andre3028 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Leter etter sang nr to i den nye beat.no reklamen. Damestemme, litt inna inspirert(?) Synger bare ååÅÅÅHhåhåhåhåhåååååhh britney spears - till the world ends Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Haha det var det faktisk takk takk! Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Sang på P3, synger et eller anna om "ocean", det går iallfall igjen i refrenget. Noken som greier den eller? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ok, ligger her og har en sang på hjernen... den er svensk og en praty låt hvor han enten synger noe som: Jäg tennär på deg/Jäg Kjennär på deg/Jäg Tenkar på deg.. en av de tror jeg svensken min sutter Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Gyllene Tider - När vi två blir en? Her har du teksten.. Vers 1: Det verkar så lätt, att bara stöta på. Ja,det är alla människors rätt, att bara göra så. Men det är så svårt att säga till nån, vad man egentligen tycker och tänker om nån. Det blir mest en massa prat, om plugget och pop och bio såklart. Ref: Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå. Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på. Jag ser på dig, och du ser på mig. Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig. Jag vill känna din kropp emot min... Vers 2: ..När vi två springer på disco, och försöker hänga på. Tar cykeln ner till city, när bussen slutat gå. Å det är så svårt att säga till dig, vad man egentligen tycker och tänker om dig. Det blir mest en massa ord som glider, om myggbett som svider,Och gyllene tider Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå. Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på. Jag ser på dig, och du ser på mig. Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig. Jag vill känna din kropp emot min När vi två blir en x2 När vi är tillsammans, och du vill dansa Och jag vill bara sitta och snacka. Det blir lätt att man drar en vals, en massa tomt Snack om ingenting alls. Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på. Jag ser på dig, och du ser på mig. Och jag säger, Ja ja ja ja ja Jag vill ha dig. Jag vill känna din kropp emot min Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå. Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på. Jag ser på dig, och du ser på mig. Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig. Jag vill känna din kropp imot min. Endret 20. juli 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Denne er for "gamlekara": På slutten av 80-tallet kom Prince ut med noen sanger ifbm Batman. Jeg leter sårt etter navnet på remixen av en av de sangene - jeg hadde den på LP (singel) men den er forsvunnet... Jeg tror det er Prince, og låta starter med politisirene og to politifolk som prater (it was a two feet bat???!!!) og kan vel kalles en slags primitiv house/dance/trance-låt.. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Ok, ligger her og har en sang på hjernen... den er svensk og en praty låt hvor han enten synger noe som: Jäg tennär på deg/Jäg Kjennär på deg/Jäg Tenkar på deg.. en av de tror jeg svensken min sutter Tusen takk for all hjelp Rasmus Seebach - Natteravn Riktignok ikke svensk men han synger "Jeg kaller på deg" gjentatte ganger Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvilken sang? Notorious BIG Den starter med telefonsamtaler fra diverse damer som skjeller han ut. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Denne er for "gamlekara": På slutten av 80-tallet kom Prince ut med noen sanger ifbm Batman. Jeg leter sårt etter navnet på remixen av en av de sangene - jeg hadde den på LP (singel) men den er forsvunnet... Jeg tror det er Prince, og låta starter med politisirene og to politifolk som prater (it was a two feet bat???!!!) og kan vel kalles en slags primitiv house/dance/trance-låt.. Wikipedia gir meg blant annet dette: "Batdance" (#1 U.S., #1 R&B, #2 UK) "Batdance (Edit)" "200 Balloons" "Batdance (The Batmix)" (maxi-single) "Batdance (Vicki Vale Mix)" (maxi-single) "Partyman" (#18 U.S., #5 R&B, #14 UK) "Partyman" "Feel U Up" "The Purple Party Mix" (maxi-single) "Partyman Music Mix" (maxi-single) "Partyman Video Mix" (maxi-single) "The Arms of Orion" "The Arms of Orion" W/Sheena Easton (#36 U.S., #27 UK) "I Love U in Me" "Scandalous!" (U.S.) (#5 U.S. R&B) "Scandalous!" "When 2 R In Love" "The Crime" ("The Scandalous Sex Suite" maxi-single) "The Passion" ("The Scandalous Sex Suite" maxi-single) "The Rapture" ("The Scandalous Sex Suite" maxi-single) "Sex" "The Scandalous Sex Suite" maxi-single "The Future" (UK/Germany) "The Future" (remix) "Electric Chair" (remix) Aner ikke om dette var noe hjelp, men... 1 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Ok, ligger her og har en sang på hjernen... den er svensk og en praty låt hvor han enten synger noe som: Jäg tennär på deg/Jäg Kjennär på deg/Jäg Tenkar på deg.. en av de tror jeg svensken min sutter Tusen takk for all hjelp Rasmus Seebach - Natteravn Riktignok ikke svensk men han synger "Jeg kaller på deg" gjentatte ganger Fyfaen takk skal du ha!!!!! :D Endret 20. juli 2011 av R3pulsive Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Dubstep. Lys damestemme. Spilles på P3. Anyone? Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Adele - Rolling In the Deep? Nope. Snakker om dubstep, type Skrillex. men ellers, takk for svar Edit: Fant den! Nero – Guilt Endret 20. juli 2011 av Gaut1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Denne er for "gamlekara": På slutten av 80-tallet kom Prince ut med noen sanger ifbm Batman. Jeg leter sårt etter navnet på remixen av en av de sangene - jeg hadde den på LP (singel) men den er forsvunnet... Jeg tror det er Prince, og låta starter med politisirene og to politifolk som prater (it was a two feet bat???!!!) og kan vel kalles en slags primitiv house/dance/trance-låt.. Wikipedia gir meg blant annet dette: "Batdance" (#1 U.S., #1 R&B, #2 UK) "Batdance (Edit)" "200 Balloons" "Batdance (The Batmix)" (maxi-single) "Batdance (Vicki Vale Mix)" (maxi-single) "Partyman" (#18 U.S., #5 R&B, #14 UK) "Partyman" "Feel U Up" "The Purple Party Mix" (maxi-single) "Partyman Music Mix" (maxi-single) "Partyman Video Mix" (maxi-single) "The Arms of Orion" "The Arms of Orion" W/Sheena Easton (#36 U.S., #27 UK) "I Love U in Me" "Scandalous!" (U.S.) (#5 U.S. R&B) "Scandalous!" "When 2 R In Love" "The Crime" ("The Scandalous Sex Suite" maxi-single) "The Passion" ("The Scandalous Sex Suite" maxi-single) "The Rapture" ("The Scandalous Sex Suite" maxi-single) "Sex" "The Scandalous Sex Suite" maxi-single "The Future" (UK/Germany) "The Future" (remix) "Electric Chair" (remix) Aner ikke om dette var noe hjelp, men... Takker! Spiller'n på full guffe her på kontoret nå før alle andre kommer og lurer på hva som er galt med meg :) 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvilken sang? Notorious BIG Den starter med telefonsamtaler fra diverse damer som skjeller han ut. Suicidal thoughts? Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Hvilken sang? Notorious BIG Den starter med telefonsamtaler fra diverse damer som skjeller han ut. One More Chance er den første låten som slår meg. Fra albumet Ready To Die. Det er nok den versjonen du i så fall ser etter. The original and best. Håper det er riktig. Her: Endret 21. juli 2011 av Smål 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Leter etter denne sangen, fikk bare høre en liten bit av den i første episode av The Community. Han synger :" I Said La La La La La": Opptak.mp3 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Leter etter denne sangen, fikk bare høre en liten bit av den i første episode av The Community. Han synger :" I Said La La La La La": Opptak.mp3 Det er Iggy Pop - The Passenger http://www.youtube.com/watch?v=QEY6_jcrzI8 På Opptaket ditt høres riktignok ut som om det er noen andre som synger. Endret 21. juli 2011 av UsedToBeSane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå