Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

leter etter en relativt kjent technosang. Den er utrolig simpel, og gammel (90-tallet eller no).

Den er lik igjennom hele sangen, og det er en person som synger det samme om og om igjen. Det som synges er ikke ord. noe i denne duren: ba-ri-papa baribarabadom osv.. (:p) Vil ikke forundre meg om den er russisk/finsk/nordnorsk!

Hva med Scatman John - Scatman

Edit: Forsein :p

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

jeg har fått opp et bilde av en musikkvideo i huet, men finner ikke ut hvilken sang det er :D enten er det rock (noe i denne duren tror jeg

) eller så er det noe scooter techno greier, er usikker.

det eneste jeg kan komme med er at det er en jente låst nede, og der nede er det ganske blått. Grunnen til at jeg sier scooter, er fordi det var en mann med i bildet om jeg husker rett, og han hadde ganske kort hår.... :p det er det eneste jeg husker...

ANYONE :D?

Lenke til kommentar

Jeg kom på en sang i går, men aner ikke hvem som synger den eller hva tittelen på sangen er.

Det er en eldre sang, har ikke noe anelse om tidsepoken, men jeg regner med at den er fra 90 tallet..

Det er ei dame som er vokalist og en annen kar som rapper litt på siden.. Mener også noe sånt som "true that" var en gjenganger, men jeg kan jo ta feil av teksten.. Melodien var også veldig fengende..

Noe som kunne mistenkes for å være synth eller noe med bassrytme som går opp og ned..

Også er det flere enn de to jeg nevner i videoen mener jeg å huske, samtidig som de kjører rundt i en bil - en amerikaner, kanskje en cadillac e.l.

Kan nevne at de hun som sagt var mørkhudet, men usikker på de andre.

Det er heller ikke en artist som er spesielt kjent nå lenger..

Lenke til kommentar

Hei er på leting etter en sang som går på radioen ganske ofte nå. Den er altså relativt ny.

Artisten synger/rapper på norsk og melodien er fengende. Husker dessverre ikke så mye av teksten men de sier noe om "monster" støtt og stadig... noen som har noen forslag?? :)

Lenke til kommentar

Hørte en technolåt nede i Tyrkia som jeg ikke kjenner navnet til. Spesielt i starten høres det ut som om man spiller/slår på glass, men dette er egentlig gjennomgående for hele låten. Regner med denne er ganske ny av året. Anyone?

Henter opp denne igjen :)

Lenke til kommentar

Here goes...

Pop-låt frå 80- eller 90-talet. Rocka, litt teknisk/elektronisk, med svært spesielt refreng, nemlig ei slags indianer/same/ur-folk-hymne som går slik: Ååå, iyaaa, iyaaa - åååaaaeiyaaaa iyeeee.... osv"

Nokon som har peil? Veldig kjent sang trur eg. :hmm:

Endret av huf
Lenke til kommentar

leter etter en relativt kjent technosang. Den er utrolig simpel, og gammel (90-tallet eller no).

Den er lik igjennom hele sangen, og det er en person som synger det samme om og om igjen. Det som synges er ikke ord. noe i denne duren: ba-ri-papa baribarabadom osv.. (:p) Vil ikke forundre meg om den er russisk/finsk/nordnorsk!

Shot in the dark, men kan det være den derre

-greia?
Lenke til kommentar

Shot in the dark, men kan det være den derre

-greia?

Evt

:p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...