Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en sang, men husker bare musikkvideoen..

 

Musikkvideoen handler om noen jenter som spiser junkfood i bikini (hver sin farge), alle hver sin ting. En jente spiser Pizza, en spiser hamburger en spiser kaker osv..

Så spyr de forskjellige farger etterpå.. Lilla grønn og blå (eller noe)

Husker det var en mørk jente som spydde lilla..

 

Sangen er en dance/techno/house..

 

Har gått i flere år uten å huske hvilken sang det er og husker ikke tekst eller melodi, bare musikkvideoen.. Håper noen kan hjelpe meg

Lenke til kommentar

(Ber om ursäkt för svenska)

Hej,

 

För ett par år sedan hade jag en låt liggandes på min dator, mobil och mp3-spelare men jag har aldrig vetat vad den heter då namnet på filen var "unknown hiphop orchestra" eller något liknande.

 

Det var norsk rap/hiphop och beatet påminde, eller kanske t.o.m. var samplat från lord of the rings themesong.

 

Skulle verkligen uppskatta ifall någon vet namnet på låten eller kanske har den liggandes med just namnet "unknown hiphop orchestra".

 

Tack på förhand!

Lenke til kommentar

Dette er ein ganske kjent låt, muligens frå seint på 90-talet, evt. tidleg 2000. Det er ein variant av trance og sjølvsagt umogeleg å beskrive.

 

Men, den går for tida som reklame på VH1, om det kan kalles reklame. Dei sender med jevne mellomrom ein slags intermission med klipp frå 5-10 låter, 5-10 sekundar per låt. Denne låta eg er på jakt etter dukkar opp i ein av desse snuttane. På musikkvideoen er det ein kar med briller som ser ut som dei er fylt med diamanter eller noko sånt. Det er både menn og kvinner, nokon trur eg sit i bur, trur dei er kledd i kvitt.

 

Edit: Var visst Calvin Harris - I'm Not Alone

 

 

Delar av låta passer, men meiner eg har høyrt noko liknande tidlegare, er noko av materialet i låta brukt tidlegare?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...