elib Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Er det noen som vet hvilken sang som spilles i en ikea reklame for garderober som går akurat nå? Den er på fransk og synges av en kvinne. Sangen er halv rolig mens teksten går ganske fort. Syntes den er så fin og vil gjerne vite hvor jeg kan få tak i den! Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Noen som vet navnet på sangen i den nye IKEA-reklamen? Det er ei dame som synger fransk. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hei! Det går en sang på radioen nå som er utrolig fengende! Den har en slags plystre-lyd i melodien! Har lett utrolig lenge, men kan ikke finne ut hva den heter! Det er en jente som synger. Noen som vet? Mvh, meg http://www.youtube.com/watch?v=T-sxSd1uwoU Denne? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Noen som vet hvilken sang det er de synger: we're gonna rock tonight, everybody up - don't stop? Er house eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 kan det være denne? Lenke til kommentar
medlem-214688 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KUgvVAFFzN8 Coca Cola hadde en reklame med en dame som jobber på resturant. til slutt vil hun ikjke mer kler av seg klærna og går ut til den rulledøra der ser hun en annen mann som har gjort det samme.. etter det smiler hun ... please si meg hva den sangn hetter for den ruler. jeg husker bare "aha o yeah" osv. Lenke til kommentar
medlem-214688 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hvilken sang er samplet i refrenget her? Prøver igjen jeg. Jeg blir gal av å ikke finne det ut. Har hørt med flere gamle folk i fall de skulle kjenne den igjen. Kunne tro det var noe av Kurt Foss & Reidar Bøe eller Jens Book-Jensen eller noe i den duren, men finner nada. Finner ikke noe når jeg googler teksten heller. Jeg kan si så mye som at det er Kurt Foss og Reidar Bøe vi hører. Men jeg må jobbe litt mer med å finne ut nøyaktig hvilken sang det er. #####Moderatoredit: unngå bruk av caps lock##### "DEN GAMLE RØNNA" AV ARNE PAASCHE AASEN MED MELODI AV KURT FOSS OG REIDAR BØE: 1.VERS: Den gamle, rare rønna de reiv ned nå i vår -der bodde Gabrielle i over femti år. 2.VERS: Den pynta ikke gata, men den var lun og varm med pene potteplanter i hver en vinduskarm. 3.VERS SOM OGSÅ KAN KALLES ET SLAGS "REFRENG": E`grind på rustne hengsler som alltid knirka litt, en hekk av nyperoser, et morkent trestakitt.. 4.VERS: De reiv den gamle rønna og kjørte skrotet bort.. Hu kom på gamlehjemmet den dagen det ble gjort. 5.VERS: ..Så går hu der og stuller som gamle koner gjør. Hu har det godt. Bevares! Men ikke sånn som før.. 6.VERS: Det er som om hu mangler et sted å lenges mot, det er som hjertet hennes er rivi opp med rot. 7.VERS: Den kneiser stor og mektig mot kveldens himmelbryn med hundre blanke ruter som lyser ut mot by`n. 8.VERS: Den visne handa famler mot bleke, trette kinn - en annen verden lever sitt liv i hennes sinn: GJENTA 3.VERS ELLER "REFRENGET 2 GANGER: E`grind på rustne hengsler som alltid knirka litt, en hekk av nyperoser, et morkent trestakitt.. E`grind på rustne hengsler som alltid knirka litt, en hekk av nyperoser, et morkent trestakitt. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg er velig fan av Sexy som går på hverdager kl.12 på P3... har lett litt rundt på nett nå men sliter med å finne ut hva introjingle til selve showet heter.... Rimelig sikker på at det er en eller annen gammel norsk greie... Noen som vet? tusen takk.... melodien kan høres her etter åpningslåta http://nettradio.nrk.no/default.php?&kanal=P2NoYW5uZWw9bnJrLXBldHJlJnN0YXJ0PTIwMTEtMDYtMjRUMTIlM0EwMiUzQTAwJmVuZD0yMDExLTA2LTI0VDEzJTNBMDAlM0EwMCZ0aXRsZT1VMlY0ZVE9PSZpbm49MCZ1dD0wJmJpdHJhdGU9 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 kan det være denne? Nope, nå er vel den alt annet enn house også da Lenke til kommentar
youka Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Coralie Clément - Ça Valait la Peine 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Haha, unnskyld. Har ikke peiling på musikksjangre Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 jeg var nylig i syden.. og der hørte jeg en house/techno/dance sang som jeg ikke finner navnet på. teksten går: "Her eyes, her lips her face" *melodi* "face (phase?) of love" osvosv.. jeg var full for det meste av tiden så jeg kan ikke gi noe mer å gå etter : p Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 "durud du du ru" Noen som vet i hvilken sang dette synges av en mann? Det er nesten sm nynning. Jeg trodde det var Sting, men jeg finner ingen av sangene hans som stemmer overens med dette. Lenke til kommentar
Jupptitu Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=tC1NR7AL_9s Wild guess 8-) Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=tC1NR7AL_9s Wild guess 8-) Ehhm, nei ikke helt dog det er en veldig bra sang skal legges i Ipod. Noen andre forslag? Jeg vet det er en kjent sang, sannsynligvis av en kjent mannlig sanger med bakgrunn i jazz/funk/Rock. EDIT: Sangen var rolig, ikke energisk med rask rytme. Endret 25. juni 2011 av Adogg Lenke til kommentar
Jupptitu Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Jamie Cullum spiller Jazz, og mellom 1:45 og 2:10 er det du skreiv ganske sentralt i sangen Sjekk den ut... Chill sommersang uansett om det er den eller ikke Endret 25. juni 2011 av Jupptitu Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Noen som vet hvilken sang det er de synger: we're gonna rock tonight, everybody up - don't stop? Er house eller noe i den duren. Vet hvem du mener, men finner ikke ut hva den heter nå. Det er ei dame som synger, right? We're gonna rock tonight, everybody up - don't stop tonight, move it on the floor damdamdam Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg trenger litt hjelp med en elektronikasang. Artisten skal på Hove og musikkvideoen var bare et bilde av en strand. Ganske sikker på at han ikke var fra Norge. Lenke til kommentar
elib Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Coralie Clément - Ça Valait la Peine Det var den jeg tenkte på ja, tusen takk! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Noen som kjenner navnet på sangen i den ene OneCall-reklamen med fallskjermhopperen og snøscooteren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå