DodgeThis Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei Lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne navnet på en sang jeg hørte i en butikk i går ? Det er en ganske "hipp" låt, det er ei dame som synger "kiss me" flere ganger, vil tro det er i refrenget. Det er ikke Sixpence None the Richer, anyone ? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Denne kan være til hjelp for mange! Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) [/media]='1304246845' post='17692832']Hei Lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne navnet på en sang jeg hørte i en butikk i går ? Det er en ganske "hipp" låt, det er ei dame som synger "kiss me" flere ganger, vil tro det er i refrenget. Det er ikke Sixpence None the Richer, anyone ? Katy Perry - E.T Endret 1. mai 2011 av DiNozzo 1 Lenke til kommentar
Thode Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Veldig lite informasjon men: Jeg leter etter en sang som kan minne litt om Darude - Sandstorm, litt lignende acidsynth som spiller en ganske kjapp melodi, og innimellom er det en damestemme tror jeg, som synger "I wanna see you move". Hørte den på "Roger's" i Tromsø i går rett før "Boten Anna" og "Song om ingenting" og "Luvstruck", hvis noen var der. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei, jeg leter etter artist/navn på sangen på introen til filmen Green Street Hooligans? Audiggle gav ikke noe svar =/ Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei, jeg leter etter artist/navn på sangen på introen til filmen Green Street Hooligans? Audiggle gav ikke noe svar =/ http://www.imdb.com/title/tt0385002/soundtrack Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Takk DiNozzo. Ken jones - Only When I Laugh Endret 1. mai 2011 av InToRv Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Leiter etter en partysang der det er noen som synger "the end". Og det er vel egentlig det jeg veit. Går vel noe som dette: "The end, the end, the the the end." Kreds til den som klarer å finne den. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Noen som vet hva sangen i reklamen for VG Lista Topp 20 på radio (jeg har hørt den på P3 noen ganger) nå for tiden heter? Det er en techno/dance/party sang med litt smurfestemme i som du hører et lite klipp av. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Veldig lite informasjon men: Jeg leter etter en sang som kan minne litt om Darude - Sandstorm, litt lignende acidsynth som spiller en ganske kjapp melodi, og innimellom er det en damestemme tror jeg, som synger "I wanna see you move". Hørte den på "Roger's" i Tromsø i går rett før "Boten Anna" og "Song om ingenting" og "Luvstruck", hvis noen var der. Longshot, menneh Starstylers ft. Michy - "Keep on Moving" ? Lenke til kommentar
DodgeThis Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 [/media]='1304246845' post='17692832']Hei Lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne navnet på en sang jeg hørte i en butikk i går ? Det er en ganske "hipp" låt, det er ei dame som synger "kiss me" flere ganger, vil tro det er i refrenget. Det er ikke Sixpence None the Richer, anyone ? Katy Perry - E.T Takk Lenke til kommentar
Thode Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Veldig lite informasjon men: Jeg leter etter en sang som kan minne litt om Darude - Sandstorm, litt lignende acidsynth som spiller en ganske kjapp melodi, og innimellom er det en damestemme tror jeg, som synger "I wanna see you move". Hørte den på "Roger's" i Tromsø i går rett før "Boten Anna" og "Song om ingenting" og "Luvstruck", hvis noen var der. Longshot, menneh Starstylers ft. Michy - "Keep on Moving" ? Nei, desverre:( Takk for svar Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Første songen her: http://www.youtube.com/watch?v=td-cYUVOg4Q Nokon som veit kva den heite? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Leiter etter en partysang der det er noen som synger "the end". Og det er vel egentlig det jeg veit. Går vel noe som dette: "The end, the end, the the the end." Kreds til den som klarer å finne den. Er det denne? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Desverre, har litt mer partyfaktor. Tenk typisk russemusikk! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Veldig lite informasjon men: Jeg leter etter en sang som kan minne litt om Darude - Sandstorm, litt lignende acidsynth som spiller en ganske kjapp melodi, og innimellom er det en damestemme tror jeg, som synger "I wanna see you move". Hørte den på "Roger's" i Tromsø i går rett før "Boten Anna" og "Song om ingenting" og "Luvstruck", hvis noen var der. Longshot, menneh Starstylers ft. Michy - "Keep on Moving" ? Nei, desverre:( Takk for svar Kanskje det er LMFAO - Party rock anthem? Tenkte på innlegget ditt da jeg hørte den på radion i bilene da jeg dro til jobb i dag Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Noen som klarer å finne ut hva sangen i begynnelsen av denne videoen heter? = ( Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Noen som har peiling på hva sange i reklame-videoklippet som ligger på denne linken http://meny.no/Tema-med-Menykokken/Vi-frister-deg-til-5-om-dagen/ Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Noen som klarer å finne ut hva sangen i begynnelsen av denne videoen heter? = ( Anoushka Shankar and Karsh Kale - Slither 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå