andre3028 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ålreit, hjertlig takk skal du ha. Klarte selvsagt ikke å finne låta, faen heller. Jaja, win some, lose some. rart, jeg fant den på spotify iallefall.. Men for å trøste deg så er det ikke riktig sang. Lenke til kommentar
AaaC Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Sangen går på en reklame på tv, men husker ikke hvilken.. Det er noe gitarriff (tror jeg), før ei hardbanka dame synger ; "I'm a man" Anyone? http://www.youtube.com/watch?v=uj8C43r4zm0 Kan det være denne? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Sangen går på en reklame på tv, men husker ikke hvilken.. Det er noe gitarriff (tror jeg), før ei hardbanka dame synger ; "I'm a man" Anyone? Kan det være denne? Jeg tipper det er denne, men antakeligvis laget i en spesialutgave med en dame. http://www.youtube.com/watch?v=tAe6w_r0Vaw Lenke til kommentar
MarieIngebrigtsen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Lurer på en sang, men husker bare musikkvideoen.. Musikkvideoen handler om noen jenter som spiser junkfood i bikini (hver sin farge), alle hver sin ting. En jente spiser Pizza, en spiser hamburger en spiser kaker osv.. Så spyr de forskjellige farger etterpå.. Lilla grønn og blå (eller noe) Husker det var en mørk jente som spydde lilla.. Sangen er en dance/techno/house.. Har gått i flere år uten å huske hvilken sang det er og husker ikke tekst eller melodi, bare musikkvideoen.. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
laiv Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (Ber om ursäkt för svenska) Hej, För ett par år sedan hade jag en låt liggandes på min dator, mobil och mp3-spelare men jag har aldrig vetat vad den heter då namnet på filen var "unknown hiphop orchestra" eller något liknande. Det var norsk rap/hiphop och beatet påminde, eller kanske t.o.m. var samplat från lord of the rings themesong. Skulle verkligen uppskatta ifall någon vet namnet på låten eller kanske har den liggandes med just namnet "unknown hiphop orchestra". Tack på förhand! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Dette er ein ganske kjent låt, muligens frå seint på 90-talet, evt. tidleg 2000. Det er ein variant av trance og sjølvsagt umogeleg å beskrive. Men, den går for tida som reklame på VH1, om det kan kalles reklame. Dei sender med jevne mellomrom ein slags intermission med klipp frå 5-10 låter, 5-10 sekundar per låt. Denne låta eg er på jakt etter dukkar opp i ein av desse snuttane. På musikkvideoen er det ein kar med briller som ser ut som dei er fylt med diamanter eller noko sånt. Det er både menn og kvinner, nokon trur eg sit i bur, trur dei er kledd i kvitt. Edit: Var visst Calvin Harris - I'm Not Alone Delar av låta passer, men meiner eg har høyrt noko liknande tidlegare, er noko av materialet i låta brukt tidlegare? Endret 17. februar 2011 av Zeph Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hørte en veldig fengende låt i reklamen for VM i Holmenkollen. Den begynner (består av?) pianomusikk med lyse toner. Hørt den mange ganger tidligere, men aldri oppfattet navnet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hørte en veldig fengende låt i reklamen for VM i Holmenkollen. Den begynner (består av?) pianomusikk med lyse toner. Hørt den mange ganger tidligere, men aldri oppfattet navnet. Denne? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Denne? Nei, langt i fra Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hva heter denne sangen?? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Sangen går på en reklame på tv, men husker ikke hvilken.. Det er noe gitarriff (tror jeg), før ei hardbanka dame synger ; "I'm a man" Anyone? Kan det være denne? Jeg tipper det er denne, men antakeligvis laget i en spesialutgave med en dame. http://www.youtube.com/watch?v=tAe6w_r0Vaw Var den ja, men med en dame Takker! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noen? Vet ikke jeg men høres litt M83 ut. Men i have no idea Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noen? Vet ikke jeg men høres litt M83 ut. Men i have no idea Pretty Lights - Closed eyes [...] ifølge en kommentar under videoen. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noen? Vet ikke jeg men høres litt M83 ut. Men i have no idea Pretty Lights - Closed eyes [...] ifølge en kommentar under videoen. Tviler det stemmer, med mindre det er en sang som kommer i år. Får google fant ikke noe :/ Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Så de skrev på kommentarer at det er M83, eller en fra M83 og en i Brain Farm (de som lager filmen), og sangen får vi nok ikke før filmen blir sluppet. :\ Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Så de skrev på kommentarer at det er M83, eller en fra M83 og en i Brain Farm (de som lager filmen), og sangen får vi nok ikke før filmen blir sluppet. :\ Det leste jeg også! Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 - noen som vet hva sangen som spilles fra 2:16 heter? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Høres ut som: Baracuda - Ass up Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Høres ut som: Baracuda - Ass up Takk Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 trenger virkelig hjelp til å finne navnet på en sang... det eneste jeg husker er at sangen er litt gammel og på video'en er det noen gutter som synger mens de går/løper gjennom en gate.. noen som vet?? plaget meg lenge at jeg ikke husker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå