Zindex Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 ok, trenger hjelp her nå. Det er en countrysang( ), og refrenget begynner med "and i say jippi ayo" eller noe, og før et av refrengene synger fyren "this town ain't big enough for the two of us" eller noe lignende. Noen som har et clue? Ole I'Dole Evenrude - this town ain't big enough for the both of us Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Noen som veit hvilken sang dette er?mp3-fil Høres ut som Il Caesar eller noe lignende Noen som vet nå?? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg lurte på en sang som er i CKY 2, er mot slutten av filmen, brans freestyle står der og så kommer et rap sang som han kødder med ingen som har peiling, det er ganske kjent trur jeg Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 For 2 år siden så viste TV2 en dokumentar om en 19 år gammel gutt, som ble drept utenfor utestedet Catwalk i Oslo. Dokument 2: KRISS het dokumentaren. Etter at han døde så ble det laget en sang som tok for seg tiden etter dødsfallet, som også ble spilt i dokumentaren. Jeg lurer på om den sangen noen gang har kommet ut, evt. om noen har noe navn på den? Her ligger sangen Vi prøver igjen Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 ok, trenger hjelp her nå. Det er en countrysang( ), og refrenget begynner med "and i say jippi ayo" eller noe, og før et av refrengene synger fyren "this town ain't big enough for the two of us" eller noe lignende. Noen som har et clue? Ole I'Dole Evenrude - this town ain't big enough for the both of us Takktakk Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 ok, trenger hjelp her nå. Det er en countrysang( ), og refrenget begynner med "and i say jippi ayo" eller noe, og før et av refrengene synger fyren "this town ain't big enough for the two of us" eller noe lignende. Noen som har et clue? Ole I'Dole Evenrude - this town ain't big enough for the both of us Ja vet, men er så lat Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hva heter sangen der "There aint no cure for loove!" Gjentas ofte ? Du har ikke tilfeldig hvis hørt den på "Uti vår hage"? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Alle her har vel sett alle "Den nye Golf" reklamen. Der den nye Golfen () står feilparkert...Eieren av bilen sitter og ser på fotballkamp da de opplyser at det står en bil feilparkert. " Det står en ny Golf feilparker" Så begynner han å løpe mens musikk kommer på og alle tilskuerne løper etter for å se på bilen. Jeg er altså ute etter sangen de bruker der, den har jeg lett etter lenge. Det høres ut som de begynner med "What did birds..." Noen som veit åssen sang det er? pliiiis svar Lenke til kommentar
Revox Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Noen som vet hvilken sang som blir spillt i Dodgeball når White Goodman (ben stiller) er på vei opp oppkjørselen til hu dama i sin flotte hvite latex dress? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Jeg lurte på en sang som er i CKY 2, er mot slutten av filmen, brans freestyle står der og så kommer et rap sang som han kødder med ingen som har peiling, det er ganske kjent trur jeg CKY - Chinese Freestyle | Album: Volume 2 | Endret 20. september 2005 av skate4life Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Alle her har vel sett alle "Den nye Golf" reklamen. Der den nye Golfen () står feilparkert...Eieren av bilen sitter og ser på fotballkamp da de opplyser at det står en bil feilparkert. " Det står en ny Golf feilparker" Så begynner han å løpe mens musikk kommer på og alle tilskuerne løper etter for å se på bilen. Jeg er altså ute etter sangen de bruker der, den har jeg lett etter lenge. Det høres ut som de begynner med "What did birds..." Noen som veit åssen sang det er? pliiiis svar Ingen som veit det? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Alle her har vel sett alle "Den nye Golf" reklamen. Der den nye Golfen () står feilparkert...Eieren av bilen sitter og ser på fotballkamp da de opplyser at det står en bil feilparkert. " Det står en ny Golf feilparker" Så begynner han å løpe mens musikk kommer på og alle tilskuerne løper etter for å se på bilen. Jeg er altså ute etter sangen de bruker der, den har jeg lett etter lenge. Det høres ut som de begynner med "What did birds..." Noen som veit åssen sang det er? pliiiis svar Ingen som veit det? The Carpenters - Close to You Endret 20. september 2005 av skate4life Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Alle her har vel sett alle "Den nye Golf" reklamen. Der den nye Golfen () står feilparkert...Eieren av bilen sitter og ser på fotballkamp da de opplyser at det står en bil feilparkert. " Det står en ny Golf feilparker" Så begynner han å løpe mens musikk kommer på og alle tilskuerne løper etter for å se på bilen. Jeg er altså ute etter sangen de bruker der, den har jeg lett etter lenge. Det høres ut som de begynner med "What did birds..." Noen som veit åssen sang det er? pliiiis svar Ingen som veit det? The Carpenters - Close to You Tusen takk! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg lurte på en sang som er i CKY 2, er mot slutten av filmen, brans freestyle står der og så kommer et rap sang som han kødder med ingen som har peiling, det er ganske kjent trur jeg CKY - Chinese Freestyle | Album: Volume 2 | takk , du vet ikke hvem som har orginalen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Nevermind. E fant den. Endret 20. september 2005 av Stine Lenke til kommentar
Zindex Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Her lurer jeg både på artist/band og tittel på musikken der hvor det står name. Fila heter oldies(.rar) og inneholder alle samplene. Det meste er fra 70- og 80-tallet. De under nordic er norske unntaken en, som er svensk. Alle disse fant jeg på opptakskassetter, og er recorded med ekstern mikrofon, men det ødelegger ikke kvaliteten for å avsløre det og det andre Filene er: (name) giuseppe - (name) shut up you face.mp3 name - (name) (beatles mix).mp3 name - (name) good loving guitar singer.mp3 name - (name) i can't get away from you.mp3 name - barracuda.mp3 name - hello happiness goodbye loneliness.mp3 name - how high the moon.mp3 name - name a.mp3 name - name b.mp3 (name) hanne krogh - (name) følge vinden.mp3 (name) wenche myhre - (name) han jeg vil ha.mp3 name - (name) amsterdam.mp3 name - (name) bone cera.mp3 name - (name) er det kun for en kveld.mp3 name - (name) ingen savner meg.mp3 name - (name) jørpeland.mp3 name - (name) kjære sjømann.mp3 name - (name) ring.mp3 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 har spurt om denne en gang før. men det er en som synger: everytime i"nanana" everytime i "nanana" osv osv.. og så synger han etter det; im so in love with you.. den er fra 80 tallet.. noen som har peiling? noen? Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ok, jeg trenger hjelp her, hva heter sangen som spiller i avslutningsscenen i the girl next door? går i de siste 2-3 minuttene av filmen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ok, jeg trenger hjelp her, hva heter sangen som spiller i avslutningsscenen i the girl next door? går i de siste 2-3 minuttene av filmen. the who - baba o'riley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå