Marbyz Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hørte en technolåt nede i Tyrkia som jeg ikke kjenner navnet til. Spesielt i starten høres det ut som om man spiller/slår på glass, men dette er egentlig gjennomgående for hele låten. Regner med denne er ganske ny av året. Anyone? Henter opp denne igjen Igjen... Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Hei ... noe jeg har lurt på lenge!! I filmen "Svidd Neger", når Ante sitter på do eller noe og prater med bildet av Dolly Parton. Hvilken sang spilles i bakgrunnen? Det høres ut som dolly parton, og jeg har fått med meg teksten, men google gir ingenting. Her er det jeg har fått med meg you are the sunshine that lights up my life .....et eller annet you are the wind and the air that i breathe my hope and my reason to live you are my heaven ...... osv vet ikke om dette er riktig, men om noen har noen tips så sier jeg ja takk!! se her! Har t.o.m. lydklipp! VLC 20110731 0234.mp3 Endret 31. juli 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Noe av det her? http://en.wikipedia.org/wiki/Svidd_neger_(soundtrack) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 nei desverre. kinosalen er tom. og så mener jeg at sangen er mer i dance/pop sjangern. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Noe av det her? http://en.wikipedia.org/wiki/Svidd_neger_(soundtrack) Nop, det er Ulver nei desverre. kinosalen er tom. og så mener jeg at sangen er mer i dance/pop sjangern. Ok, da kommer jeg ikke på noen for øyeblikket :/ Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Huff og huff Har nå gått å leita dyp inn i hjernebarken etter en sang som jeg ikke husker men ikke klarer å glemme. Alt jeg husker atm er at den inneholder ordet falling, husket mer på jobben i dag men skrev det ikke ned Er også veldig sikker på at det er en bra dupstep versjon av sangen. Om noen skulle klare å finne sangen hadde jeg vært dypt takknemlig, men er jo ikke så mye å gå på desverre. http://www.youtube.com/watch?v=0NKUpo_xKyQ http://www.youtube.com/watch?v=MNZaRkDzc1s Riktig? Har vært borte i helga! Topp å komme hjem til dette! 1000 internett til deg min gode man! Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Leter etter en sang der ei dame som høres ut som ei polsk hore snakker, deretter sier ho: "fuck you" eller noe slik. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Polsk hore? Hehe, hørte den sangen du mener når jeg var i Sverige for 3 uker siden, men aner ikke hva sangen heter. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Polsk hore? Hehe, hørte den sangen du mener når jeg var i Sverige for 3 uker siden, men aner ikke hva sangen heter. Fant det ut! http://www.youtube.com/watch?v=-d6b1yn-YhQ&ob=av2n Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Leter en dancefloor-hit(?) - vet ikke om den er ny eller gammel. Det er ialllefall en dame og en mann som synger. Eneste jeg husker fra sangen er "party all night", som går igjen i hele sangen Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Noen som vet hva den trance-sangen halvveis uti videoen heter? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Leter en dancefloor-hit(?) - vet ikke om den er ny eller gammel. Det er ialllefall en dame og en mann som synger. Eneste jeg husker fra sangen er "party all night", som går igjen i hele sangen Fant den Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Damn, hørte en sang på treninga nettop som jeg ikke fikk med meg navnet på. Var en fyr som sang it's alright ellerno i den duren. Var også en ganske fet "baseline" til melodien. Litt Gnarls Barkley aktig. Kanskje det ER han, aner ikke. Noen som er inne på noe? Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Damn, hørte en sang på treninga nettop som jeg ikke fikk med meg navnet på. Var en fyr som sang it's alright ellerno i den duren. Var også en ganske fet "baseline" til melodien. Litt Gnarls Barkley aktig. Kanskje det ER han, aner ikke. Noen som er inne på noe? Kan det være denne? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Kan det være denne? Tusen takk Det var den ja! Endret 3. august 2011 av krizkriz Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei ... noe jeg har lurt på lenge!! I filmen "Svidd Neger", når Ante sitter på do eller noe og prater med bildet av Dolly Parton. Hvilken sang spilles i bakgrunnen? Det høres ut som dolly parton, og jeg har fått med meg teksten, men google gir ingenting. Her er det jeg har fått med meg you are the sunshine that lights up my life .....et eller annet you are the wind and the air that i breathe my hope and my reason to live you are my heaven ...... osv vet ikke om dette er riktig, men om noen har noen tips så sier jeg ja takk!! se her! Har t.o.m. lydklipp! anyone? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei ... noe jeg har lurt på lenge!! I filmen "Svidd Neger", når Ante sitter på do eller noe og prater med bildet av Dolly Parton. Hvilken sang spilles i bakgrunnen? Det høres ut som dolly parton, og jeg har fått med meg teksten, men google gir ingenting. Her er det jeg har fått med meg you are the sunshine that lights up my life .....et eller annet you are the wind and the air that i breathe my hope and my reason to live you are my heaven ...... osv vet ikke om dette er riktig, men om noen har noen tips så sier jeg ja takk!! se her! Har t.o.m. lydklipp! anyone? kan sangen være blant soundtracket til filmen ? Skjekk listen her Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 nei.... igjen. Det der er Ulver ... Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Dette blir kanskje veldig vanskelig, men jeg kan jo prøve likevel. For en del år siden ble det sendt forskjellige returkartong reklamer på tv2. Det er ikke lyd i filmen, men kanskje noen husker disse reklamene? http://www.youtube.com/watch?v=o_bUHPqJddg&NR=1 Sangen skulle egentlig vært i denne videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå