Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter en sang fra ca 90-tallet en gang...i sjangeren house/club. Den var på en samleCD, antageligvis Ministry of Sound.

Det jeg husker av teksten er noe sånt som det her: "the key that will open the door to the world"

Er det noen som har en idè om artist og tittel?

Lenke til kommentar

Leter etter et sang/musikkvideo som jeg bare husker veldig vagt. Så bare musikkvideoen på tv et par ganger.

Norsk band, sangen er vel rundt 5-6år gammel tenker jeg. Rock/melankloi.

I videoen kjører en mann konen(?) sin ut en mørk vinternatt for å begrave henne. Eller noe slikt. Muligens det var motsatt. Husker som sagt bare veldig vagt... ;)

Lenke til kommentar

Fant for en stund siden, et band tror de sang på fransk. Dette var mest sannsynligvis et rock/metalband. Var noe opra og der. Har ikke så veldig mye å gå ut fra. Men håper noen kan hjelpe. takk

Endret av southwings
Lenke til kommentar

Leter etter et sang/musikkvideo som jeg bare husker veldig vagt. Så bare musikkvideoen på tv et par ganger.

Norsk band, sangen er vel rundt 5-6år gammel tenker jeg. Rock/melankloi.

I videoen kjører en mann konen(?) sin ut en mørk vinternatt for å begrave henne. Eller noe slikt. Muligens det var motsatt. Husker som sagt bare veldig vagt... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=XMKRo_m6_uo

Kanskje denne? Noe av det siste Robert Burås fra Madrugada gjorde før han døde. (Det, og å fyllesjekke meg opp... :love: Starstrukkk.)

Endret av Lemon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang fra ca 90-tallet en gang...i sjangeren house/club. Den var på en samleCD, antageligvis Ministry of Sound.

Det jeg husker av teksten er noe sånt som det her: "the key that will open the door to the world"

Er det noen som har en idè om artist og tittel?

Pizzaman (aka Fatboy Slim) - Trippin on sunshine?

Takk. Det er nok den som er original, men den jeg leter etter har nok bare samplet fra pizzaman...

Lenke til kommentar

Fant for en stund siden, et band tror de sang på fransk. Dette var mest sannsynligvis et rock/metalband. Var noe opra og der. Har ikke så veldig mye å gå ut fra. Men håper noen kan hjelpe. takk

Kanskje det er Fairyland eller Adagio?

Sangene var på fransk og tror jeg...Og di sang kanskje også på fransk

Lenke til kommentar

Eg vet at det er blitt spurt om denne sangen før, men eg finner ikkje noe svar. noen som vet ka denne sangen heter: Ta deg ein tur t byn, reis jedna heilt t Stryn! tenk øve vera syn, ta deg ein guttetur! Sjit i om ho vert sur, du e kje fugl i bur! Har ikkje fålk fårtælt at du e ein TØFFELHELT ?!

Lenke til kommentar

Leter etter programmet som hadde en bestemt kjenningsmelodi (se link under). Programmet var om dyr, og i introvideoen "fløy" et kamera inne på noe som virka som et museum, veggene var hvite og det hang bilder på dem. Inne i bildene var det dyr, og disse bevegde seg (tror jeg). Imens ble denne sangen spilt (se link under):

Ukjent introsang.

Noen som husker hva programmet heter? Eller hva sangen evt. heter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...