Runningback Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=GI6CfKcMhjY Noen som har peiling på hvilken sang melodien på refrenget høret til?? Lenke til kommentar
IngerB Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Beklager på forhånd hvis jeg er ei kløne som ikke finner ut av dette selv, men søkene mine gir ikke resultater. Mannlig, norsk artist. Sangen har jeg hørt mange ganger på P1. Den handler om en guttunge som drar på butikken med han far. Mange ganger gjentas det "Det var fredag" "I baksetet.." "Bak rattet satt han far" "Vi skulle kjøpe sølvpilen og Donald" Noen som kan hjelpe??? Har bare disse få ordene på hjernen, blir gal! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har hørt en sang et par ganger på nettradio, men aldri klart å få med meg artist og sangnavn. Eneste jeg husker er at den kan minne om Adele - Rolling in the deep på starten, men når refreng kommer så blir det et hardere gitarriff som gjør lyden litt mer røff i forhold til Adele sin låt. Noen som har en ide om hvilken sang jeg lurer på? Kan det være den? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har hørt en sang et par ganger på nettradio, men aldri klart å få med meg artist og sangnavn. Eneste jeg husker er at den kan minne om Adele - Rolling in the deep på starten, men når refreng kommer så blir det et hardere gitarriff som gjør lyden litt mer røff i forhold til Adele sin låt. Noen som har en ide om hvilken sang jeg lurer på? Kan det være den? Hei og takk for svar. Sangen er bra, hører en del på Ellie Goulding, men det er nok ikke den sangen heller, desverre. Kjenner jeg nesten blir smågal av å tenke på den #¤//((#¤% sangen, for den er jo faktisk bra og. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=GI6CfKcMhjY Noen som har peiling på hvilken sang melodien på refrenget høret til?? Jeg vil tippe at dette er noe de har laget selv som de ikek har brydd seg om at høres veldig likt noe annet, uten at det er en direkte cover. Jeg og fikk en fornemmelse av at "detet har jeg hørt før". Etter litt tenking tror jeg det må være denne. Hopp til 1:52 http://www.youtube.com/watch?v=BbRfapWaOKk#t=1m52s Etter litt mer tenking, hør også på denne, ca 55 sekunder uti: Endret 30. mai 2011 av Ekko 1 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=GI6CfKcMhjY Noen som har peiling på hvilken sang melodien på refrenget høret til?? Jeg vil tippe at dette er noe de har laget selv som de ikek har brydd seg om at høres veldig likt noe annet, uten at det er en direkte cover. Jeg og fikk en fornemmelse av at "detet har jeg hørt før". Etter litt tenking tror jeg det må være denne. Hopp til 1:52 http://www.youtube.com/watch?v=BbRfapWaOKk#t=1m52s Etter litt mer tenking, hør også på denne, ca 55 sekunder uti: Tusen takk! Det var den siste der jeg tenkte på, "Venn". Lenke til kommentar
Grand Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Noen som veit hvilken sang som er i denne filmen? Har sjekka alle kommentarene til den, men det står svært lite. EDIT: Herregud, er det mulig. Sjekka 10 sider med kommentarer, men ikke kommentaren til han som la ut filmen og der står sangen Unnskyld bryet! Endret 30. mai 2011 av Sno Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Lurer på to "dance"-aktige sanger som ble spilt på treningssenteret i dag: Sang 1 går noe som følger: "I'll be there..." "Wherever you are" Sang 2: "Dream of the sky" "The boys and girls..." "My world" synges ofte Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Lurer på to "dance"-aktige sanger som ble spilt på treningssenteret i dag: Sang 1 går noe som følger: "I'll be there..." "Wherever you are" http://www.youtube.com/watch?v=bLIUd9aGaiE ? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hei. Tok meg en kaffe i dag hvor de spilte en sang som jeg digger, men ikke gjenkjenner. Det er en lys kvinnestemme som syngr lyst og sier noe lignende som "turn my heartbeat" eller hvertfall "heartbeat" trodde først det var briskeby, men de har ingen lignende sanger. Forslag? Lenke til kommentar
ideyar Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg leter etter en ganske ny techno sang. refrenget er husker jeg ikke mye av, men noe av det gikk slik: "it's cannabis, cannabis" osv. mer husker jeg ikke, men jeg vil gjerne vite hva sangen heter. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hva heter sangen som begynner 4:26? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Hei. Tok meg en kaffe i dag hvor de spilte en sang som jeg digger, men ikke gjenkjenner. Det er en lys kvinnestemme som syngr lyst og sier noe lignende som "turn my heartbeat" eller hvertfall "heartbeat" trodde først det var briskeby, men de har ingen lignende sanger. Forslag? Denne? Jeg leter etter en ganske ny techno sang. refrenget er husker jeg ikke mye av, men noe av det gikk slik: "it's cannabis, cannabis" osv. mer husker jeg ikke, men jeg vil gjerne vite hva sangen heter. Endret 31. mai 2011 av TMB Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hei. Tok meg en kaffe i dag hvor de spilte en sang som jeg digger, men ikke gjenkjenner. Det er en lys kvinnestemme som syngr lyst og sier noe lignende som "turn my heartbeat" eller hvertfall "heartbeat" trodde først det var briskeby, men de har ingen lignende sanger. Forslag? Denne? Hei! Takk for svar. Nei det er ikke den jeg er ute etter. Som sagt en dame med lik stemme som vokalisten i briskeby som synger "feel my heart beat" el. lignende. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Hei. Tok meg en kaffe i dag hvor de spilte en sang som jeg digger, men ikke gjenkjenner. Det er en lys kvinnestemme som syngr lyst og sier noe lignende som "turn my heartbeat" eller hvertfall "heartbeat" trodde først det var briskeby, men de har ingen lignende sanger. Forslag? Denne? Hei! Takk for svar. Nei det er ikke den jeg er ute etter. Som sagt en dame med lik stemme som vokalisten i briskeby som synger "feel my heart beat" el. lignende. Høres ut som denne Endret 31. mai 2011 av Karina Hulesangerhule 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) . Endret 31. mai 2011 av Hugol Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Høres ut som denne Takk! Du mekket kvelden min Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Bare hyggelig Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hva heter sangen som begynner 4:26? Rob dougan - clubbed to death Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hva heter sangen/jingelen som brukes i åpningsekvensen for radioresepsjonen på tv? Tenker på den dinge-dinge-dinge-ding-ding. x2 Er det sjølsnekra eller tatt fra noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå