stratosfære Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Lurer på hvem som har det bass-licket som spilles av under Crispo-reklamene som var før? kan minne om Another One Bites The Dust av Queen. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 1: Det er litt sånn Grant Lee Buffalo-stil, teksten går noe sånt som "this could be my final/finest hour, this could be my misery" eller noe sånt. Klarer ikke finne den på google 2: Episk symfoni-rock fra komponist fra det tidligere Jugoslavia, som jeg tror spiller alle instrument selv. Mulig han kaller seg for noe med "Dr.". Fra tidlig 1990-tallet. Sangene var typisk på 10+ minutter, med voldsomme oppbygninger. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Nei det er ikke den, skjønner at det kan være vanskelig å finne en sang med så lite info, andre setningen så synger dem: "Check you left, check your right" ikke refrenget altså men helt i starten. Har prøvd å søke på lyrics på google, men finner ingenting, kanskje ikke at det er direkte rock men noe lignende i allefall, som sagt den er ganske populær og har vært det en stund. http://www.youtube.com/watch?v=qMxX-QOV9tI Denne? Endret 10. juni 2011 av Haageen Lenke til kommentar
vegard12345 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Denne? Nei, det er mere rock og det er en mannlig artist. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Noen som vet hvilken låt dette er fra? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Noen som vet hvilken låt dette er fra? Det er fra Word Of Mouth - King kut, som er mixet av Liam Howlett(The Prodigy) Du kan f.eks se her hvordan Liam har laget superhitten SMBU, med bruk at blant andre gode gamle hip hop klassikere. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Noen som vet hvilken låt dette er fra? Det er fra Word Of Mouth - King kut, som er mixet av Liam Howlett(The Prodigy) Det er nok ikke den. Sjekket ut den på youtube før jeg kom hit. Låta jeg ser etter kommer etter King Kut (5:46). Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Noen som vet hvilken låt dette er fra? Det er fra Word Of Mouth - King kut, som er mixet av Liam Howlett(The Prodigy) Det er nok ikke den. Sjekket ut den på youtube før jeg kom hit. Låta jeg ser etter kommer etter King Kut (5:46). Virker som om det er overgangen fra låt 3 til 4 på Dirtchamber albumet og ligner kanskje mere på Dj Mink - Hey! Hey! Can U Relate, som er starten på spor 4 Endret 11. juni 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Det var the anthem den het... haha.. endelig datt det ut Tror vi har vært på utkikk etter samme sang. Har du en link til sangen? Lenke til kommentar
excellent Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Noen som vet hvem som synger sangen i reklamen for Fiat 500 Italia Edition? Sangen heter forøvrig Here`s looking at you... Endret 12. juni 2011 av excellent Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hva heter sangen de bruker i S.O.S Gotland? jeg hørte den på outroen av episoden.. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 i serien "The OC" i første episode sesong 1, altså the pilot episode så spiller det en veldig rolig sang den første morgenen ryan våkner opp i pool house og går ut og ser den syke utsikten mot havet. har lett på alle sider som har oversikt over hvilke sanger som er i hvilke episoder men den står ikke der! Noen som vet hva den heter? link til sangen på youtube her, ingen har skrevet navnet der skjønner u: Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Christopher Tyngs musikk det der. Står i kommentarene. Står også at det ikke er en lengre versjon Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Leter etter navnet på et band eller gruppe som heter the (et eller annet) project. Det er det et eller annet-ordet jeg er ute etter da. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 wamdue project king of my castle? Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 nei, lurer på om det var noe 'dog' i det ordet.. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 hei hørte en sang på en rulletekst som var kjempefin, men nå klarer jeg ikke huske hva filmen heter:P fant den på youtube men ble delete etter stund(sangen) Filmen handler hvrtfall om noen mus(bra tegnet/animert) regner med at den er amerikansk ble vist på cartoon network, noen som vet hvilken sang/film dette er? kan jo ikke finnes så mange filmer med mus:P Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Ratatouille? kan jo ikke finnes så mange filmer med mus:P Å joda Endret 14. juni 2011 av TMB Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=7xeVxKxmvkM Noen som klarer å finne ut hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå