chris Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ei låt jeg har hørt endel ganger, den minner meg om noe. Har hørt den på radio og flere steder. Ganske rolig sang,1-2 år gammel kanskje. refrenget er noe med: ..see your picture on the wall.... Noen som har peilig? Ingen som har peilig?? Låta var helt på slutten på norske-talenter på fredag nå i helgen som var. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Herlig, takk skal du ha TMB =) Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ei låt jeg har hørt endel ganger, den minner meg om noe. Har hørt den på radio og flere steder. Ganske rolig sang,1-2 år gammel kanskje. refrenget er noe med: ..see your picture on the wall.... Noen som har peilig? Ingen som har peilig?? Låta var helt på slutten på norske-talenter på fredag nå i helgen som var. Kanskje denne? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ei låt jeg har hørt endel ganger, den minner meg om noe. Har hørt den på radio og flere steder. Ganske rolig sang,1-2 år gammel kanskje. refrenget er noe med: ..see your picture on the wall.... Noen som har peilig? Ingen som har peilig?? Låta var helt på slutten på norske-talenter på fredag nå i helgen som var. Kan det ha vært ? Lenke til kommentar
chris Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Nei, det er ingen av de to heller .. Det er en kar som synger. Endret 28. mars 2011 av chris Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Den sangen høres fryktelig kjent ut Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei! Lurer på ka sangen i Volvo S60-reklama (trur det er den som går på tv2) er. Prøvd å søke det opp, men hugser ikkje noke av teksten. Lurer på om det er forskjell på sangane som blir brukt, for eg har funne en som Volvo har skrive at dei bruker i den reklama, men det er ikkje den.. Funky låt, men no er ikkje eg så veldig god på musikk og sjanger osv, men er vel kanskje punk-rock Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei! Lurer på ka sangen i Volvo S60-reklama (trur det er den som går på tv2) er. Prøvd å søke det opp, men hugser ikkje noke av teksten. Lurer på om det er forskjell på sangane som blir brukt, for eg har funne en som Volvo har skrive at dei bruker i den reklama, men det er ikkje den.. Funky låt, men no er ikkje eg så veldig god på musikk og sjanger osv, men er vel kanskje punk-rock , står på forrige side og Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvilken sang er samplet i refrenget her? Lenke til kommentar
chris Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Haha.. jeg fant til slutt ut hvilken sang det var, nesten litt latterlig når jeg fant ut hvem det var som hadde den. Det var "Aleksander With - Pictures" jaja, litt skuffa Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Haha.. jeg fant til slutt ut hvilken sang det var, nesten litt latterlig når jeg fant ut hvem det var som hadde den. Det var "Aleksander With - Pictures" jaja, litt skuffa Var den jeg trodde du mente først men det er vel Picture inside my mind og ikke wall. Endret 29. mars 2011 av Cortese Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei! Lurer på ka sangen i Volvo S60-reklama (trur det er den som går på tv2) er. Prøvd å søke det opp, men hugser ikkje noke av teksten. Lurer på om det er forskjell på sangane som blir brukt, for eg har funne en som Volvo har skrive at dei bruker i den reklama, men det er ikkje den.. Funky låt, men no er ikkje eg så veldig god på musikk og sjanger osv, men er vel kanskje punk-rock , står på forrige side og Takker! Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg leter etter en musikkvideo: Et knippe asiatiske menn er kledd opp i Rockabill stil (skinnjakker, sorte tighte jeans og Elvis hår) og danser tvist på assfalten i en park. Videoen er i gråtoner med et kornete artistisk preg, hvor noen slides er malt over med hvitt. Noen som har sett videoen jeg tenker på? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har bare dette fra lyricsa: all the sequences in the world, it time to pass me by.... Vet ikke om han sier sequences eller noe annet, men er ganske sikker på at det er sequences, så hvis noen kunne hjulpet meg med å finne sangen, hadde det vært sykt fett! sangen er ikke rolig, men ikke heave metal, men litt linkin park tone.... så det er rock, i linkin park rettning..... Har prøvd å lete etter denne sangen i mange månder nå uten å lykkes Takk for alle svar! Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Noen som vet hvilken sang som spilles i Nugatti Krønsj-reklamen? Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Enkelt og greit: Hva heter sangen i denne videoen: Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 noen som har snøring på hvilken sang dette er: Lenke til kommentar
bublizz Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har ikke så mange "hint", men jeg håper det er noen smarte sjeler der ute som klarer å finne ut hvilken sang det er jeg leter etter Det er en rockesang. Jeg vet ihvertfall at de sier noe med "you know what i want" i refrengert. Jeg lurer på om det kan være en Blur eller Pearl Jam sang. Bassrytmen i verset minner meg ihvertfall litt om rytmen i Song 2. Vet at det ikke er så mye å gå ut i fra, men jeg har denne sangen (ehehe, rytmen ihvertfall) på hjernen, og er egentlig helt desperat etter å finne den.. pliiis Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har ikke så mange "hint", men jeg håper det er noen smarte sjeler der ute som klarer å finne ut hvilken sang det er jeg leter etter Det er en rockesang. Jeg vet ihvertfall at de sier noe med "you know what i want" i refrengert. Jeg lurer på om det kan være en Blur eller Pearl Jam sang. Bassrytmen i verset minner meg ihvertfall litt om rytmen i Song 2. Vet at det ikke er så mye å gå ut i fra, men jeg har denne sangen (ehehe, rytmen ihvertfall) på hjernen, og er egentlig helt desperat etter å finne den.. pliiis Denne? Lenke til kommentar
bublizz Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Nei, dessverre ;p Den er ikke så heavy, som jeg sa minner den meg litt om Song 2. Har hørt på sanger av Blur og Pearl Jam i timesvis nå, men har ikke funnet den rette enda.. Grunnen til at jeg tenker Pearl Jam er litt pga. stemmen på han som synger, og så hørte jeg den på en video hvor det var noen andre Pearl Jam sanger. Og det er ikke sikkert at den linja "you know what i want" har noe med sangtittelen å gjøre heller, det var bare en linje jeg snappet opp Shit, hvorfor hørte jeg ikke bedre etter. -.- Endret 31. mars 2011 av acquiesce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå