Bruno Mars Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 DJ got us falling in love (usher)? Jason Derulo - fallen? Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Tviler sterkt på at fall-en/-ing har noe med tittelen og gjøre, pluss at det er en dame som synger i sangen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei! Jeg leter etter en sang med veldig lite ledetråder. Alt jeg husker er å ha sett musikkvideoen for et fåtall av år siden. Musikkvideoen følger en hovedperson som vandrer rundt i en mørk by, og opplever fæle ting, husker også at han gikk inn på en do, og så teksten på veggen der. Det er en stopmotion musikkvideo på grun av at hovedpersonen er en dokke. Jeg husker at jeg syns musikkvideoen var veldig creepy/skummel hvis det hjelper. Jeg husker absolutt ingenting av sangteksten eller tittelen. Jeg vet bare at det ikke er snakk om rap/hip-hop/opera/trance/techno/dubstep det heller vel litt mer i kant av soft-rock eller noe slikt. Sangen er fortsatt populær og går på radioen i disse dager, bare ikke så ofte. Hvis noen finner sangen så blir jeg så glad! Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei! Jeg leter etter en sang med veldig lite ledetråder. Alt jeg husker er å ha sett musikkvideoen for et fåtall av år siden. Musikkvideoen følger en hovedperson som vandrer rundt i en mørk by, og opplever fæle ting, husker også at han gikk inn på en do, og så teksten på veggen der. Det er en stopmotion musikkvideo på grun av at hovedpersonen er en dokke. Jeg husker at jeg syns musikkvideoen var veldig creepy/skummel hvis det hjelper. Jeg husker absolutt ingenting av sangteksten eller tittelen. Jeg vet bare at det ikke er snakk om rap/hip-hop/opera/trance/techno/dubstep det heller vel litt mer i kant av soft-rock eller noe slikt. Sangen er fortsatt populær og går på radioen i disse dager, bare ikke så ofte. Hvis noen finner sangen så blir jeg så glad! Hørtes ut som noe Placebo kunne lagd, men er ikke så oppdatert på musikkvideofronten. Håper det hjelper:) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei! Jeg leter etter en sang med veldig lite ledetråder. Alt jeg husker er å ha sett musikkvideoen for et fåtall av år siden. Musikkvideoen følger en hovedperson som vandrer rundt i en mørk by, og opplever fæle ting, husker også at han gikk inn på en do, og så teksten på veggen der. Det er en stopmotion musikkvideo på grun av at hovedpersonen er en dokke. Jeg husker at jeg syns musikkvideoen var veldig creepy/skummel hvis det hjelper. Jeg husker absolutt ingenting av sangteksten eller tittelen. Jeg vet bare at det ikke er snakk om rap/hip-hop/opera/trance/techno/dubstep det heller vel litt mer i kant av soft-rock eller noe slikt. Sangen er fortsatt populær og går på radioen i disse dager, bare ikke så ofte. Hvis noen finner sangen så blir jeg så glad! Hørtes ut som noe Placebo kunne lagd, men er ikke så oppdatert på musikkvideofronten. Håper det hjelper:) Etter et søk på Youtube så må jeg desverre si at det ikke er en sang fra Placebo. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Tviler sterkt på at fall-en/-ing har noe med tittelen og gjøre, pluss at det er en dame som synger i sangen. Distance -falling begge dubstep, begge damer som synger. Traff jeg? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Herregud!? Jeg har lett etter denne sangen i flere dager nå, og plutselig begynte jeg å synge på den nå. hva i helvete? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 ojda. var heavy fan av keane før, men kan ikke huske den videon. Takk for at du fikk den på min hjerne også Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 sitter her å koser meg med "gamle" sanger fra da jeg vokste opp, dvs 90 tallet. er spesielt et par videoer jeg husker jeg likte, men husker jo ikke artist og slikt. den ene er ei dame som synger i en kinosal, jeg tror hu hadde svarte rastafletter og en blå topp ellnoslikt. rundt midten av nittitallet denne tror jeg, var kanskje på topp 20. den andre fikk jeg jernteppet på mens jeg skreiv denne posten, så jeg får heller oppdatere når den dukker opp i hukommelsen igjen. Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Tviler sterkt på at fall-en/-ing har noe med tittelen og gjøre, pluss at det er en dame som synger i sangen. Distance -falling begge dubstep, begge damer som synger. Traff jeg? Desverre ikke, men takk som prøver Endret 29. juli 2011 av Mokado Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Huff og huff Har nå gått å leita dyp inn i hjernebarken etter en sang som jeg ikke husker men ikke klarer å glemme. Alt jeg husker atm er at den inneholder ordet falling, husket mer på jobben i dag men skrev det ikke ned Er også veldig sikker på at det er en bra dupstep versjon av sangen. Om noen skulle klare å finne sangen hadde jeg vært dypt takknemlig, men er jo ikke så mye å gå på desverre. http://www.youtube.com/watch?v=0NKUpo_xKyQ http://www.youtube.com/watch?v=MNZaRkDzc1s Riktig? 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) er på jakt etter en sang som jeg har hørt ett par ganger på radioen , typisk Nrj og nrk mp3 som vil spille denne låten. Litt dance aktig , en kvinnelig vokalist, eneste jeg husker av teksten er at hun roper/sier " I Can" Noen som forstår hvilken sang jeg vil frem til? edit ; lol fant ut av det, Blue - I Can heter låten. Ingen kvinnelig vokalist i den sangen Endret 29. juli 2011 av Cryflopp Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 sitter her å koser meg med "gamle" sanger fra da jeg vokste opp, dvs 90 tallet. er spesielt et par videoer jeg husker jeg likte, men husker jo ikke artist og slikt. den ene er ei dame som synger i en kinosal, jeg tror hu hadde svarte rastafletter og en blå topp ellnoslikt. rundt midten av nittitallet denne tror jeg, var kanskje på topp 20. den andre fikk jeg jernteppet på mens jeg skreiv denne posten, så jeg får heller oppdatere når den dukker opp i hukommelsen igjen. 4 Non Blondes? Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Satt på en buss i Israel, og hørte en sang på radioen i bussen. Spurte buss-sjåføren om han visste navnet på sangen, men det gjorde han ikke. Noen som har peil på hva sangen og artisten heter? (Tok opp sangen, og la den til som vedlegg her). sang.mp3 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hørte denne mye i Tyrkia, og artisten synger konstant ordene "Bound to love you, bound to love you (etc). Noen som har peil? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 sitter her å koser meg med "gamle" sanger fra da jeg vokste opp, dvs 90 tallet. er spesielt et par videoer jeg husker jeg likte, men husker jo ikke artist og slikt. den ene er ei dame som synger i en kinosal, jeg tror hu hadde svarte rastafletter og en blå topp ellnoslikt. rundt midten av nittitallet denne tror jeg, var kanskje på topp 20. den andre fikk jeg jernteppet på mens jeg skreiv denne posten, så jeg får heller oppdatere når den dukker opp i hukommelsen igjen. 4 Non Blondes? nei. dette er sannsynligvis en solo artist. husker desverre veldig lite. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 sitter her å koser meg med "gamle" sanger fra da jeg vokste opp, dvs 90 tallet. er spesielt et par videoer jeg husker jeg likte, men husker jo ikke artist og slikt. den ene er ei dame som synger i en kinosal, jeg tror hu hadde svarte rastafletter og en blå topp ellnoslikt. rundt midten av nittitallet denne tror jeg, var kanskje på topp 20. den andre fikk jeg jernteppet på mens jeg skreiv denne posten, så jeg får heller oppdatere når den dukker opp i hukommelsen igjen. http://www.youtube.com/watch?v=3OEkSCDsFVE ? Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvilken sang er dette? sang2.wav Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Alle kjenner jo til Guru Josh Project med Infinity... Hørte i går en slags 'remix' på radioen. En som rappet mens man hørte deler fra infinity sangen i bakgrunnen. Har hørt den mange ganger før, så den skal være kjent. Prøvde å google lyrics, men nei. Noen som vet hvilken sang det er snakk om? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Denne? http://www.youtube.com/watch?v=08nSsYKF9Ho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå