TMB Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hva heter sangen som blir spilt i den nye MENY-reklamen? Virker som om refrenget er "When I grow up". Anyone? Denne? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Nei, det er en sang sunget av en mann (rolig gitarspill). Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 LMFAO - Party Rock Anthem? Takker Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hei! Nå har jeg virkelig prøvd alt her. Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvilken sang som ble spilt av på slutten av gårsdagens episode av Paradise Hotel? Her er link til episoden: http://www.tv3play.no/play/244690/ Musikken starter på 35:53. Rolig piano spilling. Takk! Bump! Ingen som vet? Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Noen som husker hvilken sang de brukte i reklamen for Stimorol eller Extra tyggepastiller hvor slagordet i reklamen var "Kyss Mer!" Sangens sjanger var av type House Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Noen som husker hvilken sang de brukte i reklamen for Stimorol eller Extra tyggepastiller hvor slagordet i reklamen var "Kyss Mer!" Sangens sjanger var av type House Adrian Lux - Teenage Crime. Hvis jeg ikke husker helt feil. Endret 28. april 2011 av Βlur Lenke til kommentar
arcimist1 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) jeg lurer svært på hva denne sangen heter : ) den er dritbra, tenker å høre den når jeg skal cruise i båt o.l : ) http://www.youtube.com/watch?v=eADPKuuajxc Endret 28. april 2011 av arcimist1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) jeg lurer svært på hva denne sangen heter : ) den er dritbra, tenker å høre den når jeg skal cruise i båt o.l : ) http://www.youtube.com/watch?v=eADPKuuajxc http://www.youtube.com/watch?v=SwDpBzBQOw8 Fenech Soler - Stop and stare (gemini remix) Endret 28. april 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
arcimist1 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 jeg lurer svært på hva denne sangen heter : ) den er dritbra, tenker å høre den når jeg skal cruise i båt o.l : ) http://www.youtube.com/watch?v=eADPKuuajxc http://www.youtube.com/watch?v=SwDpBzBQOw8 Fenech Soler - Stop and stare (gemini remix) tusen takk! nå har du reddet båtkosen, og kos foran fly simulator Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 jeg er en helt 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Noen som vet hva sangen som spilles i reklamen til "Breaking Bad" på MAX heter? Lenke til kommentar
almyy Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Lurer på hva sangen som går på en TV3-reklame for tiden heter. Reklamen handler generelt om TV3 sine programmer. Husker i hvert fall at ekstrem oppussing er med. Sangen minner litt om Two Door Cinema Club sine sanger. Lurer kanskje på om artisten var med på Hove i fjor, altså i 2010. Sykt irriterende å ikke komme på slike sanger Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Hei. Begynnelsen av fjorden baby sin "himmelen" minner meg om en annen sang, klarer ikke å finne ut av hvilken det er. Noen som kan peke meg i rett retning? edit: kom på det etter heavy tenking. Er fra "The last little dinosaur" kjekk og trist sang Endret 29. april 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Johan231 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg så akkurat den franske filmen Taxi 4. Og rundt 1:04:20 i filmen kommer en melodi i bakrunnen som jeg gjerne vil ha navnet på. Jeg har prøvd å finne navnet med Shazam, og Tunatic som jeg ble tipset om i førsteposten her uten hell, mest sannsynlig fordi det er for mye støy og dialog i filmen imens melodien er i gang. Jeg har også hørt igjennom soundtrackene til filmen på youtube, men klarte ikke finne den der heller. Så nå prøver jeg lykken her, og håper noen av dere kan navnet på melodien! Takker for alle forslag! Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 TV2 brukte i sine nyhetssendinger en sang med et fint refreng når de reklamerte for bryllupet i Engeland nettop. Den gikk sånn: "I se a whole new world in your eyes" (Eller noe sånn) Hva heter sangen og hvem synger den? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) A Whole New World fra Aladdin, kanskje? Var det første jeg tenkte på Endret 30. april 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 A Whole New World fra Aladdin, kanskje? Var det første jeg tenkte på Nei, det er ikke den. Trodde det jeg også da jeg søkte, men den var ikke like fin. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hmm, da vet jeg ikke Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg så akkurat den franske filmen Taxi 4. Og rundt 1:04:20 i filmen kommer en melodi i bakrunnen som jeg gjerne vil ha navnet på. Jeg har prøvd å finne navnet med Shazam, og Tunatic som jeg ble tipset om i førsteposten her uten hell, mest sannsynlig fordi det er for mye støy og dialog i filmen imens melodien er i gang. Jeg har også hørt igjennom soundtrackene til filmen på youtube, men klarte ikke finne den der heller. Så nå prøver jeg lykken her, og håper noen av dere kan navnet på melodien! Takker for alle forslag! Har du sjekket imdb.com? Lenke til kommentar
Johan231 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg så akkurat den franske filmen Taxi 4. Og rundt 1:04:20 i filmen kommer en melodi i bakrunnen som jeg gjerne vil ha navnet på. Jeg har prøvd å finne navnet med Shazam, og Tunatic som jeg ble tipset om i førsteposten her uten hell, mest sannsynlig fordi det er for mye støy og dialog i filmen imens melodien er i gang. Jeg har også hørt igjennom soundtrackene til filmen på youtube, men klarte ikke finne den der heller. Så nå prøver jeg lykken her, og håper noen av dere kan navnet på melodien! Takker for alle forslag! Har du sjekket imdb.com? Ja, så vidt jeg kunne se så lå det ingen soundtracks ute der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå