Datasmurf Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvilken sang er samplet i refrenget her? Prøver igjen jeg. Jeg blir gal av å ikke finne det ut. Har hørt med flere gamle folk i fall de skulle kjenne den igjen. Kunne tro det var noe av Kurt Foss & Reidar Bøe eller Jens Book-Jensen eller noe i den duren, men finner nada. Finner ikke noe når jeg googler teksten heller. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Heisann! Leter etter en eldre trance/tecno sang. Den høres ut som en remix av Heart - Alone, men den heter noe annet. Noen som har en ide om hvilken sang jeg leter etter? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Heisann! Leter etter en eldre trance/tecno sang. Den høres ut som en remix av Heart - Alone, men den heter noe annet. Noen som har en ide om hvilken sang jeg leter etter? Eneste jeg fant i spillelista mi var .Vet jeg har noen andre mixer av sangen, men husker de ikke. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Kom på navnet J & R Project - Keep It Up. Som sagt, det hørs ut som en remix, men det er vel strengt talt ikke det Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Haha, syns ikke det var så mye likhet mellom Heart og Keep it up akkurat Men bra du fant sangen du leita etter Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Okei, jeg vet da fanken hvor jeg skal spørre om dette her siden dette ikke er noen pop/rockelåt på noen måte, men jeg prøver meg her alikvel. Som kanskje noen har sett, så pleide NRK å spille en slags pausesang i sine kjøkken/matlaginsprogrammer og sånt. Jeg tror kanskje også denne sangen, eventuelt de sangene, er blitt brukt flere steder, og jeg tenker spesielt på litt eldre NRK-stil når jeg hører denne sangen. Noen som kan ha peiling på hva jeg prater om, eventuelt har en link eller noe? EDIT: AH, HERLIG! Fant ut av det! Programmet het selvfølgelig Fjernsynskjøkkenet og musikken: http://www.youtube.com/watch?v=a_GY37A95TY Endret 8. april 2011 av Selvin 1 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Hvilken sang er dette? kan virke som den er klippet litt i videon. http://www.youtube.com/watch?v=weFTWBA-ntk har prøvd å google noen av ordene + lyrics men finer ingen ting. edit: fantn sjæl , Carl Klang - Hang Em High Endret 8. april 2011 av Admiral1 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Noen som vet hva denne heter? =) http://www.youtube.com/watch?v=nDbNk_ox8Co Har hørt den før, mange ganger, men kan ikke helt komme på hva den heter. :/ Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Høres ut som Can't Be Touched av Roy Jones 1 Lenke til kommentar
HOK Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hva heter sangen som spilles i Nitro Circus episode 11 sesong 1, i scenen hvor de er på DC mountain lab? Er en fransk(regner jeg med) sang. Kan minne litt om Nonchalant av Chapeumelon, OST i filmen Eurotrip. Sangen har et refreng hvor det er en som roper "uuhuuhuuhuuuuuh", om det i det hele tatt skulle hjelpe. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hva heter sangen som spilles i Nitro Circus episode 11 sesong 1, i scenen hvor de er på DC mountain lab? Er en fransk(regner jeg med) sang. Kan minne litt om Nonchalant av Chapeumelon, OST i filmen Eurotrip. Sangen har et refreng hvor det er en som roper "uuhuuhuuhuuuuuh", om det i det hele tatt skulle hjelpe. Det er kanskje litt vel utenfor boksene dette, men i denne sangen kores det ooooooh aaah eller noe i refrenget. Er det ikke denne sangen så er den likevel verdt å høre på. Videoen er i alle fall syk nok. Regner med at alle har hørt om dette bandet, men like fullt. http://www.youtube.com/watch?v=qLrnkK2YEcE Lenke til kommentar
HOK Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det er desverre ikke den. Den går mye kjappere. Jeg vil tippe det er litt blanding av hip-hop og rock kanskje. Høres ut som han synger noe ala "sav blanc sjama", uten at jeg kan det ord fransk, og i alle fall ikke kan å stave så er det slik det høres ut i mitt hode. Lenke til kommentar
Awesome Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hva heter sangen som spilles i Nitro Circus episode 11 sesong 1, i scenen hvor de er på DC mountain lab? Er en fransk(regner jeg med) sang. Kan minne litt om Nonchalant av Chapeumelon, OST i filmen Eurotrip. Sangen har et refreng hvor det er en som roper "uuhuuhuuhuuuuuh", om det i det hele tatt skulle hjelpe. Plastic Bertrand - Ça plane pour moi. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hva heter sangen som spilles i Nitro Circus episode 11 sesong 1, i scenen hvor de er på DC mountain lab? Er en fransk(regner jeg med) sang. Kan minne litt om Nonchalant av Chapeumelon, OST i filmen Eurotrip. Sangen har et refreng hvor det er en som roper "uuhuuhuuhuuuuuh", om det i det hele tatt skulle hjelpe. Plastic Bertrand - Ça plane pour moi. Tusen takk. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg har litt lite informasjon og komme med, men håper noen skjønner hvilken sang jeg tenker på. Jeg tror kanskje det er Stephen Ackles som synger, men er fryktelig usikker. Det er i alle fall en mann som synger med veldig mørk stemme. Det er en litt dyster sang, med veldig "mektig" pianospilling. Husker ikke noe av teksten, men innbiller meg at det er en eller annen trist historie om noen kompiser og en krig eller noe. Anyone? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Hva heter sangen på denne siden? http://www.hurr-durr.com/ edit: drittside om du ikke har Google Chrome. Endret 11. april 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hva heter sangen på denne siden? Hva er poenget å linke til en slik drittside da? Uansett, sangen er Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hva heter sangen i starten? Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Hva heter sangen i starten? Om du ikke tenker på "sangen" i introen, så er vel den første sangen: Endret 12. april 2011 av Filosofi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå