embark Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Noen som vet hva sangen i den nyeste American Dad! episoden heter. Når Stan finner ut at sønnen er en nerd. EDIT: Fant det ut, det var Looper - Mondo 77. Endret 26. september 2005 av Ferr Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hva heter den sangen som ble spilt i "Heia Tufte" i dag? Når de spiste pølser? Lenke til kommentar
mp3skalle Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 vel. jeg lurer på denne sangen.Det er ikke hitmans paradise. www.aasmund.mscon.net/lyd.wav like før denne tonen begyner hviskes det "estima" Fikk til tonen en gang,,den siste. Dr. No - Lastima Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Røyksopps låt "So Easy" gir meg assosiasjoner til noe jeg ikke klarer å sette fingeren på. Den melodien de sampler, ligger langt bak i hukommelsen et sted. Noen som vet hvor de har hentet sampelen fra? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Noen som vet hvem denne jenta er? Er vel hun alizee-jenta, tror jeg. Men over til topic: Hva heter sangen fra denne forsiden? Tror vel glint kan svare best på det Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Røyksopps låt "So Easy" gir meg assosiasjoner til noe jeg ikke klarer å sette fingeren på. Den melodien de sampler, ligger langt bak i hukommelsen et sted. Noen som vet hvor de har hentet sampelen fra? Gals and Pals - "Blue on Blue"? EDIT: Sannelig min hatt. The album kicks off with "So Easy," a fluffy track that recalls a '60s game show - complete with a sample from "Blue on Blue," a Burt Bacharach - penned tune popularized by Bobby Vinton. "We knew it was a Burt Bacharach track," says Torbjorn Brundtland, who with Svein Berge make up Royksopp. "We respect Bacharach for his melody-writing ability, but we didn't sample the Bobby Vinton version. This one is by a Swedish easy-listening choir from the '60s called Gals and Pals. http://www.findarticles.com/p/articles/mi_...2_4/ai_94753989 Endret 27. september 2005 av johnj Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei! Hva heter den sangen om en mann som synger om å bygge en pakeringsplass eller noe sånt.. en fin sang med litt fart i.. Innimellom er det noen jenter som synger "mmmm bapp mmm" bapp eller no sånt Mannen synger noe om paradise og parking place... Den er noen år gammel. Noen som vet? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei!Hva heter den sangen om en mann som synger om å bygge en pakeringsplass eller noe sånt.. en fin sang med litt fart i.. Innimellom er det noen jenter som synger "mmmm bapp mmm" bapp eller no sånt Mannen synger noe om paradise og parking place... Den er noen år gammel. Noen som vet? Jenter som synger "Mmmbop"? Hanson? Usikker på om det er en mann som synger i den, men "The Riddle" av En Vouge har sånne "mmmm bapp mmm"-s sunget av jenter i seg jevnlig. Noen år har den vel blitt også. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei!Hva heter den sangen om en mann som synger om å bygge en pakeringsplass eller noe sånt.. en fin sang med litt fart i.. Innimellom er det noen jenter som synger "mmmm bapp mmm" bapp eller no sånt Mannen synger noe om paradise og parking place... Den er noen år gammel. Noen som vet? Kan den hete "It's Only A Paper Moon"? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nei.. Det er en mann som synger.. Veit ikke helt hva han sier men det er no sånt som: Don't know where it seems to go, but you do know where it's got to go.. Hørte den bare så vidt, så det kan hende det er heeelt på jordet. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ah! Vanessa Carlton/Counting Crows tolkning av "Big Yellow Taxi"! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Vilken artist har denne sangen? Ja sangen jeg snakker om er den som er i den nye lotto reklamen . http://www.norsk-tipping.no/page?id=37&key=21065 velg ny lotto film. ja vet ikke det er orginalen.. men vil ha navn osv på akkurat denne versjonen:) Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ah! Vanessa Carlton/Counting Crows tolkning av "Big Yellow Taxi"! jaaaa! Begynner å like deg skikkelig johnj! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Artisten heter Israel Kamakawiwo'ole, og låta er en medley bestående av både "Somewhere over the rainbow" og "What a wonderful world" hvor utdraget i reklamefilmen er hentet fra sistnevnte. Forøvrig fra "Joe Black"-soundtracket, om jeg ikke husker helt kanonfeil. @ RaW_DeNiM Endret 27. september 2005 av johnj Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Lurer fortsatt på hva sangen som ble spilt når "Heia Tufte" (den nye tvserien på tvnorge som forøvrig anbefales, veldig morsom og koselig) grilla pølser. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Men over til topic: Hva heter sangen fra denne forsiden?Tror vel glint kan svare best på det Sangen heter Atavism...du finner den på When Fire Rains Down From The Sky, Mankind Will Reap As It Has Sown-EP'en deres. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Den Kims potetgull reklamen som gikk på tv for noen år siden. Jeg er sikker på at mesteparten husker hvordan reklame det der. Er en fyr i Kiss(?) kostyme som synger "Fire in the sky" Hva heter artisten og sangen? :o Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Den Kims potetgull reklamen som gikk på tv for noen år siden. Jeg er sikker på at mesteparten husker hvordan reklame det der. Er en fyr i Kiss(?) kostyme som synger "Fire in the sky" Hva heter artisten og sangen? :o Thunderlords - "Fire in the sky". Finnes på albumet "Reklame Favoritter 2" (Aargh!) utgitt i 2002 eller noe i nærheten. Lenke til kommentar
Månebaronen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Kona lurte på hvem som sang i en Nivea reklame vi nettopp så på TV-Norge. Skikkelig happy-reklame på stranden. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Lurer fortsatt på hva sangen som ble spilt når "Heia Tufte" (den nye tvserien på tvnorge som forøvrig anbefales, veldig morsom og koselig) grilla pølser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå