johnj Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hei Har hørt en sang på reklamen for cd'en: absolutt hits 2004. Det er en rap sang, og på reklamen hører man kun: "this is a mans world..." Noen som vet hvilken sang dette er? Har lurt på dette lenge.. Whimsical - Coming Home? 1 Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ser noen ganger på ZTV om morgenen, og de kjører en reklame for et program kal Metal mellom sendingene. Reklamen går ut på at de spiller et gitarriff, mens de viser småklipp av forskjellige musikere (bl.a. Kirk Hammet [altså gitarspillinga hans, ikke tro noe annet!]). Spørsmålet er hva denne sangen heter. Noen som ser på det, som skjønner hvilken reklame jeg mener? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Pantera - Walk. Jaa! Takk Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Så en gang på Norge Rundt for lenge siden, også var det et innslag fra Tromsø eller noe sånn. Når de fløy over og filmet byen liksom, var det et mannekor som nynnet en melodi. Syntes den var tøff eg, så vis noen har peiling på ka koret og/eller melodien heter, så hadde eg vært takknemlig . Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Så på "10 things i hate about you" istad, og lurte på hva bandet+sangen de spiller på slutten heter? og hvis noen vet det lurte jeg også på hva hoved soundtracket til "the million dollar hotel" heter? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Så på "10 things i hate about you" istad, og lurte på hva bandet+sangen de spiller på slutten heter? og hvis noen vet det lurte jeg også på hva hoved soundtracket til "the million dollar hotel" heter? Finner vel litt her og her på imdb.com. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Hva heter sangen som er på NRK's reklame for filmer på nrk?? Hvem spiller sangen om Evel Knievel? Endret 16. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Så på "10 things i hate about you" istad, og lurte på hva bandet+sangen de spiller på slutten heter? og hvis noen vet det lurte jeg også på hva hoved soundtracket til "the million dollar hotel" heter? Finner vel litt her og her på imdb.com. Takker! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg var på juleball idag og der hørte jeg en sykt kul sang ( syntes jeg) Det var en remix av Eric Prydz - Call On Me. Men i begynnelsen så var det en helt annen sang med masse bass og divere trance og så begynte plutslig call on me etter 3-4 minutter i sangen. Ja, jeg er sikker på at det bare var 1 sang. Noen som vet hva denne heter? I begynnelsen roper de " tune the bass" osv Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er noen i klassen som har sunget på en sang: "The roof, the roof, the roof is on fire... We don't need the water let the motherfucker burn..." Hva heter den sangen? Og hvem er det som har den? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 (endret) Og hvem er det som har den? Kan være Clawfinger. Husker låta utrolig godt (en klassiker i barndommen), men jeg er litt usikker på hvem som faktisk spilte den. Edit: Nei, nå tuller jeg! "Bloodhound Gang - Fire Water Burn" er det selvfølgelig. Edit2: Riktig navn på sangen. Endret 20. desember 2004 av nr.4 1 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er noen i klassen som har sunget på en sang: "The roof, the roof, the roof is on fire... We don't need the water let the motherfucker burn..." Hva heter den sangen? Og hvem er det som har den? Bloodhound Gang - Fire water burn 1 Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Sangen er helt i slutten av " Traffic". Veldig rolig musikk... Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva heter sangen som er på NRK's reklame for filmer på nrk?? Hvem spiller sangen om Evel Knievel? De spiller iallefall Robbie Williams - Let me entertain you på en goood del av reklamene deres.. Lenke til kommentar
thom Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er det noen som vet hva sangen på lotto reklamefilmen med han bilmekanikeren heter. Den hvor han ene spør om han andre sover også sier han "nei jeg skrur" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Noen som vet hva sangen som kommer når tom cruise er på diskoteket i filmen Vanilla Sky som gikk på Tv2 i går heter?[trance] Sangene i filmen står i rekkefølge på denne lista på imdb.com. Det burde gå å finne ut hvilken det er ved å se på artistnavn osv... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er det noen som vet hva sangen på lotto reklamefilmen med han bilmekanikeren heter. Den hvor han ene spør om han andre sover også sier han "nei jeg skrur" Steve Harley/Cockney Rebel - Make Me Smile (Come Up And See Me) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå