Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver igjen:

 

Noen som vet hva sangen i reklamen for VG Lista Topp 20 som går på radio (jeg har hørt den på P3 noen ganger) nå for tiden heter? Det er en techno/trance/dance/party sang med litt smurfestemme i som du hører et lite klipp av.

 

? :)

 

Det er en typisk partylåt som går på The Voice for tida. Kvinnen som synger/danser har mørkt hår og ser iransk ut. Sangen er blitt spilt mye på russetreffene. Noen som veit hvilken det er?

 

Lenke til kommentar

Prøver igjen:

 

Noen som vet hva sangen i reklamen for VG Lista Topp 20 som går på radio (jeg har hørt den på P3 noen ganger) nå for tiden heter? Det er en techno/trance/dance/party sang med litt smurfestemme i som du hører et lite klipp av.

 

? :)

 

Nei, desverre.

 

Stemmen er mer smurfete (kunstig redigert) og sangen er mer trance/techno-ish.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Noen som vet hva musikken i altibox fotballpauseinnslaget heter? Det er en video av forskjellige stolte og mindre stolte øyeblikk i Norsk fotball, akompagnert av noe musikk jeg gjerne skulle hatt kloa i.

Lenke til kommentar

Hørte en ganske fet dubstep låt på nrk p3 når jeg var ute å kjørte bil rundt kl 21:00 i går. Irriterer meg noe sykt over at den ikke står oppført på sist spilte låter på nettsidene dems, husker kun 2 linjer av sangen:

 

"Break yourself ni***"

"King Kong aint got nothing on me"

 

Noen?

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en låt som tok av på listene på begynnelsen 2000-tallet..

 

- singellåt

- 5,6 sangere som danser

- pop/hiphop-ish

 

Musikkvideoen fra den låta foregår for det meste på en scene hvor de danser, og rullerer på hvem som synger etter hvert som versene går.

 

Noen som husker? :D

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en låt som tok av på listene på begynnelsen 2000-tallet..

 

- singellåt

- 5,6 sangere som danser

- pop/hiphop-ish

 

Musikkvideoen fra den låta foregår for det meste på en scene hvor de danser, og rullerer på hvem som synger etter hvert som versene går.

 

Noen som husker? :D

 

Første jeg tenker på er denne:

 

http://www.youtube.com/watch?v=RQa7SvVCdZk

 

Men antallet sangere er færre. Har du mer info? Damer som synger? Menn?

Lenke til kommentar

Jeg hørte en låt på et utested for noen uker siden, såvidt jeg kan huske var det ingen vokal, og heller ikke noen tradisjonell "party-låt". Først var jeg faktisk nesten sikker på at det var en Robert Plant låt, nærmere bestemt Gone, Gone, Gone som han synger med Alison Krauss. Men nå som jeg hører denne kan det ikke være denne. Men den har samme fengende rytme og rullende flyt. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...