Dzeko Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Noen som vet hvilken sang det er som spilles i den nye Tv 1000 reklamen? det kan være radical face - welcome home hvis du snakker om den der hvor det er reklame for alle premierene som kommer i år (: WOW, tusen takk Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg leter etter en sang fra ca 90-tallet en gang...i sjangeren house/club. Den var på en samleCD, antageligvis Ministry of Sound. Det jeg husker av teksten er noe sånt som det her: "the key that will open the door to the world" Er det noen som har en idè om artist og tittel? Lenke til kommentar
ArielleAnonymous Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Noen som vet hvilken sang det er som spilles i den nye Tv 1000 reklamen? det kan være radical face - welcome home hvis du snakker om den der hvor det er reklame for alle premierene som kommer i år (: WOW, tusen takk Hehe, bare hyggelig ^^ fantastisk fin sang O: Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg leter etter en sang fra ca 90-tallet en gang...i sjangeren house/club. Den var på en samleCD, antageligvis Ministry of Sound. Det jeg husker av teksten er noe sånt som det her: "the key that will open the door to the world" Er det noen som har en idè om artist og tittel? Pizzaman (aka Fatboy Slim) - Trippin on sunshine? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Leter etter et sang/musikkvideo som jeg bare husker veldig vagt. Så bare musikkvideoen på tv et par ganger. Norsk band, sangen er vel rundt 5-6år gammel tenker jeg. Rock/melankloi. I videoen kjører en mann konen(?) sin ut en mørk vinternatt for å begrave henne. Eller noe slikt. Muligens det var motsatt. Husker som sagt bare veldig vagt... Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=g5VIvIoVZKs&hd=1 Noen som vet hvilken sang som spilles fra 2.58 til 4.33? Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Fant for en stund siden, et band tror de sang på fransk. Dette var mest sannsynligvis et rock/metalband. Var noe opra og der. Har ikke så veldig mye å gå ut fra. Men håper noen kan hjelpe. takk Endret 8. februar 2011 av southwings Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Leter etter et sang/musikkvideo som jeg bare husker veldig vagt. Så bare musikkvideoen på tv et par ganger. Norsk band, sangen er vel rundt 5-6år gammel tenker jeg. Rock/melankloi. I videoen kjører en mann konen(?) sin ut en mørk vinternatt for å begrave henne. Eller noe slikt. Muligens det var motsatt. Husker som sagt bare veldig vagt... http://www.youtube.com/watch?v=XMKRo_m6_uo Kanskje denne? Noe av det siste Robert Burås fra Madrugada gjorde før han døde. (Det, og å fyllesjekke meg opp... Starstrukkk.) Endret 8. februar 2011 av Lemon 2 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fant for en stund siden, et band tror de sang på fransk. Dette var mest sannsynligvis et rock/metalband. Var noe opra og der. Har ikke så veldig mye å gå ut fra. Men håper noen kan hjelpe. takk Kanskje det er Fairyland eller Adagio? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva heter sangen som er i Enova reklamen på TV2? Om det er en sang da.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Noen som vet hva sangen som starter på 3:37 heter? http://www.youtube.com/watch?v=jDdUO5yyvmg Endret 9. februar 2011 av TM B Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg leter etter en sang fra ca 90-tallet en gang...i sjangeren house/club. Den var på en samleCD, antageligvis Ministry of Sound. Det jeg husker av teksten er noe sånt som det her: "the key that will open the door to the world" Er det noen som har en idè om artist og tittel? Pizzaman (aka Fatboy Slim) - Trippin on sunshine? Takk. Det er nok den som er original, men den jeg leter etter har nok bare samplet fra pizzaman... Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fant for en stund siden, et band tror de sang på fransk. Dette var mest sannsynligvis et rock/metalband. Var noe opra og der. Har ikke så veldig mye å gå ut fra. Men håper noen kan hjelpe. takk Kanskje det er Fairyland eller Adagio? Sangene var på fransk og tror jeg...Og di sang kanskje også på fransk Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg leter etter en sang fra ca 90-tallet en gang...i sjangeren house/club. Den var på en samleCD, antageligvis Ministry of Sound. Det jeg husker av teksten er noe sånt som det her: "the key that will open the door to the world" Er det noen som har en idè om artist og tittel? Lexos - "The Key" Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei, Dette er en arabisk sang, men jeg aner ikke hva de synger eller hva jeg evt skulle ha søkt på på google. Så er det noen her som kjenner den igjen og kan gi meg artist og navn på låta? Lite å gå på her, men du kan sjekke ut Nancy Agram. Lenke til kommentar
Thecoca Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Eg vet at det er blitt spurt om denne sangen før, men eg finner ikkje noe svar. noen som vet ka denne sangen heter: Ta deg ein tur t byn, reis jedna heilt t Stryn! tenk øve vera syn, ta deg ein guttetur! Sjit i om ho vert sur, du e kje fugl i bur! Har ikkje fålk fårtælt at du e ein TØFFELHELT ?! Lenke til kommentar
MrEro Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Leter etter programmet som hadde en bestemt kjenningsmelodi (se link under). Programmet var om dyr, og i introvideoen "fløy" et kamera inne på noe som virka som et museum, veggene var hvite og det hang bilder på dem. Inne i bildene var det dyr, og disse bevegde seg (tror jeg). Imens ble denne sangen spilt (se link under): Ukjent introsang. Noen som husker hva programmet heter? Eller hva sangen evt. heter? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei Jeg er ute etter en trance/techno låt. Vet dessverre ikke så mye om sangen, bortsett fra at det sies "Ready set go." hvor den setningen kan ha flere variasjoner og temop. Er hvertfall mann-stemme Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hei Jeg er ute etter en trance/techno låt. Vet dessverre ikke så mye om sangen, bortsett fra at det sies "Ready set go." hvor den setningen kan ha flere variasjoner og temop. Er hvertfall mann-stemme Ready steady go? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hva heter sangen som er i Enova reklamen på TV2? Om det er en sang da.. http://www.youtube.com/watch?v=jAX1MPhRs3g Endret 9. februar 2011 av Cilleron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå