Yamas Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg lagde en amatørfilm engang. Og fyren som hjalp meg, som ikke er i kontakt med meg nå, han valgte en sang utifra tilfeldighetene, det sto en liste over tilfeldige sanger. Noe andre som vet? hva handlet den filmen om? Det er en amatørfilm. Slettet nå. Men sangen likte je. Lenke til kommentar
Matkrise Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Noen som vet hva sangen/artisten som kom opp på en reklame på spotify het? Han er svensk men synger/rapper på engelsk. Sangen var litt hip-hop-aktig hvis det er en bra beskrivelse Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Leter etter sangen som spilles i reklamen for Dead Space 2, som går på blant annet TV6 og TV3+ (Dansk). Noen som vet hva den heter? Fant den: Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings Endret 25. februar 2011 av Zash Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Nokon som veitt kva song som blir spelt i viasat 4 sin reklame om NCIS? Høyres ut som noko downbeat psykedelisk rock. Hadde blitt frykteleg glad om folk visste kva eg snakka om. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 *Snip* Takk skal du ha! Lenke til kommentar
T.A Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hørte nylig en sang med "Just to see your picture". Mer husker jeg ikke, var en litt sånn fin pop sang tror jeg. Any ideas? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hørte nylig en sang med "Just to see your picture". Mer husker jeg ikke, var en litt sånn fin pop sang tror jeg. Any ideas? Denne? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hva heter sangen fra VM-reklamen til VG? Den fra Majorstua t-bane hvor masse skiløpere løper ut av toget. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 ^ ^ Nei, er ikke den, dessverre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hva heter sangen fra VM-reklamen til VG? Den fra Majorstua t-bane hvor masse skiløpere løper ut av toget. Jeg sitter og lurer på akkurat det samme! Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Noen som vet sangen/artisten i denne YT-video'n: Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva heter sangen fra VM-reklamen til VG? Den fra Majorstua t-bane hvor masse skiløpere løper ut av toget. Jeg sitter og lurer på akkurat det samme! Fant det ut et annet sted. The Real Tuesday Weld - Bathtime In Clerkenwell Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Noen som vet navn på låta som er brukt i videon her: http://vimeo.com/19467906 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Du kan jo laste ned videoen som en mp3, og kalle den hva du vil Eneste jeg kommer på som du kan gjøre, jeg aner ikke hvilken sang det er Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Noen som vet hvilken sang dette er? Hørt den på radio norge mange ganger, men finner ingen ting ved å søke på teksten. AUD003.mp3 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Takk, det var den sangen. Jeg trenger hjelp med en annen. Jeg vet ikke om dette er rekkefølgen men den inneholder: Hurry Hurry Hurry, you are far from the door, i ? on my fingers, and ? on my toes Oh, Oh, Oh, Oh, Oh, Oh... Det er refrenget. Jeg har søkt på Youtube, så refrenget må kanskje ikke ha noen meninger i sangens navn? Lenke til kommentar
MtnDew Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 noen som vet hva denne sangen heter? http://www.youtube.com/watch?v=Lj484kQ6k4U&feature=related Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hørte nylig en sang med "Just to see your picture". Mer husker jeg ikke, var en litt sånn fin pop sang tror jeg. Any ideas? Kan det være denne? Fant ikke bedre video. http://www.youtube.com/watch?v=0VSgt4lT3t8&feature=related 1 Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Takk, det var den sangen. Jeg trenger hjelp med en annen. Jeg vet ikke om dette er rekkefølgen men den inneholder: Hurry Hurry Hurry, you are far from the door, i ? on my fingers, and ? on my toes Oh, Oh, Oh, Oh, Oh, Oh... Det er refrenget. Jeg har søkt på Youtube, så refrenget må kanskje ikke ha noen meninger i sangens navn? Tar muligens feil, men tenkte med en gang på låten "I wanna be Sedated". Ramones? Edit: Til dere som lurer på låter som Viasat bruker i promoer. Fra viasat4.noJeg lurer på en sang fra en promo dere viser. - Send en e-post til [email protected] så skal vi se om vi finner ut av det. Du må vite når promoen gikk. Vi kan dessverre ikke skaffe info om sanger på reklamefilmer eller på innkjøpte serier. Endret 27. februar 2011 av Justin Credible Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Takk, det var den sangen. Jeg trenger hjelp med en annen. Jeg vet ikke om dette er rekkefølgen men den inneholder: Hurry Hurry Hurry, you are far from the door, i ? on my fingers, and ? on my toes Oh, Oh, Oh, Oh, Oh, Oh... Det er refrenget. Jeg har søkt på Youtube, så refrenget må kanskje ikke ha noen meninger i sangens navn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå