thomassit0 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hørte denne sangen i en episode av en tv-serie istad. Noen som kjenner igjen? Hverken Shazam eller SoundHound tok den, så spørs om den kanskje ikke er utgitt enda. Sang NOF 1x16.mp3 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hmm, jeg aner ikke Har ikke hørt den før, klarer heller ikke å høre hva de synger Kan jeg spørre om en annen sang selv om innlegget over ikke er besvart? Eller må man vente til det over er besvart før man kan spørre på nytt (sånn at den over ikke blir glemt, tenker jeg på)? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hmm, jeg aner ikke Har ikke hørt den før, klarer heller ikke å høre hva de synger Kan jeg spørre om en annen sang selv om innlegget over ikke er besvart? Eller må man vente til det over er besvart før man kan spørre på nytt (sånn at den over ikke blir glemt, tenker jeg på)? Man trenger ikke vente, nei Bare å poste i vei Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Bra :!: Det er en gammel sang, bandet hadde ordet "Spelle" i seg, og refrenget gikk noe som "tinndidumdidum". Det er en norsk countrysang, midt i sangen ca. så er det fele og roping (høres ut som at de er fulle)! Pappa sa at bandet var kjent for å være fulle hele tiden. (vet ikke om det er sant, da ) I sangen synger de om Ola og noen flere navn jeg ikke husker Han som synger hadde snål dialekt, husker ikke helt hvordan den var EDIT: Versa er nærmere prating enn synging Endret 23. februar 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 På den filmen 9/11 (kan ha annet navn) så er det en sang om Sun og New York, på starten av filmen, når han er på vei til jobb. Mange har nok sett filmen, og da må vel noen ha kjennskap til'n? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 9/11-dokumentarfilmen eller? Det er vel den eneste filmen som heter 9/11. Men det fins jo mange filmer som handler om 9/11. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Den der filmen mesteparten handler om han Jimeno og han ledern som ligger begravd. Og blir funnet neste dag. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Den der filmen mesteparten handler om han Jimeno og han ledern som ligger begravd. Og blir funnet neste dag. "World Trade Center"? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ja. Den, ja. Vet du sangen, nå? 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Only in America - Brooks and Dunn? http://www.youtube.com/watch?v=eJvXYE7V0aw Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Takk, det var den sangen. Jeg trenger hjelp med en annen. Jeg vet ikke om dette er rekkefølgen men den inneholder: Hurry Hurry Hurry, you are far from the door, i ? on my fingers, and ? on my toes Oh, Oh, Oh, Oh, Oh, Oh... Det er refrenget. Jeg har søkt på Youtube, så refrenget må kanskje ikke ha noen meninger i sangens navn? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Takk, det var den sangen. Jeg trenger hjelp med en annen. Jeg vet ikke om dette er rekkefølgen men den inneholder: Hurry Hurry Hurry, you are far from the door, i ? on my fingers, and ? on my toes Oh, Oh, Oh, Oh, Oh, Oh... Det er refrenget. Jeg har søkt på Youtube, så refrenget må kanskje ikke ha noen meninger i sangens navn? Hmm.. ringer ingen bjelle enda. Hvor har du hørt den hen? Endret 24. februar 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg lagde en amatørfilm engang. Og fyren som hjalp meg, som ikke er i kontakt med meg nå, han valgte en sang utifra tilfeldighetene, det sto en liste over tilfeldige sanger. Noe andre som vet? Lenke til kommentar
cardiac Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hva heter den sangen som spilles på Mp3 av og til, den har en sånn funky piano-solo som spilles på slutten. Litt sånn club/house-aktig tror jeg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg lagde en amatørfilm engang. Og fyren som hjalp meg, som ikke er i kontakt med meg nå, han valgte en sang utifra tilfeldighetene, det sto en liste over tilfeldige sanger. Noe andre som vet? hva handlet den filmen om? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 off-topic? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Nei? Er vel en sang han vil frem til. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 hva filmen handler om er vel ikke relevant? heller "hva heter filmen" eller "hvilken film er det" Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Om de finner tittel e.l på filmen så finner de kanskje sang listen også? Men nå er det DU som er off-topic. Strek her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå