Nokkefeita Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Noen som vet hvilken sang NRK bruker til den ene "reklamen" for å sende inn sommerbilder til de? sommersang som blir sunget på Engelsk. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Noen her som vet hva denne sangen heter? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rOHQiSRIh9Y#at=122 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hørte en sang på the voice i går kveld, tror han het Aziz Wayne, eller noe lignende. Finner bare sangen "My Hope" på youtube og det er ikke den. Noen som vet flere sanger av han? Eller en sang som er ute nå som ligner på navnet Aziz Wayne. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Var det på radio? http://www.thevoice.no/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=13 Svaret er ikke i linken, men kanskje du kan kontakte dem for å spørre dem om hva de sendte? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Nei, det var på tv, men kan jo kontakte de for det Lenke til kommentar
vegard12345 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 noen som vet hva sangen heter som spilles under tv2 sumo reklamen på tv nå for tiden? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hørte en sang på the voice i går kveld, tror han het Aziz Wayne, eller noe lignende. Finner bare sangen "My Hope" på youtube og det er ikke den. Noen som vet flere sanger av han? Eller en sang som er ute nå som ligner på navnet Aziz Wayne. Det var ikke "Don't Miss The Party" muligens? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hørte en sang på the voice i går kveld, tror han het Aziz Wayne, eller noe lignende. Finner bare sangen "My Hope" på youtube og det er ikke den. Noen som vet flere sanger av han? Eller en sang som er ute nå som ligner på navnet Aziz Wayne. Det var ikke "Don't Miss The Party" muligens? Joooo! Thank you! Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Trist sang! Hei, jeg hørte nettopp "Father & Son" på P4 og kom på en "trist sang" jeg hørte som jeg ikke får ut av hodet. Den var på en reklame som gikk på TV for 2-3 år siden. "Karakteren" var en dukke/animasjon som gikk på kontoret med vanlige mennesker, men han var (unnskyld uttrykket) stygg som faen. Jeg husker ikke handlingen men mener det hele endte bra og det var en feelgood reklame. Sjokolade om jeg ikke tar helt feil. Noen som kan hjelpe meg? Takk. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Har en sang som irriterer meg jævlig. Den ligner på Spiderbait - Tonite, musikkvideoen er en tegnefilm (de hadde den på "Svisj" i gode gamle dager) og det er en kvinnevokal med på slutten. Hørte den på et utested i Stavanger tidligere denne uken. Hvis noen klarer den, er dere gode. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Trance dance (vet ikke helt forskjellen på sjangrene) låt som jeg hørte 2 ganger på en webradio i dag. Dame som synger, noe om life was not as expected og noe paradise greier tror jeg. Anybody? Lenke til kommentar
Ai0vnju Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Hei. Leter etter en sang som ble spilt mye på radio for en måneds tid siden. finner den ikke igjen på spillelistene. Det er en mann som synger på engelsk, Mann med SJUKT lys stemme... Den er veldig rolig i starten hvertfall, husker ikke resten av sangen:P Er MULIG han sier "People say" i starten... People say... bambam bambam bambm-bambam... bambam bambam-bambam... Vet det over er vanskelig å forstå, men kanskje NOEN forstår det xD Fant ikke den søkemotoren innenfor denne tråden som ble nevnt i første post... Takk=) EDIT: Han er hvit. Har sangen sin på youtube og spotify. For dem som ikke har sett han så vil dere tro han er et kvinnfolk som synger... Pga stemmen. Piano i starten hvertfall. Edit2: fant sangen: flying canoes av lukestar xD Endret 18. juli 2011 av Ai0vnju Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei. Leter etter en sang som ble spilt mye på radio for en måneds tid siden. finner den ikke igjen på spillelistene. Det er en mann som synger på engelsk, Mann med SJUKT lys stemme... Den er veldig rolig i starten hvertfall, husker ikke resten av sangen:P Er MULIG han sier "People say" i starten... People say... bambam bambam bambm-bambam... bambam bambam-bambam... Vet det over er vanskelig å forstå, men kanskje NOEN forstår det xD Fant ikke den søkemotoren innenfor denne tråden som ble nevnt i første post... Takk=) Eneste jeg kommer på med lyse stemmer og som har vært populær innenfor siste tiden er Bruno Mars og Cee lo Green Lenke til kommentar
Ai0vnju Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei. Leter etter en sang som ble spilt mye på radio for en måneds tid siden. finner den ikke igjen på spillelistene. Det er en mann som synger på engelsk, Mann med SJUKT lys stemme... Den er veldig rolig i starten hvertfall, husker ikke resten av sangen:P Er MULIG han sier "People say" i starten... People say... bambam bambam bambm-bambam... bambam bambam-bambam... Vet det over er vanskelig å forstå, men kanskje NOEN forstår det xD Fant ikke den søkemotoren innenfor denne tråden som ble nevnt i første post... Takk=) Eneste jeg kommer på med lyse stemmer og som har vært populær innenfor siste tiden er Bruno Mars og Cee lo Green Takk, men de 2 er ikke i nærheten til lys stemme som han jeg leter etter... Tror han har opperert stemmebåndet eller noe sånt Oo (Det var ikke facts:P ) Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hei har et spørsmål. tror sangen ble spillt mye på Nrkmp3 i 2004 =)Det er en remix av Everytime med Britney. den går fortere en vanelig, å stemmen hennes er lysere. håper noen kan hjelpe =) Lenke til kommentar
stifbest Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 heisann!! Lurer på om noen der ute vet hvilken melodi de bruker på tv2 Zebra i flere reklamer de har? Hørt at den har blitt brukt i en/flere Tippeliga-reklamer, og den perioden de reklamerte for "Big-Brother" (2011). Man hører ikke Melodien så lenge, men det man hører av den er den instrumental, med en dame som korer. Ikke så mye å gå på her men på forhånd takk Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Sangen fra tvnorge Fotball-reklamen mellom "lykkelig skilt" og "Big Bang Theory". Den første sangen som jeg tror går sånn ca slik: "Murder for cash, look who's back" Det er en rap/hip hop låt Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Trist sang! Hei, jeg hørte nettopp "Father & Son" på P4 og kom på en "trist sang" jeg hørte som jeg ikke får ut av hodet. Den var på en reklame som gikk på TV for 2-3 år siden. "Karakteren" var en dukke/animasjon som gikk på kontoret med vanlige mennesker, men han var (unnskyld uttrykket) stygg som faen. Jeg husker ikke handlingen men mener det hele endte bra og det var en feelgood reklame. Sjokolade om jeg ikke tar helt feil. Noen som kan hjelpe meg? Takk. Denne? Ikke utgitt i så fall. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Marbyz, takk - du gav meg noe og lete etter nå. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Leter etter sang nr to i den nye beat.no reklamen. Damestemme, litt inna inspirert(?) Synger bare ååÅÅÅHhåhåhåhåhåååååhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå