Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er Iggy Pop - The Passenger På Opptaket ditt høres riktignok ut som om det er noen andre som synger. Takker! Er nok den sangen ja, sikkert en cover versjon i lydklippet. Skal forresten se Iggy Pop live i August Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er Iggy Pop - The Passenger På Opptaket ditt høres riktignok ut som om det er noen andre som synger. Takker! Er nok den sangen ja, sikkert en cover versjon i lydklippet. Skal forresten se Iggy Pop live i August Kult! Hvor da? Har elsket den sangen der siden jeg var 6 år jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Kult! Hvor da? Har elsket den sangen der siden jeg var 6 år jeg Bodø, Parkenfestivalen 19-20. August. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvilken sang? Notorious BIG Den starter med telefonsamtaler fra diverse damer som skjeller han ut. Suicidal thoughts? Nei, det var ikke den. Hvilken sang? Notorious BIG Den starter med telefonsamtaler fra diverse damer som skjeller han ut. Takk =) Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hørte en sang på p5 i dag. Teksten var noe ala dette: We are going under the rainbow elns. Var rnb/dance. Noen som vet hvilken sang dette er? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) Hørte en sang på p5 i dag. Teksten var noe ala dette: We are going under the rainbow elns. Var rnb/dance. Noen som vet hvilken sang dette er? Denne? Endret 22. juli 2011 av TMB Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Hørte en sang på p5 i dag. Teksten var noe ala dette: We are going under the rainbow elns. Var rnb/dance. Noen som vet hvilken sang dette er? Denne? Nei. :/ Lenke til kommentar
Ai0vnju Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) En sang som gikk på MTV kl 02.06 Utenlandsk tekst, minner meg om.. italiensk eller noe. En svart og en tan som synger (i musikkfilmen) Minner meg om.. en party sang. "oooooh *******" går mye igjen. Musikkfilmen er filmet hovedsaklig på en båt, hvor det ligger lettkledde damer på båten. Cabincruiser.. Endret 23. juli 2011 av Ai0vnju Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 En sang som gikk på MTV kl 02.06 Utenlandsk tekst, minner meg om.. italiensk eller noe. En svart og en tan som synger (i musikkfilmen) Minner meg om.. en party sang. "oooooh *******" går mye igjen. Musikkfilmen er filmet hovedsaklig på en båt, hvor det ligger lettkledde damer på båten. Cabincruiser.. Denne? Lenke til kommentar
Ai0vnju Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 En sang som gikk på MTV kl 02.06 Utenlandsk tekst, minner meg om.. italiensk eller noe. En svart og en tan som synger (i musikkfilmen) Minner meg om.. en party sang. "oooooh *******" går mye igjen. Musikkfilmen er filmet hovedsaklig på en båt, hvor det ligger lettkledde damer på båten. Cabincruiser.. Denne? Jaaaaaaaaa Takk:D:D Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hva heter denne sangen fra Volcoms Catwalk 2012? http://www.tacky.no/skateboard/video/?id=194038 Lenke til kommentar
notalive Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg husker jeg hørte en sang en gang som sikkert er fra 80-/90-tallet. Det jeg stort sett husker er to setninger fra teksten, som er "du skjønne stor var den og vill som været, vargen" og "... sommerdag e forbi" Jeg gjort flere søk, men finner ikke stort. Er det noen som kjenner det igjen? Det kan hende teksten jeg husker ikke stemmer heeeelt, men post gjerne et forslag om du vet om noe lignende. På forhånd takk notalive Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hva heter denne sangen fra Volcoms Catwalk 2012? http://www.tacky.no/skateboard/video/?id=194038 http://soundcloud.com/posso/hot-posso-nights-oh-right Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Takk! Ganske utrolig at du fant den Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Er en jævel på googling Hehe Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 http://www.watchthesimpsonsonlinestreaming.com/2010/07/simpsons-22x10-moms-id-like-to-forget.html Noen som vet hva sangen 1:55 heter? Har hørt den før men husker ikke navnet Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 http://www.watchthesimpsonsonlinestreaming.com/2010/07/simpsons-22x10-moms-id-like-to-forget.html Noen som vet hva sangen 1:55 heter? Har hørt den før men husker ikke navnet Kan det være Misirlou? Kanskje mest kjent fra Pulp Fiction. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 http://www.watchthesimpsonsonlinestreaming.com/2010/07/simpsons-22x10-moms-id-like-to-forget.html Noen som vet hva sangen 1:55 heter? Har hørt den før men husker ikke navnet Kan det være Misirlou? Kanskje mest kjent fra Pulp Fiction. Tror ikke det er misirlou den har mye raskere tempo, altså the simpsons kan ha sakket den ned. men høres ikke helt ut som den Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Takk for flott tråd! Jeg hørte en sang på NRK Buskerud fredag 15 Juni rundt klokken fem, som jeg likte utrolig godt. Har hørt den en gang før også, men begge gangene har jeg bare hørt deler av den, fordi jeg har trykke meg innom radiokanalen den har blitt spillt av på. Låta er spesiell. Det jeg kan beskrive av sangen: - Låta domineres av en stilig rytme (akustiske og spesielle trommer) med en dame som synger rolig på engelsk (mener jeg å huske) over. - Hun synger ikke hele tiden, og jeg mener at vi ofte kun hører trommene. - Låta kunne nesten vært en moderne versjon av en indianer-sang av noe slag. Rytmene og syngingen for meg til å tenke på indianere som danser rundt en totempæle. - Damen synger rolig og ikke veldig lyst. - Det er godt mulig sangeren nynner iblant eller synger noe på et annen språk enn engelsk. Jeg husker desverre ikke noe av teksten, da det hadde hjulpet veldig.... Synd det. Noen som vet hvilken låt dette kan være? Det kan være en hard nøtt å knekke dette, men på forhånd, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå