen tråd om sangen, her kan du høre på programmet. Det var slik jeg fant den andre også. Aha. Der fant jeg den. Den du linket, er vel sangen som kommer etter den jeg leter etter. Lenke til kommentar
Majiinfreddy Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Wohoooo. Andre Sobota - Forgotten ;D Var en fordel å høre ferdig hva han sa XD "Rett før det fikk du .... . . . " Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen som vet hva den første sangen i denne filmen heter, hørt den mange ganger før men husker aldri hva den heter. http://www.metacafe.com/watch/869862/lowr1d3r_audi_trilogy_by_jtmedia/%C2%AD%1C%C2%AD/ På forhånd takk Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen som vet hva den første sangen i denne filmen heter, hørt den mange ganger før men husker aldri hva den heter. http://www.metacafe.com/watch/869862/lowr1d3r_audi_trilogy_by_jtmedia/%C2%AD%1C%C2%AD/ På forhånd takk Det er vel ecstacy of gold med Ennio. Ennio Morricone. Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Trenger hjelp til å finne en sang! .. Sangen spilles ofte på Radio Norge og det er kun instrumenter som blir brukt (tror det er gitar og trompet) Det er alt jeg vet, dessverre Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Trenger hjelp til å finne en sang! .. Sangen spilles ofte på Radio Norge og det er kun instrumenter som blir brukt (tror det er gitar og trompet) Det er alt jeg vet, dessverre Jeg hører ikke så mye på Radio Norge men på P4 spilles ofte denne instrumentale sangen, kan det være samme? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Eneste jeg husker fra sangen er "Yeah yeah yeah yeah yeah" sagt ganske raskt. Er litt sånn punk/rock-ish sjanger. Ganske raskt tempo. Litt amerikansk garasjeband-følelse, for dem som skjønner hva jeg mener. Jeg tenker ikke på "yeah x3" av Chris Brown for dem som lurte. Jeg spurte han som spilte den av hva den het, og synes å huske han sa noe om "Little wayne", men har ikke klart å finne ut av det. En mann som synger, men det er ikke "lil wayne". Setter pris på om innlegget blir sitert eller at jeg får melding om noen vet svar Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Trenger hjelp til å finne en sang! .. Sangen spilles ofte på Radio Norge og det er kun instrumenter som blir brukt (tror det er gitar og trompet) Det er alt jeg vet, dessverre Jeg hører ikke så mye på Radio Norge men på P4 spilles ofte denne instrumentale sangen, kan det være samme? Nei, var ikke den sangen.. Men jeg har også lett etter navnet på denne sangen, så takk uansett! Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen som vet hva den første sangen i denne filmen heter, hørt den mange ganger før men husker aldri hva den heter. http://www.metacafe.com/watch/869862/lowr1d3r_audi_trilogy_by_jtmedia/%C2%AD%1C%C2%AD/ På forhånd takk Det er vel ecstacy of gold med Ennio. Ennio Morricone. Tusen takk, nydelig sang ! 1 Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Eneste jeg husker fra sangen er "Yeah yeah yeah yeah yeah" sagt ganske raskt. Er litt sånn punk/rock-ish sjanger. Ganske raskt tempo. Litt amerikansk garasjeband-følelse, for dem som skjønner hva jeg mener. Jeg tenker ikke på "yeah x3" av Chris Brown for dem som lurte. Jeg spurte han som spilte den av hva den het, og synes å huske han sa noe om "Little wayne", men har ikke klart å finne ut av det. En mann som synger, men det er ikke "lil wayne". Setter pris på om innlegget blir sitert eller at jeg får melding om noen vet svar "Yeah Yeah Yeah" av "New Politics" kanskje? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Nei, det var ikke den. Men jeg skjønner godt at du tenkte det, den passet beskrivelsen ^^ Sangen jeg tenker på har et raskere tempo. Den kunne passet inn i filmer som "Rock n' rolla" osv, litt sånn "Leve på kanten av livet"-musikk, om noen skjønner hva jeg mener. Litt britisk dialekt muligens. Han "foreslår" gjerne ting, etterfulgt av "yeah yeah yeah yeah yeah" på en måte som om han sier "jajaja så klart". Hadde virkelig vært awesome om noen visste hvilken sang det var. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ahoy, følg linken, spol til ca. 9:00, og fortell meg hvilke sang dette er, vær så snill! http://www.nrk.no/spillelister/dj_soulshock.splist (Dato: 13.08.11) Jeg vet allerede at det er en eller annen remix av sangen Hold The Line (Major Lazer), men jeg klarer ikke finne riktig variant. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Noen som vet hvem som har den ganske punka versjonen av Summertime Blues som innimellom går på Viasat 4? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Noen som har peiling på hva dette kan være? http://www.youtube.com/watch?v=vl0YntDdFZE EDIT: Fant det. Det er Gorod - Transcendence. Endret 15. august 2011 av Flaringo Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Nei, det var ikke den. Men jeg skjønner godt at du tenkte det, den passet beskrivelsen ^^ Sangen jeg tenker på har et raskere tempo. Den kunne passet inn i filmer som "Rock n' rolla" osv, litt sånn "Leve på kanten av livet"-musikk, om noen skjønner hva jeg mener. Litt britisk dialekt muligens. Han "foreslår" gjerne ting, etterfulgt av "yeah yeah yeah yeah yeah" på en måte som om han sier "jajaja så klart". Hadde virkelig vært awesome om noen visste hvilken sang det var. kan det være millencolin-man or mouse? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Hva heter sangen som spilles rundt 5:30 i denne videoen? Endret 15. august 2011 av DurinVIII Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå