Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

ok, trenger hjelp her nå. Det er en countrysang( :ermm: ), og refrenget begynner med "and i say jippi ayo" eller noe, og før et av refrengene synger fyren "this town ain't big enough for the two of us" eller noe lignende. Noen som har et clue?

Ole I'Dole Evenrude - this town ain't big enough for the both of us

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For 2 år siden så viste TV2 en dokumentar om en 19 år gammel gutt, som ble drept utenfor utestedet Catwalk i Oslo.

Dokument 2: KRISS het dokumentaren.

 

Etter at han døde så ble det laget en sang som tok for seg tiden etter dødsfallet, som også ble spilt i dokumentaren. Jeg lurer på om den sangen noen gang har kommet ut, evt. om noen har noe navn på den?

 

Her ligger sangen

Vi prøver igjen :)

Lenke til kommentar
ok, trenger hjelp her nå. Det er en countrysang( :ermm: ), og refrenget begynner med "and i say jippi ayo" eller noe, og før et av refrengene synger fyren "this town ain't big enough for the two of us" eller noe lignende. Noen som har et clue?

Ole I'Dole Evenrude - this town ain't big enough for the both of us

Ja vet, men er så lat ;)

Lenke til kommentar

Alle her har vel sett alle "Den nye Golf" reklamen.

 

Der den nye Golfen (:p) står feilparkert...Eieren av bilen sitter og ser på fotballkamp da de opplyser at det står en bil feilparkert. "

Det står en ny Golf feilparker"

Så begynner han å løpe mens musikk kommer på og alle tilskuerne løper etter for å se på bilen.

 

Jeg er altså ute etter sangen de bruker der, den har jeg lett etter lenge. Det høres ut som de begynner med "What did birds..."

 

Noen som veit åssen sang det er?

 

pliiiis svar :p

Lenke til kommentar
Alle her har vel sett alle "Den nye Golf" reklamen.

 

Der den nye Golfen (:p) står feilparkert...Eieren av bilen sitter og ser på fotballkamp da de opplyser at det står en bil feilparkert. "

Det står en ny Golf feilparker"

Så begynner han å løpe mens musikk kommer på og alle tilskuerne løper etter for å se på bilen.

 

Jeg er altså ute etter sangen de bruker der, den har jeg lett etter lenge. Det høres ut som de begynner med "What did birds..."

 

Noen som veit åssen sang det er?

 

pliiiis svar :p

Ingen som veit det? :ermm:

Lenke til kommentar
Alle her har vel sett alle "Den nye Golf" reklamen.

 

Der den nye Golfen (:p) står feilparkert...Eieren av bilen sitter og ser på fotballkamp da de opplyser at det står en bil feilparkert. "

Det står en ny Golf feilparker"

Så begynner han å løpe mens musikk kommer på og alle tilskuerne løper etter for å se på bilen.

 

Jeg er altså ute etter sangen de bruker der, den har jeg lett etter lenge. Det høres ut som de begynner med "What did birds..."

 

Noen som veit åssen sang det er?

 

pliiiis svar :p

Ingen som veit det? :ermm:

The Carpenters - Close to You

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Alle her har vel sett alle "Den nye Golf" reklamen.

 

Der den nye Golfen (:p) står feilparkert...Eieren av bilen sitter og ser på fotballkamp da de opplyser at det står en bil feilparkert. "

Det står en ny Golf feilparker"

Så begynner han å løpe mens musikk kommer på og alle tilskuerne løper etter for å se på bilen.

 

Jeg er altså ute etter sangen de bruker der, den har jeg lett etter lenge. Det høres ut som de begynner med "What did birds..."

 

Noen som veit åssen sang det er?

 

pliiiis svar :p

Ingen som veit det? :ermm:

The Carpenters - Close to You

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar

Her lurer jeg både på artist/band og tittel på musikken der hvor det står name.

Fila heter oldies(.rar) og inneholder alle samplene. Det meste er fra 70- og 80-tallet. De under nordic er norske unntaken en, som er svensk. Alle disse fant jeg på opptakskassetter, og er recorded med ekstern mikrofon, men det ødelegger ikke kvaliteten for å avsløre det og det andre :)

 

Filene er:

 

(name) giuseppe - (name) shut up you face.mp3

name - (name) (beatles mix).mp3

name - (name) good loving guitar singer.mp3

name - (name) i can't get away from you.mp3

name - barracuda.mp3

name - hello happiness goodbye loneliness.mp3

name - how high the moon.mp3

name - name a.mp3

name - name b.mp3

 

(name) hanne krogh - (name) følge vinden.mp3

(name) wenche myhre - (name) han jeg vil ha.mp3

name - (name) amsterdam.mp3

name - (name) bone cera.mp3

name - (name) er det kun for en kveld.mp3

name - (name) ingen savner meg.mp3

name - (name) jørpeland.mp3

name - (name) kjære sjømann.mp3

name - (name) ring.mp3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...