sebbur Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ser gjennom The Sopranos på nytt nå og fant et svært interessant lydspor i introen til s03e01. Introen til sangen virker kjent, finnes det en mer populær sang med lignende melodi? Skulle ønske introen bare fortsatte, er herlig! Det aller første som slo meg var Roxette - The Look. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Leter etter en sang som jeg har likt ganske lenge men aldri helt funnet ut hva heter. Alt jeg vet fra sangen: -"bandet" består av minst to personer. En dame og en mann - De bruker keyboard - under en live-spilling (tror det va programmet Smørøyet)brukte de kostymer som minnet om Romerriket. -språket minnet om Fransk/spansk/italiensk Sangen ble spilt på Jærradioens "helgas utvalgte" igår. Finner ingen "logg" på internett for hvilke sanger som har blitt spilt der. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Har hørt en sang et par ganger på nettradio, men aldri klart å få med meg artist og sangnavn. Eneste jeg husker er at den kan minne om Adele - Rolling in the deep på starten, men når refreng kommer så blir det et hardere gitarriff som gjør lyden litt mer røff i forhold til Adele sin låt. Noen som har en ide om hvilken sang jeg lurer på? Gossip - Heavy Cross. Kom på radioen nuh, så da fikk jeg tak i artist og tittel Leter etter en sang som jeg har likt ganske lenge men aldri helt funnet ut hva heter. Alt jeg vet fra sangen: -"bandet" består av minst to personer. En dame og en mann - De bruker keyboard - under en live-spilling (tror det va programmet Smørøyet)brukte de kostymer som minnet om Romerriket. -språket minnet om Fransk/spansk/italiensk Sangen ble spilt på Jærradioens "helgas utvalgte" igår. Finner ingen "logg" på internett for hvilke sanger som har blitt spilt der. IL Cæsar/Caesar? 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hei, Har en litt vanskelig en. Dette er et klipp fra PinkPop festivalen i Nederland. Artisten(e) her er The Bloody Beetrots Death Crew, Vil gjerne vite hva sangen som begynner 4:21 heter. Tror ikke dette er en sang de har laget selv, men en de har remixet. http://www.youtube.com/watch?v=lLHu5GAZT-A&feature=related Lenke til kommentar
Rimtusse Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Har en sang som jeg har hørt fra lenge siden som jeg syntes var så bra. Teksten er engelsk men bandet er finsk! det er rock/metal (tror jeg), musikk videoen er i et landskap med snø og mesteparten av musikkvideoen er det en gammel mann som besøker hans døde kone der hun ble gravlagt. Jeg husker han hadde med seg en hund igjennom en god del av videoen Eneste jeg kommer på av band som er finske, som synger på engelsk og er innenfor rock/metal sjangeren er HIM og Nightwish Lenke til kommentar
Rimtusse Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Leter etter en sang, som jeg hørte i dag på p5 mellom klokken 8 og halv 9. Programlederen sa det var hans yndlingssang. Dette er en typisk sang som dem spiler på energy og p5. Er en man som synger, også er det litt koring. Mer sånn: Kor: na na na na na nana. mann: synger noe. En stemme som stikker seg ganske ut. Hjelpe My Chemical Romance med Na Na Na..? Lenke til kommentar
Rimtusse Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Noen som har peiling på hva sange i reklame-videoklippet som ligger på denne linken http://meny.no/Tema-med-Menykokken/Vi-frister-deg-til-5-om-dagen/ Står på sia dems: «When I Grow» er skrevet og komponert av Lars Kilevold for Meny. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 IL Cæsar/Caesar? Takker og bukker! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Har en sang som jeg har hørt fra lenge siden som jeg syntes var så bra. Teksten er engelsk men bandet er finsk! det er rock/metal (tror jeg), musikk videoen er i et landskap med snø og mesteparten av musikkvideoen er det en gammel mann som besøker hans døde kone der hun ble gravlagt. Jeg husker han hadde med seg en hund igjennom en god del av videoen Eneste jeg kommer på av band som er finske, som synger på engelsk og er innenfor rock/metal sjangeren er HIM og Nightwish the rasmus er vel og finske, men kjenner ikke til noen av videoene deres. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Leter etter en sang jeg hørte for noen år siden, den var svensk, og hadde gitarpsilling som hovedtema. I musikkvideoen går en mann og en dame rundt i en by. I denne byen ser man også fester på stranda, og flere liknednde ting. Sangen går ut på en person som ingen bryr seg om forsvinner, eller noe i den duren.. Takker for svar Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Dette er en sang fra en Blue Mountain state... (Episode 2 sesong 2 for å være presis) den går går på ca. 10:30 min inni episoden under en treningsøkt... Jeg hører bare dette : (har ikke hjulpet meg ennå) Man running a new revolutin No one ever told you it was gonna be easy, no ever told you it was gonna be fair.. wo-ah wo-ah! Sand level (?) a new revolution wo-ah wo-ah You want it you want it you want it, you got it!' Forresten, dette er rock / punk sjanger vil jeg tro. Hjeeelp (er sykt hekta på sangen) FAAANT DEN <3 http://www.youtube.com/watch?v=cWl-33AB3gs Endret 20. juni 2011 av MadsFN Lenke til kommentar
dropface Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg leter etter en låt som tok av på listene på begynnelsen 2000-tallet.. - singellåt - 5,6 sangere som danser - pop/hiphop-ish Musikkvideoen fra den låta foregår for det meste på en scene hvor de danser, og rullerer på hvem som synger etter hvert som versene går. Noen som husker? denne? http://www.youtube.com/watch?v=mhj0Q8wUlqs Ah, spot on! Takk. Lenke til kommentar
Reed Richards Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Hei! Jeg lurer på hvilken artist/gruppe som ble spilt i programmet "Hurtigruten" på NRK 2 - Tirsdag 21. juni, mellom kl. 13.20 - 13.45 - sånn cirka. Endret 22. juni 2011 av Reed Richards Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei! Jeg lurer på hvilken artist/gruppe dere spilte i programmet "Hurtigruten" på NRK 2 - Tirsdag 21. juni, mellom kl. 13.20 - 13.45 - sånn cirka. Du får vente litt, NRK har sagt at komplett spilleliste skal komme når turen er over. Lenke til kommentar
AlphaMale Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei! Det går en sang på radioen nå som er utrolig fengende! Den har en slags plystre-lyd i melodien! Har lett utrolig lenge, men kan ikke finne ut hva den heter! Det er en jente som synger. Noen som vet? Mvh, meg Lenke til kommentar
Awesome Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei! Det går en sang på radioen nå som er utrolig fengende! Den har en slags plystre-lyd i melodien! Har lett utrolig lenge, men kan ikke finne ut hva den heter! Det er en jente som synger. Noen som vet? Mvh, meg Peter, Bjorn and John - Young Folks? Lenke til kommentar
AlphaMale Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Nei, er ikke den altså - tror denne er ganske ny. Noen andre som har noen forslag? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Når du sier den er ganske ny, men har lett etter den utrolig lenge, hvor lenge snakker vi om da? Er den fra i år eller i fjor? Lenke til kommentar
Chelsea FC Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Lurer på hva den første sangen i denne videoen heter. Prøver å søke, men har ikke noe annet utgangspunkt enn sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå