Ekko Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Min tur til å spørre her. Melodien jeg er ute etter er en ren instrumental, spilles typisk på P4, radio norge. Det ligger en rolig beat i bakgrunnen, litt synth oppå. Derretter går stort sett melodien frem og tilbake mellom en gitar som spiller noe og en saksofon som svarer, av og til det samme, av og til en annen melodilinje. Hele greien begynner ganske rolig, tar seg litt opp etterhvert, men er egentlig, imho, ganske kjedelig tvers igjennom. Er ganske sikker på at artisten er et personnavn, ikke et band. Typen "Michael Grant" eller noe slikt ganske vanlig. Jeg er også ute etter den samme instrumentalen, tror jeg da. Jeg har spilt inn en del av det gitaren spiller, så får jeg håpe at noen kjenner igjen melodien. Jupp - that's the one. Kunne godt nynnet, spilt elelr plystret noe selv, men dårlig med mikrofoner i omløp her. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Melodien jeg vil dere skal finne er ganske stygg. Den begynner på "J" og slutter på "esus lever".... forslag? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei! Jeg et på utkikk etter en sang. Den setningen jeg husker er "vi bor i skandinavia", først synger en norsk man, svensk, dansk og noen flere(?) hvis jeg ikke husker feil, blir den samme teksten gjentat, bare på de forskjellige språkene. Han danske husker jeg var ganske vanskelig å forstå hva sa. Den er veldig gammel, men hadde vært kult hvis noen husker den og navnet:) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Nokon som veitt kva songen i reklamen for NCIS på viasat 4 er? Det høyres ut som ein downbeat psykedelisk song, men høyres ut som den er nylig produsert. Teksten går med eit eller anna om "shining". Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei hei Hvilken sang er det som spilles i hyundai reklamen paa: http://www.tv3play.no/play/230942/ ? takk Lenke til kommentar
ennj Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg hørte en sang på en butikk i dag, norsk rock der vokalisten sang blant annet: liker ikke tanken på at livet går forbi meg og ler til jeg griner, griner til jeg ler Generelt handlet teksten om en fyr som gikk uten ærend, fort rundt i en by. Hva heter den? Lenke til kommentar
chris Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvem er det som har orginal melodien til eller låta som sang nr 4,"Fly med meg" på barne CDen Knerten - "Splitter Pinne" er laget ut ifra? Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvem er det som har orginal melodien til eller låta som sang nr 4,"Fly med meg" på barne CDen Knerten - "Splitter Pinne" er laget ut ifra? Synes det høres ut som en av sangene til Karpe Diem eller Erik og Kriss.. Husker bare ikke hvem av de. Lenke til kommentar
chris Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Litt usikker på akkurat det, men finner den ikke noe sted på youtube heller.. hmm Flere forslag? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Leter etter en sang som har veldig lik intro som denne. Snakker kun om de første 6 sekundene med en slags vibrerende synth-lyd. Sangen jeg vil fram til tror jeg er ganske ny, muligens noe kommersiell hiphop. Tror dette skal være ganske lett, har bare helt jernteppe nå tydeligvis. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Leter etter en sang som har veldig lik intro som denne. Snakker kun om de første 6 sekundene med en slags vibrerende synth-lyd. Sangen jeg vil fram til tror jeg er ganske ny, muligens noe kommersiell hiphop. Tror dette skal være ganske lett, har bare helt jernteppe nå tydeligvis. Noen som kan hjelpe meg? Tenker med en gangn Flo Rida med club can't handle me http://www.youtube.com/watch?v=SgM3r8xKfGE Endret 17. mars 2011 av Ekko Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Leter etter en sang som har veldig lik intro som denne. Snakker kun om de første 6 sekundene med en slags vibrerende synth-lyd. Sangen jeg vil fram til tror jeg er ganske ny, muligens noe kommersiell hiphop. Tror dette skal være ganske lett, har bare helt jernteppe nå tydeligvis. Noen som kan hjelpe meg? Tenker med en gangn Flo Rida med club can't handle me Takk for svaret, men det var feil. Var Usher - Love In This Club jeg tenkte på Lenke til kommentar
AlpineWhite Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Leter etter sangen som går på Toyota reklamen på Tv3 om dagen. Det har tekst som: Nice day for a walk in the park Nice day for a drive through the city Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=T3zNLxbhytM Noen som vet navnet på sangen og hvor jeg kan få tak i den ? Jeg vet at bandet/artisten heter King7, men finner ikke sangen som er i denne videoen... bump Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=i11kfuu2ta0 Den sangen som blir brukt her minner meg så utrolig mye om en annen låt, men som jeg ikke klarer å sette fingeren på. Det er fra 0:30 jeg tenker på, hjelp vær så snill. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Leter etter en pop/hiphop sang som er mellom 2010-2011.. Det eneste jeg husker er "So hiiiiigh so hiiiggh" eller noe sånt. Det er ihvertfall ganske mye bass. Det er gutt som rapper, og en dame/kor som sier so hiiigh soo hiigh" Bassen går vekk når hu dama/koret synger anyone knoows? Endret 18. mars 2011 av Laffe Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 @Laffe Dark Fantasy - Kanye West ---------- Denne er kanskje litt vel tynn, men jeg leter etter en passe kjent sang med bare vokal(altså uten instrumenter). Mener det er en kvinne som synger, men er ikke helt sikker. Cred viss noen tar denne altså! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Machine Birds - One Last Try ? er pittelitt instrumenter i denne da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå