IcedInsanity Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Du har ikke tips til sjanger? Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 nei,desverre.. husker ikke noe av hva de synger heller Lenke til kommentar
Detonade Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Hei! Noen som har peil på dubstep her? Rundt 35sekunder inn i filmen starter det en syyyykt fet beat !!! Hadde vært awesome om noen visste det Endret 19. februar 2011 av Sondre1123 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Sorry, this video does not exist" Lenke til kommentar
Detonade Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Sorry, this video does not exist" sånn, nå skulle det være greit... Lenke til kommentar
trultep Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Hei så på 30 Rock her om dagen, det var på torsdag 17.2.11. Sangen ble spilt helt sist i programmet. Håper noen kan hjelpe meg og si finne navnet på sangen? Endret 19. februar 2011 av trultep Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hei. På "Sats radio" spilles det for tiden en sang som ligger litt i samme gata som Briskeby. Gitarbasert pop-rock sang. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Noen som vet hva sangen, dem bruker i bakgrunnen her er fra? Fra hvilken sang er den "sangen" fra om dere skjønner:P? http://nrk.no/urort/Laat/342237/default.aspx Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Noen som vet hva sangen, dem bruker i bakgrunnen her er fra? Fra hvilken sang er den "sangen" fra om dere skjønner:P? http://nrk.no/urort/Laat/342237/default.aspx http://www.youtube.com/watch?v=WpYeekQkAdc The Black Eyed Peas - Where is the love? no problemo! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hva heter denne sangen?? noen? Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva heter denne sangen?? noen? im damm sure its audiomachine who did the sound track !! it sound like 2 of there songs (Guardians At The Gate and Akkadian Empire) Perfect choice of song and amazing video montage !!! Du kan jo sjekke ut de to først. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Leter etter en sang jeg har hørt noen ganger for ikke så veldig lenge siden, men kom nok før jul en gang. Det er en dame som synger og det eneste jeg husker er at hu sier love 3 ganger i refrenget. Men hu sier ikke bare love, hu sier ordet liksom Løåv Takk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Leter etter en sang jeg har hørt noen ganger for ikke så veldig lenge siden, men kom nok før jul en gang. Det er en dame som synger og det eneste jeg husker er at hu sier love 3 ganger i refrenget. Men hu sier ikke bare love, hu sier ordet liksom Løåv Takk Denne? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva heter denne sangen?? noen? im damm sure its audiomachine who did the sound track !! it sound like 2 of there songs (Guardians At The Gate and Akkadian Empire) Perfect choice of song and amazing video montage !!! Du kan jo sjekke ut de to først. ingen av de desverre. har saumfart hele den kommentarlista. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Er ute etter noe jeg tror er en ganske kjent sang. Tror den er ganske ny. Starter med noe raskt og fengende gitarriffs. Er faktisk alt jeg husker fra denne sangen. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Leter etter en sang jeg har hørt noen ganger for ikke så veldig lenge siden, men kom nok før jul en gang. Det er en dame som synger og det eneste jeg husker er at hu sier love 3 ganger i refrenget. Men hu sier ikke bare love, hu sier ordet liksom Løåv Takk Denne? Var den! Takk Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hei! Prøver å spore opp en musikkvideo fra 90-tallet/tidlig 2000-tallet. Den gikk ut på at det var en gutt og ei dame (moren) hvor moren ble forvandlet til et monster/zombie og løpte etter ungen. Det er også noen som snubler i en rot fra et tre hvis jeg husker riktig. Musikkvideoen er også preget med mye farger, litt sånn "katten i hatten" tema hvis dere skjønner. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Awesome Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hei! Prøver å spore opp en musikkvideo fra 90-tallet/tidlig 2000-tallet. Den gikk ut på at det var en gutt og ei dame (moren) hvor moren ble forvandlet til et monster/zombie og løpte etter ungen. Det er også noen som snubler i en rot fra et tre hvis jeg husker riktig. Musikkvideoen er også preget med mye farger, litt sånn "katten i hatten" tema hvis dere skjønner. Takk på forhånd. http://www.youtube.com/watch?v=1CdkUaK6KsM Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Er Youtube nede nå?? Dvs. embeded fungerer her på forumet, men videoer kjører ikke inne på tuben? LØST; hmm, hjalp å tømme leseloggen (midlertidige filer, cookies, osv) Endret 23. februar 2011 av Mr.M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå